ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Όταν τρεις φίλοι αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα μαζί με ρούχα και χρηστικά αντικείμενα, γεννήθηκε το brand «Μπορεί και όχι».

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Σε φωτεινές και πόσο μάλλον σε δύσκολες εποχές, το χιούμορ είναι καλοδεχούμενο -αν όχι απαραίτητο- από όπου και αν προέρχεται. Και ένας από τους τρόπους να το έχουμε πάντα μαζί μας είναι…να το φοράμε. Κάπως έτσι σκέφτηκαν τρεις φίλοι που αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα και από ελληνικές σειρές μαζί με T-shirt, φούτερ και διάφορα χρηστικά αντικείμενα. Ο λόγος για το νέο ελληνικό brand με το εύλογο όνομα «Μπορεί και όχι» που προτείνει ρούχα και αντικείμενα που μάχονται όσους παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους. Θα καταφέρει στο τέλος η σοβαροφάνεια να επικρατήσει; Μπορεί και όχι…

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ
Η Σιλένα και ο Αλέξανδρος από την ομάδα «Μπορεί και όχι» με δημιουργίες τους

Ας συστηθούμε! Ποια είναι τα πρόσωπα πίσω από το «μπορεί και όχι» και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός;

Ναι καλησπέρα σας! Πίσω από το «μπορεί και όχι» βρισκόμαστε οι εξής τρεις: ο Αλέξανδρος ως Υπουργός Δημοσίων Σχέσεων, η Σιλένα ως Υπουργός Ανάπτυξης και η Χρύσα ως Υπουργός Οικονομικών. Πέρα απ’ την πλάκα, δεν υπάρχει σαφής ρόλος για τον καθένα μας, τουλάχιστον μέχρι να γίνουμε κολοσσός!

Πως ξεκίνησε το project «μπορεί και όχι» και πως προέκυψε το όνομα;

Το «μπορεί και όχι» ήταν η απάντηση στις διαφορετικές ανησυχίες που είχαμε ως φίλοι! Ο καθένας δούλευε μέχρι πρότινος σε διαφορετικό αντικείμενο, έφτασε όμως η στιγμή που θεωρήσαμε ότι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε και κάπως έτσι, η φίλια μας πέρασε σε επόμενο επίπεδο. Ήταν καλή ιδέα; Η ιστορία θα δείξει!

Η Χρύσα από την ομάδα «μπορεί και όχι» με φούτερ της σειράς

Τι ανάγκη -δική σας και κατ’ επέκταση του κοινού σας- εξυπηρετεί ένα ρούχο που έχει πάνω του τυπωμένο ένα χιουμοριστικό μήνυμα;

Η πρώτη μας σκέψη σχετικά με τα μελλοντικά προϊόντα μας ήταν ότι θα θέλαμε να είναι όλα όσα θα φορούσαμε / κρατούσαμε πρώτα εμείς οι ίδιοι. Το μότο μας είναι ένας συνδυασμός του «εγώ στη θέση σου θα το φόραγα!» και του «αν δεν μπορείς να το ξεπεράσεις, γέλα μαζί του!».

«Αυτά καλό είναι να μη γίνονται», «Διαβάστηκε» εναλλάσσονται με ατάκες από παλιότερες σειρές και ταινίες όπως «Γκαρσόνα Β» και «Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα». Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις ατάκες που τα τυπωθούν;

Οι ατάκες που θα γίνουν σχέδια του «μπορεί και όχι» επιλέγονται με κριτήριο τον προσωπικό πόνο του καθενός. Όσο περνάει ο καιρός, αποκτάμε μία καλύτερη εικόνα του συναισθήματος που οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να εκφράσουν την εκάστοτε χρονική στιγμή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» στην εποχή της καραντίνας και το «ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ» σε κάθε εποχή. Βέβαια, τη λύση στις δύσκολες στιγμές που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια απόφαση, δίνει η δημοκρατική ψηφοφορία. Δεν είμαστε τυχαία τρεις.

Το σημειωματάριο «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» έγινε best-seller στην εποχή της καραντίνας

Πως φαντάζεστε τον άνθρωπο που φοράει κομμάτια «μπορεί και όχι»;

Αρχικά, ο άνθρωπος αυτός έχει την πλήρη κατανόησή μας! Για αυτό και κάθε παραγγελία συνοδεύεται από ιδιόχειρη καρτούλα για τον κάθε ένα ξεχωριστά, αφού τον αισθανόμαστε δικό μας άνθρωπο. Από την έως τώρα εμπειρία μας, το κοινό του «μπορεί και όχι» είναι κυρίως άνθρωποι με οξυμένη αίσθηση του χιούμορ ηλικίας 15-35 ετών, χωρίς αυτό να αποκλείει όποιον αισθάνεται ότι εκφράζεται μέσω του brand μας, ακόμα και αν αυτός είναι: μητέρα με παιδί, ο workaholic συνάδελφός σου ή ακόμα και ο πατέρας της Σιλένας που έχει βγει στη σύνταξη!

«Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» είναι από τα πιο πετυχημένα σχέδια

Ποια είναι τα bestseller της συλλογής;

Θα σου μιλήσουμε σαν στυγνοί επαγγελματίες, αγνοώντας τις προσωπικές μας συμπάθειες! Τα προϊόντα που μέχρι στιγμής έχουν αγαπηθεί περισσότερο είναι: τα hoodies του Τζέλα Δέλτα, οι shopping bags και οι κούπες των Γκαρσόνων Α’ και Β’, τα notebooks του ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ και το ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε όλες τις πιθανές εκδοχές του.

Το «Διαβάστηκε» σε μια διαφορετική εκδοχή

Ποια είναι αυτή η ατάκα που συνέχεια σας ζητάνε να τυπώσετε και γιατί δεν την έχετε τυπώσει ακόμη;

Όποια ατάκα μπορείς να σκεφτείς από ελληνικές σειρές της περιόδου από το 1990 μέχρι και σήμερα, μας την έχουν ζητήσει. «Κόβεται το σεξ;!» από τη Θεοπούλα του Παρα Πέντε, «Η Παναγιά το ‘ριξε αυτό;» από τη Μπία Μπέκου στις Σαββατογεννημένες και άλλες πολλές τριγυρίζουν στο μυαλό μας και περιμένουν τη σειρά τους για να κυκλοφορήσουν. Αν ήταν στο χέρι μας, θα βγάζαμε ένα νέο σχέδιο τη μέρα.

Που και πως μπορούμε να βρούμε τις δημιουργίες «μπορεί και όχι»;

Προς το παρόν, τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο site μας. Φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα του brand, όπως για παράδειγμα τη νέα μας συλλογή μέσα στο Μάιο, στα social media μας σε Instagram και σε Facebook.

Τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο ομώνυμο site

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.