ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Τέλος εποχής για μια συνήθεια 70 ολόκληρων χρόνων του ΙΚΕΑ -Μια παράδοση που αλλάζει

Ο σουηδικός κολοσσός επίπλων γυρίζει σελίδα.

Τέλος εποχής για μια συνήθεια 70 ολόκληρων χρόνων του ΙΚΕΑ -Μια παράδοση που αλλάζει

Ο σουηδικός κολοσσός επίπλων IKEA αποφάσισε να σταματήσει την κυκλοφορία του καταλόγου του, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο ετήσιες εκδόσεις, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Διαδίκτυο, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρία.

Η 70χρονη έκδοση της εταιρίας ΙΚΕΑ έφθασε στο αποκορύφωμά της το 2016 όταν διανεμήθηκαν πάνω από 200 εκατ. αντίτυπα σε νοικοκυριά και καταστήματα ΙΚΕΑ σε πάνω από 50 αγορές.

Η πρώτη έκδοση, η οποία παρουσίαζε την πολυθρόνα MK Wing Chair, είχε συνολικά 285.000 αντίτυπα και διανεμήθηκε στη νότια Σουηδία, ενώ για την τελευταία, της φετινής χρονιάς, κυκλοφόρησαν 40 εκατ. κατάλογοι.

Η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια της ΙΚΕΑ να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο έμπνευση στο Διαδίκτυο ενώ πολλοί κάνουν τις αγορές τους μέσω Ίντερνετ. Το 12μηνο έως τα τέλη Αυγούστου, οι διαδικτυακές πωλήσεις της ΙΚΕΑ κατέγραψαν άλμα 45%.

«Ο αριθμός των αντιτύπων έχει μειωθεί, αλλά επίσης έχουμε δει ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα μας, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κατάλογος έγινε όλο και λιγότερο σημαντικός», δήλωσε ο Κόνραντ Γκρους, γενικός διευθυντής στη Inter IKEA Systems, μονάδα του ομίλου Inter IKEA.

Ο κατάλογος ήταν παραδοσιακά σημαντικό κομμάτι του προϋπολογισμού της εταιρίας για το μάρκετινγκ, δήλωσε ο ίδιος, χωρίς όμως να δίνει συγκεκριμένα στοιχεία.

«Το ενδιαφέρον για τον κατάλογο έχει μειωθεί», δήλωσε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο Reuters.

Ο Γκρους, βετεράνος της IKEA που ανέλαβε τη νέα του θέση τον Ιούνιο, δήλωσε πως νιώθει συναισθηματικά φορτισμένος για την απόφαση αυτή καθώς ο κατάλογος υπήρξε σημαντικό κομμάτι της ΙΚΕΑ για τον ίδιο και άλλους υπαλλήλους, που ουσιαστικά μεγάλωσαν με την έκδοση αυτή.

«(Ο κατάλογος) υπήρξε τόσο σημαντικός για εμάς», δήλωσε.

Ο κατάλογος ήταν παραδοσιακά σημαντικό κομμάτι του προϋπολογισμού της εταιρίας για το μάρκετινγκ, δήλωσε ο ίδιος, χωρίς όμως να δίνει συγκεκριμένα στοιχεία. Τα κεφάλαια που θα εξοικονομηθούν θα δαπανηθούν στο μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και άλλων καναλιών. Σύμφωνα με τον ίδιο, η ΙΚΕΑ επεξεργάζεται μια μικρότερη έντυπη έκδοση, που θα επικεντρώνεται στο να προσφέρει ιδέες και έμπνευση για την επίπλωση των σπιτιών, και που θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα την επόμενη χρονιά.

Ο κατάλογος έχει προκαλέσει κατά καιρούς αντιπαραθέσεις, όπως όταν η ΙΚΕΑ το 2012 είχε αφαιρέσει τις γυναικείες μορφές από την έκδοση της Σαουδικής Αραβίας, εγείροντας ερωτήματα για τις πολιτικές του ομίλου αναφορικά με την ισότητα των φύλων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτό: ΙΚΕΑ

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

18 Απρ 2024

Grand Potato chips: Η απόλυτη εξερεύνηση των γεύσεων στον κόσμο των τσιπς

Ετοιμάσου για ένα εκπληκτικό ταξίδι γευστικών ανακαλύψεων.

17 Απρ 2024

Το πάθος πίσω από τη Νο1 super premium τεκίλα στον κόσμο

Μπορεί να μην ανακάλυψε την τεκίλα, αλλά ήταν η Patrón που την τελειοποίησε, συστήνοντας πρώτη σε όλον τον κόσμο μια πραγματικά "super premium τεκίλα".

Περισσότερα από

Life

17 Απρ 2024

SORITES – "Είναι Μοιραίο"

Οι SORITES μετά την πρώτη τους τηλεοπτική εμφάνιση στο "Μουσικό Κουτί", συστήνονται στο κοινό με το πρώτο τους single

17 Απρ 2024

Villa Sola Cabiati | Μία έπαυλη με ιστορία αιώνων - Το palazzo αριστούργημα στη λίμνη Como

Μια βίλα με βαριά ιστορία και σπουδαία διακόσμηση έχει φιλοξενήσει μεγάλες προσωπικότητες, ανάμεσα τους και ο Ναπολέοντας με την σύζυγό του, Ζοζεφίνα.

17 Απρ 2024

Πότε κυκλοφορούν οι "Ιστορίες Καλοσύνης" του Γιώργου Λάνθιμου

Έγινε γνωστή η ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας ταινίας του Έλληνα σκηνοθέτη στις εγχώριες αίθουσες.

16 Απρ 2024

Monobloc Chair: Η δικαίωση της πλαστικής καρέκλας από τους New York Times

Η καρέκλα που πρωταγωνιστεί σε πανηγύρια, σουβλατζίδικα και παραλίες, είναι το εμβληματικότερο έπιπλο των τελευταίων 100 ετών σύμφωνα με τους New York Times.

16 Απρ 2024

MALLORY: Το πολυαγαπημένο ελληνικό fashion brand Mallory The Label γιόρτασε το λανσάρισμα της νέας συλλογήςj

Το brand MALLORY THE LABEL αποκάλυψε τη νέα S/S ’24 συλλογή "NOMAS" στο απόλυτο fashion party της σεζόν.

16 Απρ 2024

Divani Corfu Palace: Φέτος το Πάσχα σημαίνει... Κέρκυρα!

Απολαύστε τις γιορτές στον απόλυτο πασχαλινό προορισμό και το πλήρως ανανεωμένο Divani Corfu Palace.

15 Απρ 2024

8 φρούτα που έχουν λιγότερη ζάχαρη

Τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη, ναι! Αλλά μην ξεχνάς ότι είναι γεμάτα και με θρεπτικά συστατικά.

15 Απρ 2024

Pepe Jeans London: Η νέα συλλογή σχεδιάστηκε για να γοητεύσει τους λάτρεις του denim

Η Pepe Jeans London συλλογή εξυμνεί την διαχρονική βρετανική κληρονομιά της μάρκας.

13 Απρ 2024

Οι 30 ομορφότεροι ανοιξιάτικοι προορισμοί

Από τις ποδηλατάδες στις όχθες της Λίμνης Πλαστήρα ως τους ανοιξιάτικους περιπάτους σε φαράγγια με ορχιδέες στη Χίο, να μερικές από τις εμπειρίες που μας δίνουν ιδέες για ανοιξιάτικες αποδράσεις.