ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Όταν το καφεκοπτείο μοιάζει με μίνι μουσείο σύγχρονου design.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.

Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.

Με δημιουργική αφετηρία και έμπνευση το ταξίδι του καφέ και τη σημαντική συμβολή του ανθρώπου σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του, η ομάδα της Beetroot δημιούργησε για την Coffee Island οργανικές φόρμες, με αίσθηση και υφή χειροποίητου, που θυμίζουν τη μορφολογία του εδάφους και τα φυσικά τοπία της προέλευσης του καφέ. Στη νέα εικόνα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ειδικά επιλεγμένη χρωματική παλέτα που αποδίδει την πραγματική ουσία του καφέ.

Με αυτή την δυναμική αλλαγή η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με ένα νέο, σύγχρονο, απλό αλλά και απρόσμενο λογότυπο που παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, διατηρώντας αναλλοίωτο τον sophisticated-coffee lover χαρακτήρα του.

Το νέο branding ολοκληρώθηκε από την custom γραμματοσειρά, η οποία γεμάτη αίσθηση φρεσκοκομμένου καφέ έρχεται να κυκλώσει το λουλούδι που στα φύλλα του παρουσιάζει τον κύκλο ζωής ενός κόκκου και αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει την παλιά με τη νέα εποχή του Brand. Το λογότυπο είναι και το κύριο γραφιστικό εύρημα της νέας ταυτότητας καθώς μέσα του περικλείεται η ιστορία της εταιρείας, μεταξύ των λέξεων ”Coffee” και “Island”.

«Το rebranding είναι ενδεχομένως η πιο δύσκολη μορφή σχεδιασμού, καθώς σε όλες τις περιπτώσεις σηματοδοτεί τη μετάβαση ενός brand σε μια νέα εποχή, πρέπει να ξεπεραστούν παλιές συνήθειες ριζομένες πολύ βαθιά στη δομή των εταιρειών αλλά και στο μυαλό των καταναλωτών, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί στην επιχειρηματική πραγματικότητα. Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού» δήλωσε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Co-founder & designer.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της Coffee Island συνιστά ορόσημο για εμάς. Ήρθε να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον. Την ανάγκη για ανανέωση, εμπιστευτήκαμε στην έμπειρη δημιουργική ομάδα της Beetroot η οποία δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα, αποδίδοντας στη νέα εποχή της αλυσίδας μια ξεχωριστή ταυτότητα και εικαστική γραμμή. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που το επιμελήθηκε με αγάπη. Είμαστε περήφανοι για τους συνεργάτες μας και για την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους».

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

24 Απρ 2024

Από την Καλιφόρνια στον Όλυμπο: Εκπαιδεύοντας νέους στη δράση για το κλίμα και μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Για τον Larry Notheis η προστασία του πλανήτη είναι ένα είδος μαραθωνίου, γι' αυτό και είναι πολύ σημαντικό οι νέοι να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια μέσω προγραμμάτων όπως αυτό που προωθεί το California Conservation Corps

24 Απρ 2024

Έχεις άγχος; 6 τροφές που θα σε ηρεμήσουν αμέσως

Αυτές είναι οι 6 τροφές που θα σε απαλλάξουν από το άγχος.

Περισσότερα από

Life

23 Απρ 2024

Δείτε την ημερίδα Women Who Dare "Οι Γυναίκες που Αλλάζουν τον Κόσμο. Η Ανατροπή είναι Γυναικεία Υπόθεση"

Δείτε εδώ το βίντεο από την ημερίδα του Harper’s Bazaar Greece και του WomanToc με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό, πολιτικό και επιστημονικό χώρο.

23 Απρ 2024

H ημερίδα του Womantoc "Οι Γυναίκες που Αλλάζουν τον Κόσμο. Η Ανατροπή είναι Γυναικεία Υπόθεση" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Δήλωσε συμμετοχή στην ημερίδα του Harper’s Bazaar Greece και του WomanToc με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό, πολιτικό και επιστημονικό χώρο.

22 Απρ 2024

Βιβλιοπάρτι στο rooftop του Βrown Acropol

Από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος και τα Brown Hotels, με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου και τον Περίπατο Βιβλίου.

21 Απρ 2024

Η χρυσοκουφάτη γεύση της Μακεδονίας

Τα εστιατόρια του βορρά που ανήκουν στην ελίτ της ελληνικής σκηνής.

21 Απρ 2024

Δίαιτα Cambridge: Η "νόστιμη" δίαιτα των υγρών και το express αδυνάτισμα

Πρόκειται για μία υγρή δίαιτα πολύ χαμηλών θερμίδων που υπόσχεται απώλεια μεγαλύτερη των 4-5 κιλών την εβδομάδα.

20 Απρ 2024

Ξεχωριστά ξενοδοχεία και εστιατόρια για Πάσχα στην Πελοπόννησο

Μια μικρογραφία της Ελλάδας με τις δικές της παραδόσεις.

19 Απρ 2024

Αυτό το τρόφιμο συνδέεται με την απώλεια βάρους και πιο λεπτή μέση

Μπόνους: Bοηθάει στην μείωση της κατανάλωσης τροφίμων χαμηλά σε θρεπτικά συστατικά

19 Απρ 2024

Η απολαυστική υπερτροφή που σου δίνει ενέργεια

100% αλεσμένο σουσάμι άριστης ποιότητας που εδώ και 100 χρόνια μας θρέφει και μας προσφέρει την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Χωρίς υπερβολή!

19 Απρ 2024

Τι θα δούμε φέτος στην Επίδαυρο

Διεθνείς παρουσίες, σπουδαία σκηνοθετικά ονόματα, σημαντικές συνεργασίες, σύγχρονες επαναγνώσεις της τραγωδίας και κυριαρχία του τραγικού λόγου έναντι του κωμικού εντοπίζονται στο φετινό πρόγραμμα της μεγάλης και μικρής Επιδαύρου.