Η εταιρεία ρούχων «Smart Glamour» λάνσαρε μια ενδιαφέρουσα καμπάνια που ονομάζεται «I' m flattered» («Με κολακεύετε») με εννέα γυναίκες να επιδεικνύουν απροκάλυπτα τα ... χειρότερα σημεία του σώματός τους!
Η καμπάνια δείχνει γυναίκες να απαντούν σε σχόλια που τους έχουν κάνει για το σώμα τους και κυρίως για το ποια ρούχα τις κολακεύουν περισσότερο.
Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας, Mallorie Dunn, βρήκε τα μοντέλα της καλώντας δημοσίως γυναίκες που έχουν δεχθεί αβάσιμα, αρνητικά σχόλια για την εμφάνισή τους να συμμετάσχουν. Και, όπως λέει, έλαβε «εκατοντάδες απαντήσεις».
«Η λέξη “κολακευτικό” είναι σχετική», εξηγεί στο μπλογκ της. «Από μόνη της, δεν είναι κακή, εφόσον σημαίνει κάτι ελκυστικό ή ικανοποιητικό. Αλλά, συνήθως, όταν σου λένε ότι φοράς ρούχα που σε κολακεύουν, εννοούν ότι σε δείχνουν πιο αδύνατη. Και, ειδικά στον ... πλανήτη των γυναικών, μας περνούν καθημερινά το μήνυμα – έμμεσα, αλλά με επιτακτικό τρόπο – ότι θα πρέπει να χωράμε στο μικρότερο νούμερο και να μην έχουμε επάνω μας καθόλου λίπος, κυτταρίτιδα ή ατέλειες».
Η Dunn, λοιπόν, έδωσε σε κάθε μοντέλο της να φορέσει ένα ρούχο που έδειχνε με τον πιο εμφανή τρόπο τα μειονεκτήματα του σώματός του.
«Έχω ένα μεγάλο σημάδι στην πλάτη από την εγχείριση που έκανα για σκολίωση», αναφέρει η Liz Richards, η οποία συμμετείχε στην καμπάνια. «Μια μέρα, στο γυμναστήριο, μια κυρία μού είπε ότι έπρεπε να φοράω πουκάμισο (εκείνη την ώρα φορούσα αθλητικό μπουστάκι), εφόσον “κανείς δεν θέλει να το βλέπει αυτό". Ένιωσα τόσο ντροπιασμένη που έφυγα και, από τότε, ανησυχούσα πολύ για το πώς φαινόταν η πλάτη μου με ό,τι φορούσα. Όμως, πιστεύω ότι αυτό που κάνει η Dunn για να βοηθήσει τις γυναίκες να αποδεχτούν το σώμα τους και τα χαρακτηριστικά του που τις κάνει μοναδικές είναι απίθανο».
«Είμαι μια 55χρονη γυναίκα σε έναν επαγγελματικό κλάδο που δίνει μεγαλύτερη αξία στους νέους άνδρες και τις υπερβολικά αδύνατες γυναίκες», αναφέρει το μοντέλο Mara Lesemann. «Και είχαν περάσει χρόνια από την τελευταία φορά που αισθάνθηκα τόσο δυνατή και όμορφη όσο σε αυτή τη φωτογράφιση».
«Εξορίστε τα κορίτσια» ήταν το σχόλιο που η Mikaela Lynn Johnson επέλεξε να δείξει, υπογραμμίζοντας πως τα σώματα και τα ρούχα των γυναικών κρίνονται με δυσανάλογη αυστηρότητα σε σύγκριση με εκείνα των ανδρών. Σχετικά με την καμπάνια, η ίδια προσθέτει:«Μου έδωσε την ευκαιρία να επανεξετάσω την κριτική των άλλων για το σώμα μου. Και πια δεν με αφορά».
«Αυτή είμαι εγώ που εμπνέω τις μικρές ανηψιές μου, τις ξαδέρφες μου και τις γυναίκες όλου του κόσμου να αγαπούν τον εαυτό τους όπως είναι, γιατί, ούτως ή άλλως, είναι μια χαρά», λέει η μπλόγκερ Marcy Cruz.
«Η ενέργεια και η αύρα που υπήρχαν σε αυτή τη φωτογράφιση ήταν απίστευτες. Κάθε γυναίκα η οποία συμμετείχε εμψύχωνε τις άλλες», συμπληρώνει η Linni Rutledge. «Αυτό θα έπρεπε να συμβαίνει κάθε μέρα και σε κάθε κατάσταση».
Σελίδα στο Facebook: SmartGlamour