Η οικογένεια των Kardashian είναι οι βασιλιάδες του Instagram. Η αυτοκράτειρα Κιμ έδωσε με χάρη, τινάζοντας τα ξανθά πλέον μαλλιά της πίσω από τους ώμους τους, σηκώνοντας την μικροσκοπική τιράντα του σουτιέν της, την σκυτάλη στην μικρότερη αδελφή της Κάιλι Τζένερ, παραχωρώντας της την πρώτη θέση στο πιο κουλ μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.

Μέχρι τον Ιανουάριο που μας πέρασε η Κάιλι είχε καταφέρει να είναι κάτοχος της φωτογραφίας με τα περισσότερα likes στο Instagram σε ολόκληρο τον κόσμο. Το χεράκι της νεογέννητης κορούλας της μέσα στο δικό της ίσον 18.711.038 likes αριθμός ρεκόρ για τα δεδομένα του ίντερνετ μέχρι την ημέρα που μία άλλη εικόνα ήρθε για να της πάρει την πρωτία μέσα από τα χέρια.

Ως γνωστόν τίποτα στο διαδίκτυο ή την τηλεόραση δεν μπορεί να είναι πιο εμπορικό από ένα μωρό ή ένα κατοικίδιο ωστόσο στην συγκεκριμένη περίπτωση η ανατροπή της Κάιλι ήρθε από κάτι τελείως απρόσμενο.

Ένα αυγό, στα μέσα Ιανουαρίου, έκανε την εμφάνιση του για να ενθουσιάσει με αινιγματικό τρόπο τους χρήστες του Instagram και να καταφέρει να μαζέψει πάνω του πάνω από 52 εκατομμύρια likes, ένα πραγματικά αστρονομικό νούμερο το οποίο πιθανότατα δυσκολεύτηκε να πιστέψει ακόμα και ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκενμπεργκ.

Εκείνη την περίοδο δεν ήταν λίγο αυτοί που σχολίαζαν πόσο ανούσιος τελικά είναι όλος αυτός ο διαδικτυακός ανταγωνισμός και η συζήτηση για likes, views, σχόλια κλπ όταν τη βασίλισσα του Instagram μπορεί να την ξεπεράσει μέσα σε λίγες ημέρες η φωτογραφία ενός αυγού.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ο καιρός πέρασε και η είδηση ξεχάστηκε αλλά στο μεταξύ το αυγό στον λογαριασμό Egg Gang συνέχισε να συλλέγει likes ενώ, αν και κάποιοι δεν το πρόσεξαν, στον ίδιο λογαριασμό που άνοιξε στις 4 Ιανουαρίου και για αρκετό καιρό είχε αναρτήσει μόνο μια φωτογραφία, έκαναν την εμφάνισή τους μερικές ακόμη. Για την ακρίβεια αναρτήθηκαν, μέχρι σήμερα, άλλες τέσσερις φωτογραφίες αυγών που όμως σταδιακά εμφανίζουν ρωγμές στο τσόφλι τους ενώ στην τελευταία το αυγό, που είναι πλέον γεμάτο ρωγμές, φαίνεται να έχει ράμματα. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά τελικά και τι θέλει να μας πει ο συγκεκριμένος λογαριασμός με τις περίεργες αναρτήσεις του;

Η Hulu δημοσιοποίησε την Κυριακή ένα clip 30 δευτερολέπτων εξηγώντας τους λόγους και τους στόχους αυτής της ανάρτησης.

Όπως φαίνεται λοιπόν, το αυγό του Instagram ήταν ο πρωταγωνιστής μίας διαφήμισης της ΜΚΟ Mental Health America , για την ψυχική υγεία και εστιάζει στους κινδύνους των social media εξαιτίας της υπερβολικής πίεσης που ασκούν στους χρήστες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Στο clip της Hulu βλέπουμε λοιπόν το διάσημο αυγό να μας συστήνεται «Γεια σας, είμαι το world_record_egg (ίσως να έχετε ακούσει για μένα)...Τελευταία έχω αρχίσει να σπάω». Σε αυτό το σημείο το αυγό σπάει τελείως αφού δεν άντεξε «την πίεση των social media» ενώ συμβουλεύει όσους αισθάνονται το ίδιο «να μιλήσουν με κάποιον».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

TAGS