ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ: "Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα"

Με την αληθινή ιστορία του Όττο on camera απευθείας από τη Μήλο ξεκινά η νέα τουριστική σεζόν που συμβουλεύει τους επισκέπτες "να προσέχουν γιατί…"

Με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 5η θέση στις προτιμήσεις των τουριστών παγκοσμίως, η χώρα προετοιμάζεται τώρα για μία από τις καλύτερες χρονιές στον τομέα του τουρισμού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία.

Μετά από πολύ επιτυχημένες καμπάνιες και μότο, με κορωνίδα ίσως το Live Your Myth in Greece, ο ΕΟΤ παρουσιάζει τώρα τη νέα του καμπάνια που βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Όττο. Ενός επισκέπτη από την Αυστρία που όταν βρέθηκε σε κατάσταση burn out ήρθε στην Ελλάδα για διακοπές, για να εντυπωσιαστεί όχι μόνο από το τοπίο, τον ήλια και τη θάλασσα, αλλά και την αγάπη των ανθρώπων που τον αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Όμως ο ίδιος προειδοποιεί: "όποιος είναι να την επισκεφθεί, να το σκεφτεί διπλά". Γιατί; Γιατί μπορεί να μη φύγει τελικά ποτέ, όπως στη δική του περίπτωση.

Έτσι, στο σποτ καταγράφεται η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας -τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας... όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως θέλγητρα για τους επισκέπτες. Όμως είναι και η δική του, προσωπική αφήγηση, που εγείρει το συναίσθημα των θεατών.


Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τόνισε σχετικά με τη νέα καμπάνια: "Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα. Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο.

Ενώ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε για την νέα καμπάνια:

"Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend, o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα. Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό".

Read Next

08 Αυγ 2022

Το Savapile είναι η ζωντανή ιστορία της τέχνης του χειροποίητου καπέλου

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την τέχνη που ξεκίνησε ο πατέρας της με το πιλοποιείο Savapile και στο εργαστήριο της θα βρεις καπέλα από ψάθα που θα αγάπας για πάντα!

26 Ιουλ 2022

Coco Fico x mtheta: Μια συλλογή αφιερωμένη στο ελληνικό καλοκαίρι

Η Κορίνα Βρούσια και η Μικαέλα Θεοφανοπούλου εκφράζουν την αγάπη τους για το αξεπέραστο ελληνικό καλοκαίρι μέσα από μια συλλογή κοσμημάτων που αποπνέει φινέτσα!

Περισσότερα από

Made in Greece

25 Ιουλ 2022

MAAN: Το ελληνικό brand που γεννήθηκε από την αγάπη για το καλοκαίρι

Η σχεδιάστρια και creative director του Maan, Μαριλένα Ανδρεάδη, μιλάει για τη φιλοσοφία, την έμπνευση και τη δημιουργική διαδικασία πίσω από τις συλλογές του brand.

11 Ιουλ 2022

Attica. Culture in a Word: Το νέο video για την προώθηση του τουρισμού στην Αττική

Το νέο video που στόχο έχει να προωθήσει τον πολιτιστικό τουρισμό από την Περιφέρεια Αττικής.

08 Ιουλ 2022

Womanhood Threads and Traces: Η κρητική λαϊκή τέχνη ζωντανεύει στο Cretan Malia Park

H έκθεση Womanhood Threads and Traces παρουσιάζει για πρώτη φορά την ιδιωτική Συλλογή της Αγάπης Σμπώκου από κρητικά υφαντά.

05 Ιουλ 2022

Η Grecian Lady ταξιδεύει

Grecian Chic είναι το brand της Έλενας Ζουρνατζή, που εξερευνά με το δικό της, μοναδικό τρόπο το απόλυτα ελληνικό σύμπαν

29 Ιουν 2022

Σίφνος: Οι αρχαίοι πύργοι "ξαναζωντανεύουν"

Ένα νέο αφιέρωμα των Financial Times εκθειάζει την ιστορία, την ποιότητα και τη διαχρονικότητα της αγγειοπλαστικής στη Σίφνο

28 Ιουν 2022
18 Ιουν 2022

Η νέα συλλογή του Kose Resortwear εμπνέεται από τα χειροποίητα κεραμικά πλακάκια της Μυρσίνης Αλεξανδρίδη

Το ελληνικό luxury resoertwear brand συνεργάζεται με την αρχιτέκτονα και εικαστικό για την καλοκαιρινή του συλλογή.

16 Ιουν 2022

Handbag Collection: Οι Ancient Greek Sandals παρουσιάζουν την πρώτη τους συλλογή από τσάντες

Η Handbag Collection δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από αρχετυπικά ελληνικά οικιακά σκεύη για να τα μετουσιώσει σε μια ολοκληρωμένη σειρά από σοφιστικέ daywear τσάντες.

16 Ιουν 2022

"Είμαστε σήμερα οι γυναίκες που είμαστε γιατί υπήρξαν άλλες πριν από εμάς"

Η εικαστικός Μαρία Βαρελά μας μιλά για τη σύγχρονη τέχνη και την απόφασή της να ασχοληθεί με την παράδοση, τις συλλογικότητες των γυναικών και την τεχνολογία.