«Κυρίες και Κύριοι καλώς ήρθατε» είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που ακούει κανείς όταν δένει τη ζώνη του στο αεροπλάνο. Οι ανακοινώσεις του πιλότου, η ευγένεια των αεροσυνοδών και το «Κυρίες και κύριοι φτάσαμε στον προορισμό μας» έχουν συνοδεύσει εκατομμύρια ταξιδιώτες εδώ και πολλά χρόνια. Φαίνεται ωστόσο ότι οι παραδόσεις μερικές φορές αλλάζουν, εξελίσσονται και αφουγκράζονται τις κοινωνικές αλλαγές για να δημιουργήσουν άλλες πιο δίκαιες παραδόσεις για τις επόμενες γενιές.
Φαίνεται ωστόσο ότι οι παραδόσεις μερικές φορές αλλάζουν, εξελίσσονται και αφουγκράζονται τις κοινωνικές αλλαγές για να δημιουργήσουν άλλες πιο δίκαιες παραδόσεις για τις επόμενες γενιές.
Σε μια τέτοια κίνηση εξέλιξης και προόδου, η αεροπορική εταιρεία Lufthansa αποφάσισε να δώσει ένα τέλος στο «Κυρίες και Κύριοι» που όσο άκακο κι αν ακούγεται δεν συμπεριέλαβε πολλούς από τους επιβάτες της, όπως τα non-binary άτομα. Κάνοντας ένα βήμα μπροστά, επέλεξε να κάνει πράξη τον σεβασμό στο diversity και πλέον να απευθύνεται στους επιβάτες με ουδέτερους χαρακτηρισμούς.
«Αγαπητοί επιβάτες» είναι η εναλλακτική καλωσορίσματος, ενώ οι εργαζόμενοι θα μπορούν να λένε απλά «καλημέρα» ή «καλώς ήρθατε στο αεροσκάφος» χωρίς να χρησιμοποιούν κάποιο συγκεκριμένο φύλο.
Η κίνηση αυτή χαρακτηρίστηκε από τον γερμανικό Τύπο ως συμβολική και απόλυτα θετική για τα δικαιώματα των non-binary ατόμων και των ανθρώπων που αυτοπροσδιορίζονται πέρα από το φύλο.
Οι αλλαγές αυτές θα γίνουν σε όλες τις εταιρείες της Lufthansa Group, δηλαδή εκτός από την Lufthansa και τις εταιρείες Austrian Airlines, Swiss και Eurowings. Από το 2019 και η Air Canada έχει αλλάξει τον τρόπο που απευθύνεται στους επιβάτες, χρησιμοποιώντας το «όλοι», ενώ και οι Japan Airlines χρησιμοποιούν το «Καλημέρα/Καλησπέρα» αντί για το «Κυρίες και Κύριοι».
Kεντρική φωτογραφία: ΑΠΕ