ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Θεσ/νίκη: Νεαρό ζευγάρι εφηύρε και εμπορεύεται τα δικά του επιτραπέζια παιχνίδια

Με τα παιχνίδια μαθαίνουν παιδιά και γονείς μαζί, διασκεδάζοντας παρέα.

Ένας καβγάς μεταξύ ενός ζευγαριού για τη μουσική στο αυτοκίνητο και ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι για να ηρεμήσουν τα πνεύματα "γέννησαν" μια δημιουργική ιδέα, που μετατράπηκε σε επιχειρηματική πρόταση, η οποία εδώ και τέσσερα χρόνια εκπαιδεύει, μέσα από το παιχνίδι, γονείς και παιδιά.

Η Κατερίνα Κυριακούδη και ο Κωνσταντίνος Τζαγκαράκης από τη Θεσσαλονίκη, γονείς ενός μικρού αγοριού, εν μέσω Covid-19 και με όλες τις δυσοίωνες οικονομικές συνθήκες της αγοράς, κινήθηκαν ενάντια στο ρεύμα απαισιοδοξίας και απογοήτευσης και μετέτρεψαν σε επιχειρηματική δραστηριότητα ένα πολύ δημιουργικό τους χόμπι, τον σχεδιασμό και την κατασκευή επιτραπέζιων παιχνιδιών γνώσης.

"Σε ένα ταξίδι με το αμάξι, τσακωνόμασταν για τη μουσική, μιας και έχουμε εντελώς διαφορετικά γούστα με την Κατερίνα, και ξεκινήσαμε, για να κατευνάσουμε τα πνεύματα, να παίζουμε "Πρωτεύουσες του Κόσμου". Αυτό το παιχνίδι έγινε πλέον συνήθεια σε κάθε μας ταξίδι και κάποια στιγμή αναρωτηθήκαμε, αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε παιχνίδι στην αγορά. Το ψάξαμε και είδαμε πως μια τόσο απλή και συνάμα διασκεδαστική ιδέα δεν είχε γίνει ποτέ επιτραπέζιο", εξηγεί ο Κωνσταντίνος.

"Όταν γίναμε γονείς", συμπληρώνει η Κατερίνα, "αντιληφθήκαμε ένα μεγάλο κενό, μιας και δεν βρίσκαμε πουθενά παιχνίδια γνώσης, που να έχουν ενδιαφέρον και για εμάς τους μεγάλους. Όλα τα προσχολικά παιχνίδια τα θεωρούσαμε απίστευτα βαρετά και τετριμμένα και με δεδομένο τον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο για ποιοτικές διαδράσεις και παιχνίδια με τον γιο μας, μας ήρθε η ιδέα να προχωρήσουμε στην υλοποίηση της πρώτης εκπαιδευτικής σειράς παιχνιδιών, που μαθαίνουν ταυτόχρονα σε γονείς και παιδιά".

Όλα ξεκίνησαν από ένα μικρό εργαστήριο 17 τ.μ.

Το νεαρό ζευγάρι ξεκίνησε από ένα μικρό εργαστήριο 17 τ.μ. στον Εύοσμο, όπου σχεδίαζαν, μόνταραν στο χέρι, συσκεύαζαν και δημιουργούσαν τις πρώτες καμπάνιες των παιχνιδιών τους. Αρχικά δημιούργησαν τέσσερα παιχνίδια, που σκοπό είχαν την ενίσχυση της πολυπολιτισμικότητας και γνώσης του κόσμου. Να μάθουν, δηλαδή, στους γονείς και στα παιδιά τις σημαίες του κόσμου, τις πρωτεύουσες, τα διασημότερα μνημεία και τους μεγάλους εφευρέτες. Σύντομα, η ανταπόκριση ήταν τέτοια, που η εξέλιξη του εγχειρήματος ήταν δεδομένη.

"Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει το σωστό θεσμικό πλαίσιο αξιολόγησης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών όπως η δική μας", υπογραμμίζει ο Κωνσταντίνος και εξηγεί πως "αυτό, πρακτικά σημαίνει πως αναλάβαμε εξ αρχής το επιχειρηματικό ρίσκο σε όλα τα επίπεδα- από τον σχεδιασμό, την παραγωγή, τα logistics, τη διανομή μέχρι και τις πωλήσεις των παιχνιδιών μας, σε μια τόσο δύσκολη εποχή. Η επιμονή μας και η αγάπη μας όμως γι' αυτό που κάνουμε, μας έδωσε την κατάλληλη ώθηση να συνεχίσουμε και σήμερα να διαθέτουμε ένα από τα πρώτα και μοναδικά στο είδος του εργαστήρια παιχνιδιών στην Ελλάδα".

Παιχνίδια για όλες τις ηλικίες

Ο Κωνσταντίνος και η Κατερίνα, παρά τις δυσκολίες, δημιούργησαν ένα εργαστήριο, όπου ολόκληρο το φάσμα δημιουργίας των παιχνιδιών, από τη σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό του περιεχομένου, την εκτύπωση των υλικών, το μοντάρισμα και την συσκευασία, ακόμη και το marketing και τις πωλήσεις, όλα ολοκληρώνονται από τον ίδιο χώρο και συντονισμένα φτάνουν στα παιδικά δωμάτια χιλιάδων παιδιών.

Δημιούργησαν τους πρώτους κυλίνδρους γνώσης -Learning Tube, όπως είναι και το όνομα της εταιρείας τους- μικρά, ευέλικτα παιχνίδια σε μοντέρνα συσκευασία, όχι πολύ παιδικά στον σχεδιασμό, καθώς απευθύνονται πρώτα στον υποψιασμένο γονιό και έχουν σαφή προσανατολισμό να απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες, καθώς η γνώση που προσφέρουν αφορά όλους.

Συνδυάζοντας το κλασικό παιχνίδι με κάρτες, με online web app

"Παραδοσιακά, όλα τα παιχνίδια τοποθετούνται σε ορθογώνια κουτιά. Αρχικά εμείς ξεκινήσαμε εναλλακτικά και τοποθετήσαμε κλασικά παιχνίδια με κάρτες σε κυλίνδρους. Έτσι δώσαμε ένα δυνατό κίνητρο εξ αρχής στους αγοραστές να δουν θετικά το πρότζεκτ μας. Στη συνέχεια και αξιοποιώντας τις γνώσεις μου ως προγραμματιστής, δημιουργήσαμε ένα υβριδικό game play, όπου συνδυάζεται το κλασικό παιχνίδι με κάρτες με online web app. Έτσι, σε μια απλή εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ενώσαμε τις νέες τεχνολογίες με κάτι τόσο απλό και διασκεδαστικό και ταυτόχρονα το τροφοδοτούμε με νέο περιεχόμενο και ερωτήσεις γνώσεων διαρκώς", διευκρινίζει ο Κωνσταντίνος.

Η Κατερίνα, από την πλευρά της, τονίζει πως "ένα επίσης χαρακτηριστικό γνώρισμα των παιχνιδιών μας είναι η συσκευασία σε μαύρα, μοντέρνα κουτιά, κάτι εντελώς ξένο, συγκρίνοντάς το με την πλειονότητα των πολύχρωμων παιχνιδιών που υπάρχουν στα ράφια. Στρατηγικά αποφασίσαμε να μην σχεδιάσουμε παιχνίδια που μοιάζουν πολύ παιδικά, αλλά θέλαμε η ίδια η συσκευασία να αντανακλά την φιλοσοφία των παιχνιδιών μας, δηλαδή τη γνώση που είναι κατάλληλη και χρήσιμη για όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία τους. Τα παιχνίδια μας προτείνονται για παιδιά από την ηλικία των 3 ετών και τα πιο σύνθετα game play που έχουμε δημιουργήσει, για μεγαλύτερα παιδιά, εφήβους και ενήλικες".

Παιχνίδια που "ταξιδεύουν" και στο εξωτερικό

Η ιδέα και τα παιχνίδια τους κερδίζουν διαρκώς έδαφος και στη διεθνή αγορά. Ήδη, από το 2020, εν καιρό πανδημίας, εξάγουν σε χώρες όπως το Βέλγιο, την Πορτογαλία, τη Βουλγαρία και την Κύπρο.

"Σκοπός μας είναι η εδραίωση της παρουσίας των παιχνιδιών μας στο σύνολο της ελληνικής αγοράς και απώτερος στόχος η αύξηση των εξαγωγών μας, καθώς πιστεύουμε πως η γνώση αφορά τους γονείς και τα παιδιά όλου του κόσμου", λέει ο Κωνσταντίνος και η Κατερίνα επισημαίνει πως όλο αυτό το εγχείρημα, είναι μια περιπέτεια με τα πάνω της και τα κάτω της.

"Το επιχειρείν στην Ελλάδα είναι ένα δύσκολο σπορ και όσο καλά και αν έχεις μελετήσει και σχεδιάσει την ιδέα σου, υπάρχουν αναρίθμητοι παράγοντες που μπορούν να σε βγάλουν εκτός προγραμματισμού. Εύχομαι και ελπίζω το μέλλον για εμάς να συνεχίσει να μας δίνει όλες αυτές τις όμορφες συγκινήσεις, τα ταξίδια και τις γνωριμίες με τόσους υπέροχους ανθρώπους του κλάδου και σύντομα η ομάδα μας να μεγαλώσει και να συνεχίσει να δημιουργεί νέο ποιοτικό περιεχόμενο, που θα εμπλουτίζει τις γνώσεις των ανθρώπων".

Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram

Read Next

08 Δεκ 2022

"The Dreamers Point": το ρυζόγαλο της Χαλκιδικής που σε κάνει να ονειρεύεσαι

Το "ρυζόγαλο της Ελένης" παρασκευάζεται στην Αρναία με γάλα από τα βοσκοτόπια του Αριστοτελικού Όρους.

07 Δεκ 2022

Mia Papa: Ένα ελληνικό brand με οικουμενικές επιρροές.

Σοφιστικέ συλλογές από πολύτιμο μετάξι που υπακούουν στην conscious seasonless φιλοσοφία διότι η πραγματική πολυτέλεια ισοδυναμεί με την αειφορία και τις ηθικές παραγωγικές διαδικασίες.

Περισσότερα από

Made in Greece

07 Δεκ 2022

Klotho: Η πρώτη χειμερινή συλλογή του ελληνικού fashion label είναι εδώ

Κομψά fashion pieces φέρνουν το resort πνεύμα του brand στην καρδιά του χειμερινού στυλ.

28 Νοε 2022

Μια σύγχρονη "Πηνελόπη" επαναφέρει στο προσκήνιο την τέχνη της υφαντικής

Ο αργαλειός επανέρχεται- το αποδεικνύει με τα επιδέξια χέρια της η Μερόπη Βερβέρη στη Θεσσαλονίκη.

19 Οκτ 2022
19 Οκτ 2022

Αλεξάντρ Ντεσπλά: "Θέλω να γράψω μουσική για μία ελληνική ταινία"

Ο βραβευμένος με 2 Όσκαρ συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής ("Shape of Water", "The Grand Budapest Hotel") που έχει ρίζες ελληνικές θα εμφανιστεί αύριο στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσ/νικης.

01 Οκτ 2022

Το Anthophile Vintage θα σε κάνει να αγαπήσεις τα vintage ρούχα

H Νικολέττα Στρελτσόβα, ιδρύτρια του brand, μας ξεναγεί στον μαγικό κόσμο της vintage μόδας.

22 Σεπ 2022

"Seraglio/Σαράι": Ρεμπέτικα στον λευκό καμβά στη νέα συλλογή Zeus & Dione

Σκιές, φιγούρες, αντανακλάσεις ξυπόλητων ηρώων που ζωντανεύουν στο φως και ρεμπέτικα τραγούδια που μιλούν για μια κρυφή αγάπη, εμπνέουν τη συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας ‘22-23 της Zeus+Δione.

11 Αυγ 2022
08 Αυγ 2022

Το Savapile είναι η ζωντανή ιστορία της τέχνης του χειροποίητου καπέλου

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την τέχνη που ξεκίνησε ο πατέρας της με το πιλοποιείο Savapile και στο εργαστήριο της θα βρεις καπέλα από ψάθα που θα αγάπας για πάντα!

26 Ιουλ 2022

Coco Fico x mtheta: Μια συλλογή αφιερωμένη στο ελληνικό καλοκαίρι

Η Κορίνα Βρούσια και η Μικαέλα Θεοφανοπούλου εκφράζουν την αγάπη τους για το αξεπέραστο ελληνικό καλοκαίρι μέσα από μια συλλογή κοσμημάτων που αποπνέει φινέτσα!

25 Ιουλ 2022

MAAN: Το ελληνικό brand που γεννήθηκε από την αγάπη για το καλοκαίρι

Η σχεδιάστρια και creative director του Maan, Μαριλένα Ανδρεάδη, μιλάει για τη φιλοσοφία, την έμπνευση και τη δημιουργική διαδικασία πίσω από τις συλλογές του brand.