Το 2020 υπήρξε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία, πλήττοντας ιδιαίτερα το κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας. Ο κορονοϊός ήρθε και έβαλε στον πάγο τον τουρισμό, δημιουργώντας προβλήματα στους Έλληνες ξενοδόχους που δεν γνώριζαν πώς να αντιδράσουν απέναντι σε αυτή την πρωτοφανή κρίση.

Αυτό ωστόσο δεν συνέβη σε αυτούς που είχαν ενταχθεί στην ομάδα της Hotelising, η οποία αντιμετώπισε με ψυχραιμία το φαινόμενο κορωνοϊός και αναπροσάρμοσε γρήγορα τη στρατηγική της στα νέα δεδομένα, έτσι ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος.

Με εμπειρία και γνώση στο κομμάτι του τουρισμού, βοήθησε τα ξενοδοχεία της να εκμεταλλευτούν τη συγκυρία προς όφελός τους, διεκδικώντας ένα μεγάλο κομμάτι του εκάστοτε μεριδίου της αγοράς.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο thetoc.gr

TAGS