ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Όταν τρεις φίλοι αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα μαζί με ρούχα και χρηστικά αντικείμενα, γεννήθηκε το brand «Μπορεί και όχι».

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Σε φωτεινές και πόσο μάλλον σε δύσκολες εποχές, το χιούμορ είναι καλοδεχούμενο -αν όχι απαραίτητο- από όπου και αν προέρχεται. Και ένας από τους τρόπους να το έχουμε πάντα μαζί μας είναι…να το φοράμε. Κάπως έτσι σκέφτηκαν τρεις φίλοι που αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα και από ελληνικές σειρές μαζί με T-shirt, φούτερ και διάφορα χρηστικά αντικείμενα. Ο λόγος για το νέο ελληνικό brand με το εύλογο όνομα «Μπορεί και όχι» που προτείνει ρούχα και αντικείμενα που μάχονται όσους παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους. Θα καταφέρει στο τέλος η σοβαροφάνεια να επικρατήσει; Μπορεί και όχι…

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ
Η Σιλένα και ο Αλέξανδρος από την ομάδα «Μπορεί και όχι» με δημιουργίες τους

Ας συστηθούμε! Ποια είναι τα πρόσωπα πίσω από το «μπορεί και όχι» και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός;

Ναι καλησπέρα σας! Πίσω από το «μπορεί και όχι» βρισκόμαστε οι εξής τρεις: ο Αλέξανδρος ως Υπουργός Δημοσίων Σχέσεων, η Σιλένα ως Υπουργός Ανάπτυξης και η Χρύσα ως Υπουργός Οικονομικών. Πέρα απ’ την πλάκα, δεν υπάρχει σαφής ρόλος για τον καθένα μας, τουλάχιστον μέχρι να γίνουμε κολοσσός!

Πως ξεκίνησε το project «μπορεί και όχι» και πως προέκυψε το όνομα;

Το «μπορεί και όχι» ήταν η απάντηση στις διαφορετικές ανησυχίες που είχαμε ως φίλοι! Ο καθένας δούλευε μέχρι πρότινος σε διαφορετικό αντικείμενο, έφτασε όμως η στιγμή που θεωρήσαμε ότι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε και κάπως έτσι, η φίλια μας πέρασε σε επόμενο επίπεδο. Ήταν καλή ιδέα; Η ιστορία θα δείξει!

Η Χρύσα από την ομάδα «μπορεί και όχι» με φούτερ της σειράς

Τι ανάγκη -δική σας και κατ’ επέκταση του κοινού σας- εξυπηρετεί ένα ρούχο που έχει πάνω του τυπωμένο ένα χιουμοριστικό μήνυμα;

Η πρώτη μας σκέψη σχετικά με τα μελλοντικά προϊόντα μας ήταν ότι θα θέλαμε να είναι όλα όσα θα φορούσαμε / κρατούσαμε πρώτα εμείς οι ίδιοι. Το μότο μας είναι ένας συνδυασμός του «εγώ στη θέση σου θα το φόραγα!» και του «αν δεν μπορείς να το ξεπεράσεις, γέλα μαζί του!».

«Αυτά καλό είναι να μη γίνονται», «Διαβάστηκε» εναλλάσσονται με ατάκες από παλιότερες σειρές και ταινίες όπως «Γκαρσόνα Β» και «Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα». Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις ατάκες που τα τυπωθούν;

Οι ατάκες που θα γίνουν σχέδια του «μπορεί και όχι» επιλέγονται με κριτήριο τον προσωπικό πόνο του καθενός. Όσο περνάει ο καιρός, αποκτάμε μία καλύτερη εικόνα του συναισθήματος που οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να εκφράσουν την εκάστοτε χρονική στιγμή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» στην εποχή της καραντίνας και το «ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ» σε κάθε εποχή. Βέβαια, τη λύση στις δύσκολες στιγμές που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια απόφαση, δίνει η δημοκρατική ψηφοφορία. Δεν είμαστε τυχαία τρεις.

Το σημειωματάριο «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» έγινε best-seller στην εποχή της καραντίνας

Πως φαντάζεστε τον άνθρωπο που φοράει κομμάτια «μπορεί και όχι»;

Αρχικά, ο άνθρωπος αυτός έχει την πλήρη κατανόησή μας! Για αυτό και κάθε παραγγελία συνοδεύεται από ιδιόχειρη καρτούλα για τον κάθε ένα ξεχωριστά, αφού τον αισθανόμαστε δικό μας άνθρωπο. Από την έως τώρα εμπειρία μας, το κοινό του «μπορεί και όχι» είναι κυρίως άνθρωποι με οξυμένη αίσθηση του χιούμορ ηλικίας 15-35 ετών, χωρίς αυτό να αποκλείει όποιον αισθάνεται ότι εκφράζεται μέσω του brand μας, ακόμα και αν αυτός είναι: μητέρα με παιδί, ο workaholic συνάδελφός σου ή ακόμα και ο πατέρας της Σιλένας που έχει βγει στη σύνταξη!

«Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» είναι από τα πιο πετυχημένα σχέδια

Ποια είναι τα bestseller της συλλογής;

Θα σου μιλήσουμε σαν στυγνοί επαγγελματίες, αγνοώντας τις προσωπικές μας συμπάθειες! Τα προϊόντα που μέχρι στιγμής έχουν αγαπηθεί περισσότερο είναι: τα hoodies του Τζέλα Δέλτα, οι shopping bags και οι κούπες των Γκαρσόνων Α’ και Β’, τα notebooks του ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ και το ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε όλες τις πιθανές εκδοχές του.

Το «Διαβάστηκε» σε μια διαφορετική εκδοχή

Ποια είναι αυτή η ατάκα που συνέχεια σας ζητάνε να τυπώσετε και γιατί δεν την έχετε τυπώσει ακόμη;

Όποια ατάκα μπορείς να σκεφτείς από ελληνικές σειρές της περιόδου από το 1990 μέχρι και σήμερα, μας την έχουν ζητήσει. «Κόβεται το σεξ;!» από τη Θεοπούλα του Παρα Πέντε, «Η Παναγιά το ‘ριξε αυτό;» από τη Μπία Μπέκου στις Σαββατογεννημένες και άλλες πολλές τριγυρίζουν στο μυαλό μας και περιμένουν τη σειρά τους για να κυκλοφορήσουν. Αν ήταν στο χέρι μας, θα βγάζαμε ένα νέο σχέδιο τη μέρα.

Που και πως μπορούμε να βρούμε τις δημιουργίες «μπορεί και όχι»;

Προς το παρόν, τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο site μας. Φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα του brand, όπως για παράδειγμα τη νέα μας συλλογή μέσα στο Μάιο, στα social media μας σε Instagram και σε Facebook.

Τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο ομώνυμο site

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

18 Ιουν 2022

Η νέα συλλογή του Kose Resortwear εμπνέεται από τα χειροποίητα κεραμικά πλακάκια της Μυρσίνης Αλεξανδρίδη

Το ελληνικό luxury resoertwear brand συνεργάζεται με την αρχιτέκτονα και εικαστικό για την καλοκαιρινή του συλλογή.

16 Ιουν 2022

Handbag Collection: Οι Ancient Greek Sandals παρουσιάζουν την πρώτη τους συλλογή από τσάντες

Η Handbag Collection δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από αρχετυπικά ελληνικά οικιακά σκεύη για να τα μετουσιώσει σε μια ολοκληρωμένη σειρά από σοφιστικέ daywear τσάντες.

Περισσότερα από

Made in Greece

16 Ιουν 2022

"Είμαστε σήμερα οι γυναίκες που είμαστε γιατί υπήρξαν άλλες πριν από εμάς"

Η εικαστικός Μαρία Βαρελά μας μιλά για τη σύγχρονη τέχνη και την απόφασή της να ασχοληθεί με την παράδοση, τις συλλογικότητες των γυναικών και την τεχνολογία.

16 Ιουν 2022

Ο Guardian ψηφίζει τις καλύτερες παραλίες της Ελλάδας με έπαθλο διακοπές

Οι πέντε ομορφότερες που ξεχώρισαν στον καλοκαιρινό διαγωνισμό.

16 Ιουν 2022

Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός εμπνέει σήμερα σχεδιαστές και καλλιτέχνες σε όλο τον πλανήτη

Το BBC, αποθεώνει την Ελλάδα και διαβεβαιώνει πως βρισκόμαστε εν μέσω μιας "ελληνιστικής αναγέννησης"

07 Ιουν 2022

Βραβεία Ελληνικής Κουζίνας 2022: Είναι η ελληνική κουζίνα η νέα διεθνής γαστρονομική τάση;

Η ελληνική κουζίνα εξελίσσεται σε δυναμική διεθνή τάση και τα Βραβεία Ελληνικής Κουζίνας θα χειροκροτήσουν τα καλύτερα εστιατόρια της χώρας στις 7 Ιουνίου στο "Makedonia Palace" στη Θεσσαλονίκη.

02 Ιουν 2022

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ: "Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα"

Με την αληθινή ιστορία του Όττο on camera απευθείας από τη Μήλο ξεκινά η νέα τουριστική σεζόν που συμβουλεύει τους επισκέπτες "να προσέχουν γιατί…"

27 Μαϊ 2022

Greekaba: Η capsule συλλογή του Christian Louboutin φέρει έντονα στοιχεία ελληνικότητας

Γαλάζιο και λευκό, σχήματα εμπνευσμένα από την αρχαία ελληνική τέχνη, το "μπλε μάτι" αλλά και η διάσημη "Κυρία Τεπενδρή" πρωταγωνιστούν στα νέα κομμάτια του διάσημου Γάλλου σχεδιαστή.

17 Μαϊ 2022

Γαλάζιες σημαίες: 2η παγκοσμίως σε παραλίες η Ελλάδα

Η Ελλάδα κατέκτησε και φέτος 96 σημαίες σε Αττική, Κρήτη, Ρόδο και Χαλκιδική.

15 Μαϊ 2022

Made in Greece | 15 κομμάτια για να δημιουργήσεις μία καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα από ελληνικά brands

Όλα τα κομμάτια που αξίζει να προσθέσεις στη συλλογή σου φέτος το καλοκαίρι από τις νέες συλλογές των ελληνικών brands.

15 Μαϊ 2022

Το ντιζάιν σουβλατζίδικο στη Βαλένθια που θυμίζει ελληνικό νησί

Ένα ελληνικό εστιατόριο στη Βαλένθια με απόλυτα δωρικό ντιζάιν αποθεώνει το γαστριμαργικό μας θησαυρό, το ελληνικό σουβλάκι