Στο σημερινό κόσμο, η έμφυλη ισότητα, πέρα από θεμελιώδη κοινωνική επιταγή, αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως θέμα που πρέπει να απασχολεί τις επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με την έρευνα Women in The Workplace 2020 που παρουσίασε πρόσφατα το Lean in, σε συνεργασία με την εταιρεία McΚinsey, οι γυναίκες δοκιμάζονται περισσότερο από την πανδημία, απ’ ότι οι άνδρες. Είναι ενδεικτικό ότι 1 στις 4 γυναίκες στις ΗΠΑ σκέφτεται να εγκαταλείψει την καριέρα της ή να την περιορίσει, ενώ στην Ελλάδα η γυναικεία ανεργία καταγράφει πολύ υψηλότερα ποσοστά, σε σχέση με την ανδρική.

Σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο και δύσκολο περιβάλλον, μέσα στο οποίο οι γυναίκες και ειδικά οι εργαζόμενες γυναίκες αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις, η MetLife Ελλάδας θέλει να σταθεί δίπλα τους, παρέχοντας τα κατάλληλα εφόδια για να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες και να βγουν μπροστά.

Η συνεργασία της MetLife Ελλάδας και του Lean in Hellas αφορά σε δράσεις στοχευμένες τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας για την ενδυνάμωση και την επαγγελματική ανάπτυξη των γυναικών στελεχών της εταιρείας, όσο και στην επίτευξη μίας ισορροπημένης εργασιακής και προσωπικής ζωής σε γυναίκες σε όλη την Ελλάδα.

H Eλένη Σδούγκα, διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της MetLife Ελλάδας & Κύπρου είπε χαρακτηριστικά: «Στη MetLife κατανοούμε απόλυτα τη σημασία της συμβολής των γυναικών στην κοινωνία και στην οικονομία και αυτό το δείχνουμε έμπρακτα, με τις γυναίκες να αποτελούν πάνω από το 50% των εργαζομένων μας παγκόσμια και πάνω από το 73% στην Ελλάδα, με τα αντίστοιχα ποσοστά για τα ανώτερα στελέχη της να είναι 40% παγκόσμια και 44% για την Ελλάδα. Έχουμε εμπιστοσύνη στο ταλέντο και στη δυναμική τους και γι’αυτό θέλουμε να τις βοηθήσουμε να αναπτύξουν στο μέγιστο τις δεξιότητες και τη δημιουργικότητά τους, να αποκτήσουν την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να διεκδικούν περισσότερα και να εκφράζονται χωρίς αναστολές. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία μας με την ομάδα του Lean in Hellas θα μας βοηθήσει να το καταφέρουμε.»

Η Θάλεια Αγγελίδη, διευθύντρια Μarketing και Επικοινωνίας της MetLife Ελλάδας δήλωσε: «Για τη MetLife η ισότητα των φύλων αποτελεί δομική αξία, αλλά και βασικό μέρος της επιχειρηματικής της στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής διαμορφώνει ένα εργασιακό περιβάλλον, το οποίο ενσωματώνει τις ανάγκες και τις αξίες των γυναικών, τόσο ως εργαζομένων όσο και ως πελατών μας. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρία έχει εντατικοποιήσει προσπάθειές της για την ένταξη περισσότερων γυναικών στο δυναμικό της, ενώ έχει αναλάβει παγκόσμια δέσμευση στην ενθάρρυνση των γυναικών να αναλάβουν ευρύτερους ρόλους ηγεσίας, τόσο εσωτερικά σε όλες τις χώρες στις οποίες βρίσκεται όσο και ευρύτερα στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σήμερα, οι συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία μας οδηγούν στην εντατικοποίηση αυτής της προσπάθειας, γι’ αυτό και η συνεργασία με την οργάνωση Lean in στην Ελλάδα, μία οργάνωση που έχει την παγκόσμια και ελληνική εμπειρία να μας φέρει πιο κοντά στους στόχους μας

Η Αρετή Γεωργιλή, Regional Leader Lean in Hellas συμπλήρωσε: «Είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά η συνεργασία με τη MetLife Ελλάδας, γιατί η ΜеtLife είναι μία από τις εταιρείες που «καταλαβαίνουν», που «αισθάνονται» και «ακούνε» τον παλμό της κοινωνίας, μέσα από τα εκατομμύρια των ασφαλισμένων και εργαζομένων της σε όλο τον κόσμο. Είναι μία εταιρεία η οποία έχει κουλτούρα διαφορετικότητας και συμπερίληψης και έχει καταφέρει την πραγματική ισότητα στην πράξη. Επομένως, μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά και γρήγορα!»

Σχετικά με τη MetLife Ελλάδος

Η MetLife πρωταγωνιστεί στην ελληνική ασφαλιστική αγορά για πάνω από 55 χρόνια, καθιερώνοντας τον θεσμό της ασφάλειας ζωής στη χώρα μας. Σήμερα, αποτελεί τη Νο1 επιλογή, στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων. Μέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών ασφαλιστικών προγραμμάτων, η MetLife καλύπτει αποτελεσματικά, με σύγχρονα και ευέλικτα προγράμματα, τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης και προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Αξιοποιώντας τη διεθνή της τεχνογνωσία, την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, καθώς και το ισχυρό δίκτυο των συνεργατών της, συνεχίζει να συμβάλλει στην ανάπτυξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα και να στέκεται δίπλα στις ανάγκες των Ελλήνων πελατών της, κάθε στιγμή.

 

152  χρόνια MetLife 

Εδώ και 152 χρόνια, η MetLife είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ασφαλιστικών υπηρεσιών παγκοσμίως, εξυπηρετώντας εκατομμύρια πελάτες, σε περισσότερες από 40 χώρες.  Από την ίδρυσή της, το 1868, μέχρι σήμερα, ακολουθεί μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης, με κύριο χαρακτηριστικό τη διαρκή εξέλιξη και την αποτελεσματική προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της. Σήμερα, η MetLife, Inc. (NYSE: MET) απασχολεί συνολικά περίπου 48.000 εργαζόμενους, την εμπιστεύονται περισσότεροι από 100 εκατομμύρια ασφαλισμένοι σε όλον τον κόσμο, ενώ το 2018 κατέβαλε πάνω από 48 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις. Περισσότερες από 90 εταιρίες του FORTUNE100, εμπιστεύονται τη MetLife για την ασφάλιση του προσωπικού τους.

 

Σχετικά με το Lean in Hellas

Το Lean in Hellas είναι το ελληνικό τμήμα της διεθνούς οργάνωσης Lеаn in, που ιδρύθηκε πριν από περίπου δέκα χρόνια στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α. από την COO του Facebook Sheryl Sandberg. H οργάνωση ασχολείται με τα θέματα έμφυλης ισότητας και με την εμψύχωση των γυναικών να διεκδικούν και να κατακτούν τους στόχους τους, στην προσωπική, στην επαγγελματική τους ζωή και στην κοινωνία γενικότερα.

Το Lean in βοηθάει γυναίκες να δημιουργούν κύκλους μέσα από τους οποίους μπορούν να ενθαρρύνουν η μία με την άλλη και να ανταλλάσσουν χρήσιμες εμπειρίες.

Σήμερα, το Lean in στηρίζει περισσότερους από 44,000 κύκλους σε 170 χώρες στον κόσμο.

Τα μέλη του Lean in Hellas είναι εθελόντριες, κυρίως μεσαία και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και επιχειρηματίες, start uppers, ελεύθεροι/ες επαγγελματίες και άλλοι/ες που ενδιαφέρονται να συνεισφέρουν στην προώθηση των σκοπών του.

Το Lean in Hellas δεν έχει νομική μορφή και η οργανωτική του δομή  βασίζεται καθαρά στον εθελοντισμό και το community building, για λόγους διαφάνειας και αξιοπιστίας.

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

 

 

TAGS