ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Όταν το καφεκοπτείο μοιάζει με μίνι μουσείο σύγχρονου design.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.

Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.

Με δημιουργική αφετηρία και έμπνευση το ταξίδι του καφέ και τη σημαντική συμβολή του ανθρώπου σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του, η ομάδα της Beetroot δημιούργησε για την Coffee Island οργανικές φόρμες, με αίσθηση και υφή χειροποίητου, που θυμίζουν τη μορφολογία του εδάφους και τα φυσικά τοπία της προέλευσης του καφέ. Στη νέα εικόνα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ειδικά επιλεγμένη χρωματική παλέτα που αποδίδει την πραγματική ουσία του καφέ.

Με αυτή την δυναμική αλλαγή η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με ένα νέο, σύγχρονο, απλό αλλά και απρόσμενο λογότυπο που παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, διατηρώντας αναλλοίωτο τον sophisticated-coffee lover χαρακτήρα του.

Το νέο branding ολοκληρώθηκε από την custom γραμματοσειρά, η οποία γεμάτη αίσθηση φρεσκοκομμένου καφέ έρχεται να κυκλώσει το λουλούδι που στα φύλλα του παρουσιάζει τον κύκλο ζωής ενός κόκκου και αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει την παλιά με τη νέα εποχή του Brand. Το λογότυπο είναι και το κύριο γραφιστικό εύρημα της νέας ταυτότητας καθώς μέσα του περικλείεται η ιστορία της εταιρείας, μεταξύ των λέξεων ”Coffee” και “Island”.

«Το rebranding είναι ενδεχομένως η πιο δύσκολη μορφή σχεδιασμού, καθώς σε όλες τις περιπτώσεις σηματοδοτεί τη μετάβαση ενός brand σε μια νέα εποχή, πρέπει να ξεπεραστούν παλιές συνήθειες ριζομένες πολύ βαθιά στη δομή των εταιρειών αλλά και στο μυαλό των καταναλωτών, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί στην επιχειρηματική πραγματικότητα. Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού» δήλωσε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Co-founder & designer.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της Coffee Island συνιστά ορόσημο για εμάς. Ήρθε να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον. Την ανάγκη για ανανέωση, εμπιστευτήκαμε στην έμπειρη δημιουργική ομάδα της Beetroot η οποία δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα, αποδίδοντας στη νέα εποχή της αλυσίδας μια ξεχωριστή ταυτότητα και εικαστική γραμμή. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που το επιμελήθηκε με αγάπη. Είμαστε περήφανοι για τους συνεργάτες μας και για την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους».

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

30 Μαϊ 2023

Το δράμα της μικρής Αλεξίας- Δέχθηκε σφαίρα στο κεφάλι, έμεινε ανάπηρη, ο δράστης αρνείται να πληρώσει παρά τις αποφάσεις των δικαστηρίων

Παρά τις αποφάσεις, ο δράστης του πυροβολισμού αρνείται να πληρώσει για την αποκατάσταση της μικρής Αλεξίας, η οποία τα τελευταία χρόνια είναι σε αναπηρικό καροτσάκι.

28 Μαϊ 2023

Είναι το αβοκάντο η "λύση" για υγιές έντερο;

Αέρια στο έντερο, φούσκωμα, διαταραχές στη λειτουργία του... Τα προβλήματα στο έντερο ταλαιπωρούν πολλούς από εμάς. Έρευνα βάζει στο μικροσκόπιο το αβοκάντο σε σχέση με την υγεία του πεπτικού.

Περισσότερα από

Life

27 Μαϊ 2023

8 ιδανικά σνακ για απώλεια βάρους (μπορείς να τρως όσο θέλεις)

Αυτά είναι τα πιο καλά σνακ που μπορούμε να απολαύσουμε χωρίς να σκεφτόμαστε θερμίδες, κιλά και υγεία.

25 Μαϊ 2023

Women On Top:Με στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών

Η επιτυχημένη πρωτοβουλία Live A Legacy από τη Mastercard και το Women On Top με στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών, εξελίσσεται και επιστρέφει για 5η χρονιά με νέα δομή και 3 μοναδικές εκδηλώσεις στην Αθήνα και, για πρώτη φορά, στη Θεσσαλονίκη!

25 Μαϊ 2023

Ξέρουμε τι cocktail θα πίνεις αυτό το καλοκαίρι

Εσύ, είσαι τύπος Fresco, Beach In The City ή μήπως Été; Ανακάλυψε τα Grey Goose Summer Cocktails στο Athénée της οδού Βουκουρεστίου.

24 Μαϊ 2023

Η "Άλφα Χωρίς" δίνει νόημα σε όλες τις στιγμές μας

Γιατί οι πιο δυνατές σχέσεις είναι αυτές που είναι πάντα δίπλα μας, κάθε στιγμή, χωρίς περιορισμούς.

24 Μαϊ 2023

Πετρούπολη: θα αποκτήσει τον δικό της λαχανόκηπο

Ένας δημοτικός Κοινωνικός Βιολογικός Λαχανόκηπος θα "γεννηθεί" στον δήμο Πετρούπολης.

24 Μαϊ 2023

Dopamine travel: Η νέα εμπειρία στον τουρισμό με τις Mindfull Weeks σε Μύκονο και Χανιά

Το wellbeing είναι η νέα τάση στον τουρισμό. Απολαύστε mindfull weeks όλο το καλοκαίρι σε δημοφιλή luxury resorts.

24 Μαϊ 2023

Minas Unchained: Όσα έγιναν στη μοναδική γιορτή που διοργάνωσε ο οίκος design Minas

Όταν η τέχνη και το design συνάντησε την ελευθερία του δρόμου και της έκφρασης αλλά και τα Bombay Sapphire cocktails.

23 Μαϊ 2023

"Ιδού η Ρόδος": H έκθεση της Icaro Contemporary Art Gallery & Agency που θα συζητηθεί

Στην πρώτη έκθεση της ICARO C.A.G.A. σε φυσικό χώρο, δεκατέσσερις διακεκριμένοι σύγχρονοι καλλιτέχνες εμπνέονται από τα κεραμικά της διάσημης κεραμοποιίας Ίκαρος στην Ρόδο και δημιουργούν!

21 Μαϊ 2023

Οι 7 τροφές που έχουν ζάχαρη και δεν το γνωρίζεις

+ μία λίστα με διαφορετικές ονομασίες της ζάχαρης στα τρόφιμα.