Η νέα Γραμμή του Μετρό, η Γραμμή 4 που θα συνδέει τον Περισσό με την Λυκόβρυση, θα έχει μήκος 33 χιλιόμετρα και θα διαθέτει 30 σύγχρονους σταθμούς τελευταίας τεχνολογίας βρίσκεται ήδη καθ' οδόν.
Σύμφωνα με τις πρώτες ανακοινώσεις, το τμήμα υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 22.000 επιβάτες, ενώ οι στατιστικές υποστηρίζουν ότι θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων κατά 53.000 ημερησίως.
Αυτό που έχει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον όμως είναι αυτό που θα λείπει από την λειτουργία της νέας γραμμής, αφού όπως μαθαίνουμε οι νέοι, ολοκαίνουργιο συρμοί δεν θα έχουν οδηγούς.
Έμεινες άφωνη; Άκου λοιπόν πώς θα κινούνται οι συρμοί. Όλες οι κινήσεις θα ελέγχονται από υπολογιστές ασφαλείας που θα είναι τοποθετήμένοι σε κάθε σταθμό. Σα να λέμε δηλαδή ότι ο συρμός αλλάζει υπεύθυνο-οδηγό από σταθμό σε σταθμό.
Οι ευθείες, οι στροφές, ακόμα και η ταχύτητα είναι προσχεδιασμένες. Όταν ο συρμός φθάσει στο σταθμό, σταματά και ανοίγουν οι πόρτες για την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Σύμφωνα με πληροφορίες τον επόμενο μήνα ο μετροπόντικας στη γραμμή του Πειραιά θα ολοκληρώσει το έργο του στα Μανιάτικά και θα προχωρήσει στον επόμενο σταθμό.