Ξεκίνησε να γράφει από μικρή, κείμενα διηγήματα, άρθρα, παραμύθια - «Η Πριγκίπισσα Τύχη και Πώς να την Κατακτήσετε», είναι η πρώτη της επίσημη επαφή με τον κόσμο των εκδόσεων. Σήμερα είναι επιχειρηματίας, με δική της εταιρεία στο χώρο της επικοινωνίας -ως Marketing and Communications Strategist-, με σημαντικό πελατολόγιο από νευραλγικούς κλάδους της Οικονομίας όπως Υγεία, Κατασκευή, Real Εstate, Accounting Services, Digital Services, Retail, Πληροφορική, Outsourcing sales. Παράλληλα, είναι σύμβουλος Επιχειρηματικότητας στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου και ενεργοποιείται για την εξωστρέφεια και την τόνωση των επιχειρήσεων σε τοπικό επίπεδο. 

Παρακάτω, η Μαρία Θεμελή, η Ελληνίδα «γκουρού» της στρατηγικής επικοινωνίας, έρχεται να δώσει φως στα επιχειρηματικά σας σχέδια, τα οποία μπορεί να καταβαραθρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Κάντε μια γρήγορη εκτίμηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος δέκα χρόνια πριν και τι οραματίζεστε ότι θα συμβεί στα επόμενα δέκα χρόνια.

«Σύμφωνα με έρευνες και δημοσιογραφικές τοποθετήσεις, το 2021 θα μπορούσε να μοιάζει με το 2008 και το 2009, χρονιές που η ελληνική οικονομία οδηγήθηκε στη χρεοκοπία του 2010.  

»Σημαντική διαφορά είναι πως το πρόβλημα του 2021 το αντιμετωπίζει ολόκληρος ο κόσμος λόγω των συνεπειών της επιδημίας του κορονοϊού, που ξεκίνησε πριν περίπου ένα χρόνο.

»Είναι σίγουρο ότι ζήσαμε ειδικά στην Ελλάδα μια πολύ δύσκολη προηγούμενη δεκαετία με οικονομική, κοινωνική και πολιτική ανισορροπία, που μόλις θεωρήσαμε ότι βγαίνουμε από αυτή ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία. Το αισιόδοξο μήνυμα είναι ότι τα καταφέραμε έστω και δύσκολα.

»Η ζωή έχει μεγαλύτερη φαντασία από εμάς, όπως έχει ήδη αποδείξει. Κάποια σενάρια που αφορούν στην παγκόσμια οικονομία δεν βλέπουν ουσιαστική και οριστική εξουδετέρωση της επιδημίας πριν περάσουν 3 με 5 χρόνια οπότε κάνουν λόγο για επιπτώσεις ανάλογες με αυτές ενός παγκόσμιου πολέμου.

«Ζήσαμε ειδικά στην Ελλάδα μια πολύ δύσκολη προηγούμενη δεκαετία με οικονομική, κοινωνική και πολιτική ανισορροπία, που μόλις θεωρήσαμε ότι βγαίνουμε από αυτή ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία»

»Έχει αποδειχθεί όμως και Ιστορικά ότι οι άνθρωποι και μέσα σε παγκόσμιους πολέμους συνεχίζουν να αναπτύσσουν τον εαυτό τους, τις επιχειρήσεις τους, τις οικογένειές τους,  κάνουν σχέδια και τα πραγματοποιούν, χτίζουν ένα καλύτερο αύριο για αυτούς και τα παιδιά τους.  

»Έτσι θα οραματιστώ την επομένη δεκαετία, σαν μια μεγάλη πρόκληση που θα την κατακτήσουμε». 

Πόσο πιστεύετε ότι θα επηρεάσει τον στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων η εποχή που ξεκινά μετά την κρίση Covid-19;

«Ο στρατηγικός σχεδιασμός των επιχειρήσεων έχει ήδη αλλάξει. Η πανδημία κατάφερε μέσα σε ένα χρόνο να αλλάξει, να επηρεάσει την κοινωνία, την οικονομία, αξίες, ήθη, έθιμα, θρησκεία που ακόμα και σε παγκόσμιους πολέμους δεν είχαν επηρεαστεί! 

»Έχουμε σταματήσει να ζούμε σε Κ.Σ. (δηλαδή, σε Κανονικές Συνθήκες) και ζούμε σε Σ.Κ. (Συνθήκες Κορονοιού).

»Ήδη οι επιστήμονες ονόμασαν την γενιά των παιδιών που γεννήθηκαν το 2020 “γενιά C”, Covid δηλαδή, και παρακολουθούν τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης αυτής της γενιάς μέσα στην κατάσταση της πανδημίας.

«Ήδη οι επιστήμονες ονόμασαν την γενιά των παιδιών που γεννήθηκαν το 2020 “γενιά C”, Covid δηλαδή, και παρακολουθούν τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης αυτής της γενιάς»

»Οι επιχειρήσεις ακολουθούν τους ρυθμούς της κοινωνίας, όσες χρησιμοποιούν την ευελιξία ως στρατηγική στο σχεδιασμό τους, φαίνεται να τα καταφέρνουν καλύτερα, προσαρμόζονται στις Σ.Κ και αξιοποιούν την τάση του ψηφιακού μετασχηματισμού για να αναπτυχθούν. 

»Παράλληλα στο κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας, η πρόταση μου είναι εξωστρέφεια

»Είναι η περίοδος που όλη η εταιρεία και ειδικά η ηγεσία της, οφείλει να επικοινωνεί κοινά μηνύματα, να χτίζει οράματα, να εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτες της και να δημιουργεί ασφάλεια για το προσωπικό της».

Μπορείτε να αναφέρετε μερικά παραδείγματα επιτυχίας της προσπάθειάς σας να αντιμετωπίσουν στρατηγικά οι business owners-πελάτες σας την κρίση της πανδημίας;

«Το σημαντικό είναι να ευθυγραμμιστείς με τους πελάτες σου γρήγορα. Και για να το κάνεις αυτό, οφείλεις να έρθεις στη θέση τους. Να μην σκέφτεσαι για την εταιρεία τους, αλλά να σκέφτεσαι σαν να είναι δικιά σου η εταιρεία και πρέπει να δράσεις και να διαχειριστείς την κρίση. 

»Η υιοθέτηση μιας ενσυναισθητικής στάσης είναι μια απαιτητική και δύσκολη διαδικασία, αλλά απαραίτητη για να μπορείς να σχεδιάσεις επιτυχημένη στρατηγική και τακτικές επικοινωνίας. Και φυσικά η κάθε εταιρεία, ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός και ο σχεδιασμός διαφορετικός ανάλογα με τις ανάγκες του.

«Το σημαντικό είναι να ευθυγραμμιστείς με τους πελάτες σου γρήγορα. Και για να το κάνεις αυτό, οφείλεις να έρθεις στη θέση τους».

»Αν θέλουμε να δούμε τις πιο σύνηθεις καλές πρακτικές, η πρώτη τακτική επικοινωνίας στην αντιμετώπιση της πανδημίας αφορούσε πάντα στους εργαζόμενους, το εσωτερικό κοινό, το οποίο οφείλει η επιχείρηση να προστατέψει και να δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες ασφάλειας.

»Τα επόμενα κοινά επικοινωνίας είναι οι μέτοχοι, οι πελάτες και οι προμηθευτές, στους οποίους πρέπει να ανακοινωθούν οι διαδικασίες για τη συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησης.

»Επικοινωνία στα site, στα social media καθώς και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όταν οι ενέργειες της επιχείρησης αφορούν στο ευρύ κοινό, είναι απαραίτητη και ακολουθεί την σειρά των υπολοίπων. 

»Προτείνω ως τακτική την εξωστρέφεια, την ένταση στην επικοινωνία και τη δια βίου εκπαίδευση.

«Προτείνω ως τακτική την εξωστρέφεια, την ένταση στην επικοινωνία και τη δια βίου εκπαίδευση».

»Έχω μια φράση που μου αρέσει να χρησιμοποιώ, ότι σε εποχή κρίσης αξίζει να ανεβάζεις την "έντασή σου", τον εαυτό σου, να φτάνεις πάνω από το 10, ίσως στο 12

»Είναι τόσες οι συνθήκες που μπορούν να σε επηρεάσουν, που καλό θα ήταν να είσαι ψηλά, ώστε να πέσεις στο 8 ή στο 6. Από εκεί μπορείς να "σηκωθείς".

»Αν είσαι όμως από την αρχή στο 8 παρότι θεωρείται ψηλά, εύκολα μπορείς να πέσεις στο 4, στο 3 και αυτό μπορεί να είναι πιο δύσκολο και χρονοβόρο για να ξανασταθείς στα πόδια σου. 

»Η στρατηγική επικοινωνία μέσα στην κρίση είναι η διαχείρισή της και θεωρείται απαραίτητη από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη επιχείρηση. Η διαχείριση κρίσεων έχει διακυμάνσεις που ακολουθούν το ρυθμό της κρίσης όπως γίνεται και σήμερα στην πανδημία του covid 19 και απαιτεί παρακολούθηση μέρα την ημέρα, ενημέρωση, ανάλυση μεγεθών και ευελιξία στη δημιουργία και την προσαρμογή των τακτικών». 

«Έχω μια φράση που μου αρέσει να χρησιμοποιώ, ότι σε εποχή κρίσης αξίζει να ανεβάζεις την "έντασή σου", τον εαυτό σου, να φτάνεις πάνω από το 10, ίσως στο 12».

Ποια είναι τα βασικότερα λάθη που παρατηρείτε να γίνονται συχνά στην προσπάθεια ανέλιξης μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας;

«Ξεκινώντας από το δικό μου τομέα, σίγουρα  η ανύπαρκτη ή η λανθασμένη στρατηγική επικοινωνία και πιστέψτε με, η δεύτερη είναι η πιο επικίνδυνη. 

»Η έλλειψη οράματος, εταιρικής κουλτούρας, διαδικασιών, δομών, τεχνολογικής εξέλιξης, ευελιξίας, προσαρμοστικότητας, είναι μερικά από τα λάθη που έχω παρατηρήσει μέσα στα χρόνια και φαίνεται ότι αυτά μπορούν να αποβούν κρίσιμα για την ανέλιξη μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας».

Όταν καλείστε να «διορθώσετε» αυτά τα λάθη, ποια είναι πρώτη σας προτεραιότητα;

«Ο ρόλος μου ευτυχώς δεν είναι να “διορθώνω” λάθη αλλά να διαμορφώνω και να προτείνω στρατηγική επικοινωνίας. 

»Πριν αναλάβω μια εταιρεία αναλύουμε με τον ιδιοκτήτη ή τον διευθύνοντα σύμβουλο την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η εταιρεία, περιγράφουμε το όραμα και τους στόχους και πάνω σε αυτά τα δεδομένα χαράζουμε τη στρατηγική επικοινωνία της επιχείρησης. 

»Πάνω στη στρατηγική προτείνω τακτικές επικοινωνίας, οι οποίες με τη σωστή εφαρμογή και τη παρακολούθηση σε καθημερινή βάση αποτρέπουν τα λάθη και δημιουργούν θεμέλια για στοχευμένη επικοινωνία και ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας».

«Πριν αναλάβω μια εταιρεία αναλύουμε με τον ιδιοκτήτη ή τον διευθύνοντα σύμβουλο την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η εταιρεία, περιγράφουμε το όραμα και τους στόχους και πάνω σε αυτά τα δεδομένα χαράζουμε τη στρατηγική επικοινωνία της επιχείρησης».

Ως σύμβουλος Επιχειρηματικότητας στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου, θεωρείτε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός στην μετά-Covid εποχή πρέπει να ξεκινήσει από τοπικό επίπεδο ώστε να αποτελέσει παράδειγμα σε εθνικό επίπεδο –και γιατί; 

«Σύμφωνα με μελέτες κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και σήμερα της πανδημίας, οι δήμοι δέχθηκαν πολλές πιέσεις, από τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και από τους μεγάλους περιορισμούς που τους επιβλήθηκαν από τις κεντρικές κυβερνήσεις. 

»Ωστόσο, η τοπική αυτοδιοίκηση κατάφερε σε αρκετές περιπτώσεις να ανταποκριθεί με ευρηματικότητα και ευελιξία στις προκλήσεις και αξίζει να σημειωθεί ότι διατήρησε σταθερά υψηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης των πολιτών σε σύγκριση με τους άλλους βασικούς πολιτικούς και διοικητικούς θεσμούς.

»Ο στρατηγικός σχεδιασμός στη Covid και μετά-Covid εποχή θεωρώ ότι πρέπει να είναι παράλληλος σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο με στόχο πάντα την προστασία του πολίτη καθώς και των τοπικών επιχειρήσεων. 

«Σε κοινωνικό επίπεδο ισχυροποιήσαμε μέσα στη πανδημία το κοινωνικό παντοπωλείο και το κοινωνικό συσσίτιο, πραγματοποιούμε προληπτικά τεστ covid, διοργανώνουμε αιμοδοσίες»

»Στο Παλαιό Φάληρο, έχουμε ήδη λάβει μέτρα στήριξης από τον Δήμο για τους επαγγελματίες της πόλης και στη στρατηγική επικοινωνία μας προτείνουμε στους καταναλωτές να στηρίξουν τα καταστήματα της γειτονιάς, βοηθώντας έτσι στην διατήρηση των θέσεων εργασίας στην δύσκολη συγκυρία που ζούμε.

»Σε κοινωνικό επίπεδο ισχυροποιήσαμε μέσα στη πανδημία το κοινωνικό παντοπωλείο και το κοινωνικό συσσίτιο, πραγματοποιούμε προληπτικά τεστ covid, διοργανώνουμε αιμοδοσίες και κεντρικό μήνυμα του δημάρχου μας, Γιάννη Φωστηρόπουλου, είναι: “Κανένας άνθρωπος να μην αισθάνεται και να μην είναι μόνος του”». 

Τι θα συμβουλεύατε ένα άτομο που εργάζεται (ή εργαζόταν μέχρι πριν λίγο καιρό) ως στέλεχος επιχείρησης, όταν πάρει την απόφαση να βγει στον επιχειρηματικό στίβο ως ελεύθερος επαγγελματίας;

«Να είναι αποφασισμένος, να πιστεύει στον εαυτό του, να ακούει προσεχτικά, να είναι καλά ενημερωμένος για την αγορά που θα προσεγγίσει, να έχει όραμα, να έχει υπομονή, επιμονή, θέληση, ενσυνειδητότητα. 

»Αλλά πάνω από όλα να έχει απαντήσει σε ένα μεγάλο “Γιατί”. Γιατί θέλει να αλλάξει, ποιος είναι ο στόχος του. Και φυσικά να μην περιμένει ότι θα γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη.

»Προέρχομαι από τον χώρο των μεγάλων τραπεζών σε διευθυντικές θέσεις στην επικοινωνία. Όταν πριν κάποια χρόνια αποφάσισα ότι συγκέντρωσα την εμπειρία από corporate περιβάλλοντα, μέσα σε βαθιά οικονομική κρίση, πήρα την απόφαση να αποχωρήσω οικειοθελώς. Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση, ήμουν όμως σίγουρη ότι ήταν η σωστή. 

»Ο άνθρωπος γερνάει όταν δεν εξελίσσεται, όταν σταματάει να είναι περίεργος όπως τα μικρά παιδιά, όταν δεν αναπτύσσει το εαυτό και δεν ρισκάρει.

»Ο πρώτος χρόνος ήταν συγκλονιστικά δύσκολος! Ξανασυστήνεσαι στην αγορά, απορρίπτεσαι, ξεχνάς τις επιτυχίες σου, μαθαίνεις να παρακολουθείς έσοδα-έξοδα, τα νούμερα πολλές φορές δεν βγαίνουν, έχεις ξεβολευτεί...

«Ο πρώτος χρόνος ήταν συγκλονιστικά δύσκολος! Ξανασυστήνεσαι στην αγορά, απορρίπτεσαι, ξεχνάς τις επιτυχίες σου, μαθαίνεις να παρακολουθείς έσοδα-έξοδα, τα νούμερα πολλές φορές δεν βγαίνουν, έχεις ξεβολευτεί...»

»Αλλά αν είσαι σίγουρος, ακούς τα όχι, χαμογελάς και προχωράς. Δουλεύεις πολύ και χτίζεις το μέλλον σου. Σκηνοθετείς τη ζωή σου με συνέχεια και συνέπεια στο δρόμο που χάραξες και σε κάποια σχεδόν μαγική στιγμή, το καταλαβαίνεις, έχεις πετύχει. 

»Έχεις ωριμάσει από όλη τη διαδικασία αλλά αισθάνεσαι και πιο ζωντανός από ποτέ.

»Το μυστικό της αιώνιας νεότητας, κυνηγήστε τα όνειρά σας».

Από τη δική σας εμπειρία, ποια είναι η σημαντική διαφορά του να κρατάς το τιμόνι μιας επιχείρησης, από το να είσαι στέλεχος -ακόμη και με σημαντική θέση στην ιεραρχία;

«Αν και κάποια υψηλά στελέχη διοικούν τις επιχειρήσεις που δουλεύουν, σαν να τους ανήκουν, οι διαφορές είναι μεγάλες. 

»Για να κρατήσεις το τιμόνι μας επιχείρησης και να την οδηγήσεις στη επιτυχία οφείλεις να αναπτύξεις χαρακτηριστικά ηγέτη και όχι μόνο σωστού manager. Τον ηγέτη τον ακολουθείς γιατί σε εμπνέει, τον manager γιατί ξέρει τη διαδικασία. Και τα δύο είναι απαραίτητα και αν συνδυάζονται οδηγούν στην απόλυτη επιτυχία. 

«Το μυστικό της αιώνιας νεότητας, κυνηγήστε τα όνειρά σας».

»Το να ξεκινάς από τη αρχή μια επιχείρηση δική σου είναι σίγουρα μια μεγάλη πρόκληση, σου διευρύνει ορίζοντες, αποκτάς σφαιρικές γνώσεις, κάνεις διαχείριση προσωπικού και κρίσεων, συνήθως μόνος σου.

»Έτσι διαμορφώνεις άλλη κουλτούρα, αξίες, σχεδιάζεις το μέλλον σου υπολογίζοντας πάντα το μέλλον των ανθρώπων που δουλεύουν για εσένα, υπολογίζεις πρώτα να υπάρχει budget για την επιχείρηση, για τους ανθρώπους σου και στο τέλος για εσένα. 

»Για εμένα η πιο σημαντική διαφορά είναι το αίσθημα της ευθύνης, που σαφώς στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι μεγαλύτερο».

«Το αίσθημα της ευθύνης σαφώς στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι μεγαλύτερο».

Εμπειρία, γνώση, ποιότητα, επιμονή, ενσυνειδητότητα, ευελιξία, εξωστρέφεια, ρίσκο, ταμπεραμέντο, τύχη: Πώς θα κατατάσσατε αυτά τα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής «προσωπικότητας» στην νέα εποχή, όπου το πρώτο στη λίστα σας βαθμολογείται με «10» και τελευταίο, με «1».

«Εξαιρετική η ερώτηση σας. Με προβλημάτισε πολύ, αλλά ειδικά στη σημερινή εποχή θα έβαζα 10 σε όλα, γιατί τα χρειαζόμαστε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά για να μπορούμε να πετύχουμε. 

»Είναι η εποχή των μεγάλων προκλήσεων και αλλαγών που απαιτεί ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά για να καταφέρεις να εξελιχθείς και να πετύχεις. Άρα είναι απαραίτητος ο συνδυασμός όλων». 

Πόσο ρόλο παίζει το ένστικτο και συναίσθημα στις προσωπικές σας επιλογές, κάθε φορά που αναλαμβάνετε τον στρατηγικό σχεδιασμό ενός πελάτη;  

«Το ένστικτο και το συναίσθημα είναι σημαντικά στοιχεία στην πορεία, όταν γνωρίζεις την επιχείρηση καλύτερα και όταν έχεις δουλέψει με τον ιδιοκτήτη και την ομάδα του, για να πάρεις αποφάσεις. 

»Στην αρχή της επαγγελματικής σχέσης, ακόμα και από το στάδιο της επιλογής, χρειάζεται γνώση και ανάλυση της επιχείρησης, καλές πρακτικές, προηγούμενες τακτικές επικοινωνίας, όραμα και μακροπρόθεσμή στοχοθέτηση.

«Στην αρχή της επαγγελματικής σχέσης, ακόμα και από το στάδιο της επιλογής, χρειάζεται γνώση και ανάλυση της επιχείρησης, καλές πρακτικές, προηγούμενες τακτικές επικοινωνίας, όραμα και μακροπρόθεσμή στοχοθέτηση».

»Το ένστικτό μου λειτουργεί πάντα καλύτερα όταν έχω συλλέξει αυτές τις πληροφορίες για να πάρω τις σωστές αποφάσεις και να διαμορφώσω καλύτερη στρατηγική επικοινωνίας. 

»Το συναίσθημα συνήθως ακολουθεί, μου δίνει δύναμη στην πορεία και απεριόριστο θαυμασμό στη συνεργασία με τους πελάτες μου».

Βιογραφικό:
Η Μαρία Θεμελή γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Κατέχει πτυχίο Δημοσιογραφίας και Marketing Communications. Εργάστηκε στο χώρο της εταιρικής επικοινωνίας, ως Διευθύντρια Τύπου & Επικοινωνίας στη Marfin Egnatia Bank και ως σύμβουλος Επικοινωνίας στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών & Μουσικής, Β&Μ Θεοχαράκη. 

Ανέπτυξε τις πρώτες ομάδες BNI στην Ελλάδα (Business Network International), ένα πρωτοπόρο, επαναστατικό, παγκόσμιο δίκτυο επαγγελματικής δικτύωσης.

Σήμερα είναι επιχειρηματίας, με δική της εταιρεία στο χώρο της επικοινωνίας, ως Marketing and Communications Strategist, με σημαντικό πελατολόγιο από νευραλγικούς κλάδους της Οικονομίας όπως: Υγεία, Κατασκευή, Real Εstate, Accounting Services, Digital Services, Retail, Πληροφορική, Outsourcing sales.

Είναι σύμβουλος Επιχειρηματικότητας στο Δήμο Π. Φαλήρου και ενεργοποιείται για την εξωστρέφεια και την τόνωση των επιχειρήσεων σε τοπικό επίπεδο. 

Από τον Οκτώβριο του 2020 είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια Ελλάδα, 1821-2021, σε τοπικό επίπεδο.

Ασχολείται ενεργά και διοργανώνει εκδηλώσεις για φιλανθρωπικούς σκοπούς με όραμα μια πιο ανθρώπινη κοινωνία, προωθεί τον εθελοντισμό και βοηθάει μέσω ομάδων τις κοινωνικές δομές (Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Συσσίτιο) του Δήμου Π. Φαλήρου, που κατοικεί.

Πιστεύει στην εξέλιξη, αρνείται πεισματικά την κρίση, την κατάθλιψη, τα όρια…

Λατρεύει την θάλασσα, τα ταξίδια, τους ανθρώπους.

Αρθρογραφεί για κοινωνικά θέματα με άρθρα στον τοπικό τύπο και σε πολλά άλλα ΜΜΕ.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS