0
SHARES

Κάποια ρούχα όσες φορές κι αν τα φορέσουμε συγκεντρώνουν κολακευτικά σχόλια. Και όταν, φορώντας τα, κοιτάμε το είδωλό μας στο καθρέφτη, ξέρουμε αυτομάτως πως είναι εμείς και ταυτόχρονα κάτι παραπάνω – μια πιο στιλάτη, πιο κομψή εκδοχή του εαυτού μας. Πως τα υποστηρίζουμε και μας υποστηρίζουν.

Ό,τι ακριβώς συνέβη με μια μάλλινη πορτοκαλί φούστα που αγόρασα από το Anamesa και που, χρόνια μετά, συνεχίζω να απολαμβάνω γιατί είναι τόσο, όσο – εντυπωσιακή αλλά όχι κραυγαλέα, ζεστή αλλά όχι ασφυκτική και στην ιδανική γραμμή ώστε να αναδεικνύει τα πόδια χωρίς να τα αφήνει εντελώς γυμνά, ώστε να αγκαλιάζει τη σιλουέτα χωρίς να τονίζει υπερβολικά τους γλουτούς.

Ένα παιχνίδι ισορροπίας που κερδήθηκε με την καθοδήγηση της ομάδας του Anamesa, που από τη στιγμή που επισκέπτεσαι νιώθεις να σε αναλαμβάνουν οι πιο ενημερωμένοι άνθρωποι της μόδας – και όχι τυχαία, αφού αυτό το concept store στο Σύνταγμα είναι στελεχωμένο με επαγγελματίες φωτογράφους που θα μοιραστούν μαζί σου την οξυδερκή ματιά τους, με editors και στιλίστες που θα σου δώσουν tips που θα σου ανοίξουν τα μάτια. Μια εμπειρία όπου αισθάνεσαι σαν να παίρνεις μέρος σε φωτογράφιση μόδας.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Κατεβαίνοντας τα σκαλάκια της εισόδου, βρίσκεσαι σε έναν χώρο απίστευτα φωτεινό, καλαίσθητο, όπου ενώ κάνεις τα ψώνια σου κάποιοι κουβεντιάζουν στη γωνιά του cafe, άλλοι παρακολουθούν ένα από τα σεμινάρια που οργανώνονται κατά καιρούς εδώ (με έμφαση στα social media, το στυλ, αλλά και το περιβάλλον), ενώ πηγαινοέρχονται οικογένειες και παρέες με παιδιά και σκυλιά. Μια ζεστή, σπιτική, δημιουργικά χαοτική ατμόσφαιρα, η οποία όμως δεν γίνεται στιγμή αμήχανη ή κουραστική.

Φαίνεται πως η ιδιοκτήτρια του Anamesa, Αννούσα Μελά, πέτυχε τον σκοπό της, να δημιουργήσει μια ανθρωποκεντρική εμπειρία shopping και ταυτόχρονα μια κοινότητα που θυμίζει εκείνες τις γειτονιές των ευρωπαϊκών πόλεων όπου συντελούνται ζυμώσεις και γεννιούνται νέα, γενναία πράγματα. Το Anamesa είναι η φυσική προέκταση της προσωπικής διαδρομής της, που ξεκίνησε από σπουδές στην Αθήνα και το Λονδίνο (Θεατρολογία στη Φιλοσοφική Αθηνών, Media and Art στην Αγγλία) και με γέφυρα τον ρόλο του στυλ -«μια σιωπηλή γλώσσα που ενώνει τους πάντες» όπως σχολιάζει- την οδήγησε στη μόδα: στα περιοδικά, στο προσωπικό της μπλογκ (Mystyleforecast) και, τελικά, στη δημιουργία του δικού της concept store.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

«Οτιδήποτε καινούριο συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον πλανήτη προσπαθούμε να το αγκαλιάσουμε και να το μεταδώσουμε στο Anamesa. Είναι σαν να ανοίγεις την πόρτα και να μπαίνεις στο αγαπημένο σου site ή περιοδικό» λέει με το χαρακτηριστικό πάθος και τον χειμαρρώδη λόγο της, ενώ δείχνει τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα design αντικείμενα του concept store -αρωματικά κεριά, επιφάνειες κοπής με κόμικς, κούπες με αρχιγράμματα- όπου συνυπάρχουν brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

«Όλοι οι κωδικοί είναι αυστηρά επιλεγμένοι, δηλαδή από μεγάλες συλλογές διαλέγουμε αυτούς που θεωρούμε εμείς ότι μπορούν να λειτουργήσουν και τους φέρνουμε σε μικρές ποσότητες, για να παίζουμε με όρους φρέσκους». Αυτό σημαίνει, πρακτικά, δύο πράγματα: Ό,τι κι αν αγοράσεις από το Anamesa δεν κινδυνεύεις να δεις να το φορούν εκατοντάδες ακόμα γυναίκες στον δρόμο. Και όσες φορές κι αν επισκεφτείς το Anamesa μέσα στην ίδια σεζόν, πάντα ανακαλύπτεις κάτι νέο, αφού το εμπόρευμά του ανανεώνεται ασταμάτητα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ό,τι επιλέξεις θα σου το πακετάρουν, κάθε φορά, σαν ένα όμορφο δώρο που κάνεις στον εαυτό σου και θα το υπογράψουν με το σλόγκαν του Anamesa, chic with a twist. Όπου twist, «η απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε κάτι εύχρηστο και αβίαστο αλλά που ταυτόχρονα έχει υπογραφή και αποτύπωμα» εξηγεί η Αννούσα. «Αυτή η ισορροπία είναι δύσκολη, η μόδα μπορεί να γίνει πολύ επιθετική στο κομμάτι των τρεντς, να αποκλείσει, να φοβίσει ανθρώπους, ή να γίνει πολύ basic, στα όρια της στολής, όταν δεν μπαίνεις καθόλου στη διαδικασία να εκφραστείς μέσα από αυτήν. Δεν είναι εύκολο να έχεις ρούχα που ξεχωρίζουν αλλά είναι friendly προς εσένα». Κι όμως είναι εφικτό, όπως επιβεβαιώνει το παράδειγμα της μικρής, πορτοκαλί φούστας.

Anamesa, λοιπόν, δεν σημαίνει συμβιβασμός αλλά ισορροπία. Ανάμεσα στον δρόμο και το underground, όπως ο ημιυπόγειος χώρος όπου βρίσκεται στην οδό Νίκης - ο πρώτος και μοναδικός που είδε η Αννούσα όταν αναζητούσε επαγγελματική στέγη, γιατί, απλά, ήταν ό,τι ακριβώς ήθελε. «Ανάμεσα σε αποφάσεις, καταστάσεις, μέρη, διαδρομές, στιγμές». Και όταν η ισορροπία είναι αδύνατον να βρεθεί αλλά γίνεται μεγάλο δίλημμα, ας πούμε ανάμεσα σε μια πορτοκαλί και μια φούξια φούστα, μη διστάσεις να αγοράσεις και τις δύο, ακόμα και αν βγεις εκτός budget. Γιατί θα σ' το ανταποδώσουν στο πολλαπλάσιο, σε αυτοπεποίθηση, στυλ και έμπνευση. Βασισμένο σε αληθινή ιστορία.

Η ιδιοκτήτρια του Anamesa, Αννούσα Μελά, πέτυχε τον σκοπό της, να δημιουργήσει μια ανθρωποκεντρική εμπειρία shopping και ταυτόχρονα μια κοινότητα που θυμίζει εκείνες τις γειτονιές των ευρωπαϊκών πόλεων όπου συντελούνται ζυμώσεις και γεννιούνται νέα, γενναία πράγματα.

Info

Anamesa Concept Store, Νίκης 24, Σύνταγμα, τηλ.: 210 325 4930/ Στο anamesaspot.com θα βρεις περισσότερες πληροφορίες για το concept store και ένα e-shop για να κάνεις τις αγορές σου online.

Δείτε περισσότερες εικόνες από τον χώρο.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram.

TAGS