Στο πλαίσιο του παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm, η χώρα μας ανέδειξε τη νικήτρια ομάδα που θα την εκπροσωπήσει στους τελικούς στο Παρίσι, στο τέλος Ιουνίου!

Η νικήτρια ομάδα για το 2016, προέρχεται από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και ονομάζεται “Touch & Feel”! Αποτελείται από τη Μυρτώ Τσούκη, τη Βίβιαν Θωμά και τον Θοδωρή Γκανάτσιο, που σήμερα ολοκληρώνουν το μεταπτυχιακό τους στο Marketing & στην Επικοινωνία, με έμφαση στο παγκόσμιο marketing.

Η Μυρτώ, η Βίβιαν και ο Θοδωρής είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν σε διεθνές επίπεδο την πρότασή τους για μια νέα, digital, επικοινωνιακή στρατηγική για τη μάρκα La Roche-Posay που διανέμεται στα φαρμακεία! Πρωτίστως όμως, θα διαγωνιστούν online, ώστε να κερδίσουν το βραβείο Κοινού, το People Choice Award, που αποτελεί το πρώτο βήμα του διαγωνισμού και πραγματοποιείται μέσω του Fb.

Μέχρι σήμερα, οι ελληνικές ομάδες είχαν πολλές «πρωτιές» σε παγκόσμιο επίπεδο, ανάμεσα σε 45 χώρες από όλο τον κόσμο. Το 2011 η ελληνική ομάδα έλαβε το ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής, το 2013, τη δεύτερη θέση παγκοσμίως, καθώς και το Βραβείο Κοινού, ενώ το 2014, το Βραβείο Κοινού.

Το L’Oréal Brandstorm δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές να μετατρέψουν τη θεωρία που διδάσκονται σε πράξη, να προτείνουν δημιουργικές ιδέες, να αναπτύξουν τις αναλυτικές τους ικανότητες και να μάθουν την αγορά των καλλυντικών προϊόντων.

Για τoν Όμιλο L’Oréal, το Brandstorm είναι ένα σημαντικό εργαλείο επιλογής ανθρώπινου δυναμικού, καθώς του δίνει την ευκαιρία να αξιολογήσει από κοντά υποψήφιους και να εντοπίσει ταλαντούχους φοιτητές. Κάθε χρόνο, η L’Oréal προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 φοιτητές μέσω του διαγωνισμού.  Στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, πάνω από 30 συμμετέχοντες έχουν προσληφθεί ή έχουν κάνει την πρακτική τους στη L’Oréal, μέσω του διαγωνισμού.

Επισκεφτείτε το site του διαγωνισμού και υποστηρίξετε την ομάδα μας στον online διαγωνισμό στο facebook!

TAGS