ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ: "Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα"

Με την αληθινή ιστορία του Όττο on camera απευθείας από τη Μήλο ξεκινά η νέα τουριστική σεζόν που συμβουλεύει τους επισκέπτες "να προσέχουν γιατί…"

Με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 5η θέση στις προτιμήσεις των τουριστών παγκοσμίως, η χώρα προετοιμάζεται τώρα για μία από τις καλύτερες χρονιές στον τομέα του τουρισμού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία.

Μετά από πολύ επιτυχημένες καμπάνιες και μότο, με κορωνίδα ίσως το Live Your Myth in Greece, ο ΕΟΤ παρουσιάζει τώρα τη νέα του καμπάνια που βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Όττο. Ενός επισκέπτη από την Αυστρία που όταν βρέθηκε σε κατάσταση burn out ήρθε στην Ελλάδα για διακοπές, για να εντυπωσιαστεί όχι μόνο από το τοπίο, τον ήλια και τη θάλασσα, αλλά και την αγάπη των ανθρώπων που τον αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Όμως ο ίδιος προειδοποιεί: "όποιος είναι να την επισκεφθεί, να το σκεφτεί διπλά". Γιατί; Γιατί μπορεί να μη φύγει τελικά ποτέ, όπως στη δική του περίπτωση.

Έτσι, στο σποτ καταγράφεται η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας -τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας... όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως θέλγητρα για τους επισκέπτες. Όμως είναι και η δική του, προσωπική αφήγηση, που εγείρει το συναίσθημα των θεατών.


Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τόνισε σχετικά με τη νέα καμπάνια: "Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα. Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο.

Ενώ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε για την νέα καμπάνια:

"Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend, o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα. Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό".

Read Next

08 Δεκ 2022

Θεσ/νίκη: Νεαρό ζευγάρι εφηύρε και εμπορεύεται τα δικά του επιτραπέζια παιχνίδια

Με τα παιχνίδια μαθαίνουν παιδιά και γονείς μαζί, διασκεδάζοντας παρέα.

08 Δεκ 2022

"The Dreamers Point": το ρυζόγαλο της Χαλκιδικής που σε κάνει να ονειρεύεσαι

Το "ρυζόγαλο της Ελένης" παρασκευάζεται στην Αρναία με γάλα από τα βοσκοτόπια του Αριστοτελικού Όρους.

Περισσότερα από

Made in Greece

07 Δεκ 2022

Mia Papa: Ένα ελληνικό brand με οικουμενικές επιρροές.

Σοφιστικέ συλλογές από πολύτιμο μετάξι που υπακούουν στην conscious seasonless φιλοσοφία διότι η πραγματική πολυτέλεια ισοδυναμεί με την αειφορία και τις ηθικές παραγωγικές διαδικασίες.

07 Δεκ 2022

Klotho: Η πρώτη χειμερινή συλλογή του ελληνικού fashion label είναι εδώ

Κομψά fashion pieces φέρνουν το resort πνεύμα του brand στην καρδιά του χειμερινού στυλ.

28 Νοε 2022

Μια σύγχρονη "Πηνελόπη" επαναφέρει στο προσκήνιο την τέχνη της υφαντικής

Ο αργαλειός επανέρχεται- το αποδεικνύει με τα επιδέξια χέρια της η Μερόπη Βερβέρη στη Θεσσαλονίκη.

19 Οκτ 2022
19 Οκτ 2022

Αλεξάντρ Ντεσπλά: "Θέλω να γράψω μουσική για μία ελληνική ταινία"

Ο βραβευμένος με 2 Όσκαρ συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής ("Shape of Water", "The Grand Budapest Hotel") που έχει ρίζες ελληνικές θα εμφανιστεί αύριο στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσ/νικης.

01 Οκτ 2022

Το Anthophile Vintage θα σε κάνει να αγαπήσεις τα vintage ρούχα

H Νικολέττα Στρελτσόβα, ιδρύτρια του brand, μας ξεναγεί στον μαγικό κόσμο της vintage μόδας.

22 Σεπ 2022

"Seraglio/Σαράι": Ρεμπέτικα στον λευκό καμβά στη νέα συλλογή Zeus & Dione

Σκιές, φιγούρες, αντανακλάσεις ξυπόλητων ηρώων που ζωντανεύουν στο φως και ρεμπέτικα τραγούδια που μιλούν για μια κρυφή αγάπη, εμπνέουν τη συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας ‘22-23 της Zeus+Δione.

11 Αυγ 2022
08 Αυγ 2022

Το Savapile είναι η ζωντανή ιστορία της τέχνης του χειροποίητου καπέλου

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την τέχνη που ξεκίνησε ο πατέρας της με το πιλοποιείο Savapile και στο εργαστήριο της θα βρεις καπέλα από ψάθα που θα αγάπας για πάντα!

26 Ιουλ 2022

Coco Fico x mtheta: Μια συλλογή αφιερωμένη στο ελληνικό καλοκαίρι

Η Κορίνα Βρούσια και η Μικαέλα Θεοφανοπούλου εκφράζουν την αγάπη τους για το αξεπέραστο ελληνικό καλοκαίρι μέσα από μια συλλογή κοσμημάτων που αποπνέει φινέτσα!