0
SHARES

Αν κάποιος άνηκε στους νεανικούς, κοσμικούς κύκλους της Αθήνας την δεκαετία του ‘80, σίγουρα θα γνώριζε τον Φώτη Ντούλο, το όμορφο έφηβο αγόρι που περνούσε τις μέρες και τις ώρες του ανάμεσα στο γκολφ της Γλυφάδας και το Αμερικανικό Κολέγιο και το οποίο σύχναζε στο πιο ακριβά και γκλάμορους στέκια των βορείων προαστίων. Όταν ο Φώτης Ντούλος ενηλικιώθηκε οι οιωνοί για το μέλλον του ήταν οι πλέον υποσχόμενοι. Τα φοιτητικά του χρόνια ξεκίνησαν στο διάσημο πανεπιστήμιο του Brown, εκεί όπου φοιτούν οι γόνοι των πιο ισχυρών οικογενειών της Αμερικής, αστέρες του Χόλιγουντ και μελλοντικοί ηγέτες. Εκεί ο Ντούλος γνωρίστηκε για πρώτη φορά με τη όμορφη Τζένιφερ Φάρμπερ, παιδί μεγαλοαστικής οικογένειας του Κονέκτικατ, με την οποία ανέπτυξε μία φιλική σχέση. Οι δύο τους συναντήθηκαν ξανά στις αρχές της δεκαετίας των 00’s στη Νέα Υόρκη και αμέσως άρχισαν να βγαίνουν και πάλι μαζί. Γρήγορα συνειδητοποίησαν ότι ήταν αμετάκλητα και απερίγραπτα ερωτευμένοι ο ένας με τον άλλον. Μέσα σε λίγους μόλις μήνες πήραν την απόφαση να παντρευτούν. Και τότε ξεκίνησε η κοινή ζωή τους που έμοιαζε σε πολλά σημεία με αληθινό παραμύθι.

Ο Φώτης Ντούλος.

Με την βοήθεια του πατέρα της Τζένιφερ ο Φώτης ίδρυσε την Fore Group, μία κατασκευαστική εταιρία με έδρα το Φάρμινγκτον, κατακτώντας μία εξέχουσα θέση ανάμεσα στους πιο πετυχημένους και νέους επιχειρηματίες των Η.Π.Α. Το 2012 αναλαμβάνει την κατασκευή του δικού του σπιτιού, ενός εντυπωσιακού οικήματος 1.500 τ.μ. στο οποίο μετακόμισε με την οικογένεια του λίγο αργότερα. Η έπαυλη πρωταγωνίστησε σε όλα τα διεθνή ρεπορτάζ σχετικά με την μυστηριώδη εμφάνιση της Τζένιφερ τον Μάιο του 2019. Μέχρι εκείνη την μοιραία ημέρα, όμως, κύλησε πολύ καιρός. Ένα σημαντικό χρονικό διάστημα κατά τα οποίο η ζωή του ζευγαριού έδειχνε ιδανική και παραδεισένια. Εξορμήσεις σε πανάκριβα τουριστικά θέρετρα για σκι με τα πέντε παιδιά τους, κοινές χαμογελαστές φωτογραφίες στα social media και μεγάλη οικονομική καταξίωση. Ο Ντούλος εργαζόταν σκληρά πάνω στις δραστηριότητες της Fore Group, ενώ η Φάρμπερ παρέμενε στο πολυτελές σπίτι τους, μεγαλώνοντας τα παιδιά. Παράλληλα διατηρούσε ένα δικό της blog στο οποίο μιλούσε για την ατάραχη, εύπορη, οικογενειακή ζωή της.

Η πρώτη σοβαρή κρίση στη σχέση τους, τουλάχιστον η πρώτη κρίση που οι ίδιοι επέτρεψαν να βγει έξω από τα στενά όρια του ιδιωτικού τους σπιτιού, ξεκίνησε το 2016 όταν μία εξωσυζυγική σχέση του Ντούλου θα οδηγήσει το ζευγάρι σε διάσταση και σε μία τεράστια δικαστική διαμάχη σχετικά με την επιμέλεια των παιδιών τους. Εκείνη τον κατηγορούσε για βία, ενώ εκείνος ισχυριζόταν πως ήταν ψυχολογικά ασταθής και επικίνδυνη. Παράλληλα η οικογένειά της ζητούσε πίσω το δάνειο ύψους 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων που του είχε δώσει προκειμένου να ξεκινήσει την κατασκευαστική του εταιρία.

Το σπίτι από το οποίο εξαφανίστηκε η Τζένιφερ Φάρμπερ.

Η δύσκολη περίοδος για την οικογένεια συνεχίζεται, με πολλούς καυγάδες σχετικά με τις μηνιαίες συναντήσεις του Ντούλου με τα πέντε παιδιά, αλλά και με το κατά πόσο θα έπρεπε εκείνα να έρχονται σε επαφή με τη νέα σύντροφο του, την επίσης επιχειρηματία Μισέλ Τροκόνις, όπως και με την κόρη της από προηγούμενο γάμο. Τελικά, στις 24 Μαΐου του 2019 και με το τελικό δικαστήριο σχετικά με τους όρους της επιμέλειας των παιδιών να είναι προγραμματισμένο για τις 29 του ίδιου μήνα, η Τζένιφερ εξαφανίζεται κάτω από πραγματικά αινιγματικές συνθήκες. Αφήνει το πρωί τα παιδιά της στο σχολείο και στη συνέχεια χάνει δύο ραντεβού με γιατρούς στη Νέα Υόρκη, ενώ κανείς από τους οικείους της δεν είναι σε θέση να επικοινωνήσει μαζί της. Η νταντά των παιδιών θα καταθέσει αργότερα στην αστυνομία ότι αυτή ήταν η πρώτη φορά στα σχεδόν επτά χρόνια συνεργασία τους που η Τζένιφερ δεν απαντά αμέσως σε κάποια κλήση της. Αυτός ήταν και ο λόγος που η ίδια κατάλαβε αμέσως ότι κάτι κακό είχε συμβεί. Την ίδια στιγμή οι τοπικές αρχές πηγαίνουν στο σπίτι όπου η Φαρμπέρ είχε μετακομίσει το τελευταίο διάστημα μαζί με τα παιδιά της για εξονυχιστική έρευνα και εντοπίζει λεκέδες από αίμα στο γκαράζ, καθώς και το DNA του Φώτη Ντούλου στην πόρτα του πλυσταριού. Εκείνος θα ισχυριστεί ότι είχε επισκεφθεί το σπίτι τις προηγούμενες ημέρες για να δει τα παιδιά του και πιθανότατα το δείγμα είχε μείνει στο πόμολο από τότε.

Ενώ ο Ντούλος είναι σίγουρος ότι η Τζένιφερ είναι ζωντανή και κρύβεται, η αστυνομία εντοπίζει, μέσα από κάμερες ασφαλείας, κόκκινο αγροτικό αυτοκίνητο που ανήκει σε υπάλληλο της εταιρείας Fore Group. Ακόμα, την ημέρα της εξαφάνισης της Τζένιφερ Ντούλος, κάμερες κατέγραψαν κάποιον που έμοιαζε πολύ στον εν διαστάσει σύζυγό της να βγαίνει από το όχημά του και να ρίχνει πολλές σακούλες απορριμμάτων σε διαφορετικούς κάδους στην περιοχή του Hartford. Αργότερα οι αρχές εντόπισαν μέσα σε κάδους ρούχα και αντικείμενα με το αίμα της Τζένιφερ Ντούλος πάνω τους. Αργότερα θα βρουν στον υπόνομο παραποιημένες πινακίδες αυτοκινήτου και στα σκουπίδια ένα σφουγγάρι και κάποια ακόμα υφάσματα με αίμα της Τζένιφερ. Με όλα τα παραπάνω ενοχοποιητικά στοιχεία εις βάρος του ο Ντούλος συλλαμβάνεται και στη συνέχεια αφήνεται ελεύθερος με μία τεράστια εγγύηση, ενώ όλα τα δεδομένα που υποδεικνύουν ότι εκείνος και η σύντροφος του Μισέλ Τροκόνις είναι οι δολοφόνοι της Τζένιφερ πυκνώνουν. Παρόλα αυτά για την τελική του καταδίκη λείπει ένα πάρα πολύ βασικό στοιχείο, το σημαντικότερο σε κάθε πιθανή υπόθεση δολοφονίας που εκδικάζεται σε οποιοδήποτε δικαστικό σύστημα του κόσμου: το πτώμα.

Η Μισέλ Τροκόνις καταθέτει στο δικαστήριο.

Και ενώ τίποτα δεν έχει διελευκανθεί ακόμα ο Ντούλος και η Τροκόνις χωρίζουν. Εκείνος αρχίζει να βλέπει μία άλλη γυναίκα, την γαλανομάτα Άννα Κάρι, παλιά φίλη και συνάδελφο του, η οποία, μάλιστα, πληρώνει την εγγύση για την απελευθέρωση του, ύψους 174.000 δολαριών, ενώ υπογράφει για λογαριασμού του εγγυητική επιταγή ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων. Οι δύο τους ζουν για ένα διάστημα μαζί σε ένα μεγάλο σπίτι που κατασκεύασε ο ίδιος ο Ντούλος και στο οποίο είχε μείνει για λίγο καιρό και με την Τροκόνις. Παρόλα αυτά, οι λεπτομέρειες για την σχέση τους παραμένουν θολές και αδιευκρίνιστες και δεν έχει γίνει σαφές αν ήταν τελικά ζευγάρι. Παράλληλα η Μισέλ Τροκόνις αλλάζει την αρχική κατάθεση της στην αστυνομία και παραδέχεται ότι είχε πει ψέμματα σχετικά με το που βρισκόταν ο πρώην σύντροφο της το πρωί της εξαφάνισης της Τζένιφερ. 

Με αυτά τα νέα δεδομένα ο Ντούλος συλλαμβάνεται εκ νέου, πράγμα που οδηγεί στη ολοκληρωτική κατάρρευση του. Ο Έλληνας επιχειρηματίας παίρνει την απόφαση να βάλει τέλος στη ζωή του μέσα στο αυτοκίνητο του, αφήνοντας πίσω του ένα αναλυτικό σημείωμα αυτοκτονίας:

«Αν διαβάζετε αυτό την επιστολή σημαίνει ότι δεν είμαι πια εδώ», αναφέρει. «Αρνούμαι να περάσω έστω και μια ώρα στη φυλακή, για κάτι με το οποίο δεν έχω καμία σχέση. Αν χρειάζεται να μου πάρετε το κεφάλι για να τελειώνει όλο αυτό, κάντε το».

Το σημείωμα αυτοκτονίας που άφησε πίσω του ήταν γραμμένο σε μια κόλλα χαρτί με μπλε στυλό, ενώ αναγράφεται η ημερομηνία 28/1/2020 την ημέρα δηλαδή που βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις του.

Tο σημείωμα αυτοκτονίας του Φώτη Ντούλου.

Για τα πέντε παιδιά του (τρεις γιοι και δυο κόρες), που τώρα ζουν με τη μητέρα της πρώην γυναίκας του Τζένιφερ, ο Φώτης Ντούλος έγραψε: «Παρακαλώ ενημερώστε τα παιδιά μου ότι τα αγαπώ, θα έκανα τα πάντα για εκείνα, αλλά δυστυχώς όλοι έχουμε τα όριά μας».

Ο Φώτης Ντούλος ουσιαστικά ήταν ήδη κλινικά νεκρός όταν βρέθηκε στο γκαράζ του σπιτιού και αποσυνδέθηκε τελικά από τα μηχανήματα υποστήριξης αφού οι συγγενείς του που ταξίδεψαν από Ελλάδα πρόλαβαν αν τον αποχαιρετήσουν. 

Στο σημείωμά του αναφέρθηκε και στην Τζένιφερ Ντούλος, για να σημειώσει ξανά ότι ούτε αυτός, ούτε οι δύο συγκατηγορούμενοί του, η πρώην ερωμένη του Μισέλ Τροκόνις και ο δικηγόρος Κεντ Μαχίνι έχουν κάποια σχέση με την «εξαφάνισή» της.

Η Τζένιφερ Ντούλος.

«Θέλω να ευχαριστήσω όλη την οικογένειά μου και τους φίλους μου που έμειναν μαζί μου αυτή τη δύσκολη στιγμή. Πάνω απ 'όλα την Άννα Κάρι. Λυπάμαι που σας άφησα και δεν συνέχισα τον αγώνα». Ο Ντούλος κλείνει το σημείωμα αυτοκτονίας του υπογράφοντας απλά ως «Φώτης».

Και ενώ το πτώμα της εξαφανισμένης Τζένιφερ δεν έχει βρεθεί ακόμα, η δικηγόρος του Ντούλος εξακολουθεί να επιμένει στον αρχικό ισχυρισμό της, σύμφωνα με τον οποίο η όμορφη Αμερικανίδα και μητέρα 5 παιδιών, είναι ζωντανή και έχει σκηνοθετήσει μόνη της την εξαφάνιση της. Μάλιστα, ως βασικό επιχείρημα χρησοποιεί το γεγονός ότι όταν ήταν ακόμα φοιτήτρια τη Φάρμπερ είχε γράψει μία νουβέλα που θύμιζε σε πολλά σημεία την ιστορία του διάσημου μυθιστορήματος «Gone Girl», που αργότερα έγινε και κινηματογραφική ταινία. Σε αυτή μία γυναίκα σκηνοθετεί με αλάνθαστο τρόπο την εξαφάνιση της προκειμένου να εκδικηθεί τον πρώην σύζυγό της.

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

 

TAGS