Μία φορά και έναν καιρό ήταν ένα αγόρι που αντί για χέρια είχε ψαλίδια. Ζούσε σε μία ήσυχη, αμερικανική πόλη και προσπαθούσε να ζήσει μία ζωή σαν αυτή κάθε άλλου παιδιού στην ηλικία του.
Κάποτε, συγκεκριμένα το 1990, ο Τιμ Μπάρτον σκηνοθέτησε μία ταινία που έμελλε να αποτελέσει ορόσημο για τη γενία των ανθρώπων που τότε πλησίαζαν την εφηβεία ή την είχαν μόλις περάσει. Ο θρυλικό Ψαλιδοχέρης, με πρωταγωνιστές τους Τζόνι Ντεπ και Γουινόνα Ράιντερ που τότε ήταν ζευγάρι στην πραγματική ζωή, υπήρξε ένα από τα πιο τρυφερά φιλμ της εποχής του και μία από τις πιο πρώτες κινηματογραφικές καταθέσεις που έθεταν σε μία τόσο συγκινητική, αλλά παράλληλα παραμυθένια, διάσταση το ζήτημα της διαφορετικότητας και της αποδοχής.
Τώρα μία συγκινητική διαφήμιση που προβλήθηκε στο αμερικανικό Super Bowl έρχεται να αναβιώσει την διάσημη, κινηματογραφική ιστορία που προβλήθηκε για πρώτη φορά 31 χρόνια πριν, έχοντας και πάλι την αγαπημένη Ράιντερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Αυτή τη φορά υποδύεται τη μητέρα του αγοριού με τα ψαλίδια στα χέρια, τον οποίο παίζει το μεγαλύτερο νέο αστέρι του Χόλιγουντ, ο Τιμοτέ Σαλαμέ.
Το σποτ γυρίστηκε για λογαριασμό της γνωστής μάρκας αυτοκινήτου Candillac και δίνει μία σύντομη συνέχεια στις ζωές των ηρώων αυτού του τόσο πετυχημενου, κινηματογραφικού στόρι που σημάδεψε ολόκληρη τη γενιά των 90's.
Δείτε το σποτ: