
Ήταν πριν από 2,5 δεκαετίες όταν η Evelyn Lauder διαπίστωσε ότι ολοένα και περισσότερες γυναίκες πέθαιναν από τον καρκίνο του μαστού και κανένας δεν μιλούσε γι' αυτό. Προβληματισμένη από την έλλειψη της επίγνωσης, της χρηματοδότησης αλλά και των πόρων που απαιτούνται για να ξεπεραστεί αυτή η ασθένεια, αποφάσισε να κάνει κάτι. Συν -δημιούργησε τη ροζ κορδέλα. Κι αυτό αποτέλεσε ένα σημείο καμπής στην πορεία της ασθένειας και σημείο αφετηρίας ενός κινήματος που έφερε κοντά ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου σ' ενα κοινό αγώνα στην εξέλειψη του καρκίνου του μαστού.

Από τότε μέχρι σήμερα, μέσω της υποστήριξης της Estee Lauder στη χρηματοδότηση της έρευνας για τον καρκίνο του μαστού, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών, κάποια πράγματα έχουν αλλάξει - φυσικά προς το καλύτερο. Έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 70 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση της παγκόσμιας έρευνας, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών. 150 εκατομμύρια ροζ κορδέλες έχουν διανεμηθεί παγκοσμίως μέσω των stand ομορφιάς των μαρκών της εταιρίας παγκοσμίως.

Κι ως προς την ίδια την ασθένεια, τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού μειώθηκαν κατά 38% τα τελευταία είκοσι χρόνια. Τα ποσοστά επιβίωσης των τελευταίων πέντε ετών είναι μεγαλύτερα από 90% όταν ο καρκίνος του μαστού διαγιγνώσκεται εγκαίρως. Οι θεραπείες προσαρμόζονται στον τύπο καρκίνου του μαστού ενός ατόμου, επειδή τώρα γνωρίζουμε ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μια ασθένεια, αλλά πολλοί διαφορετικοί τύποι ασθένειας Η χειρουργική επέμβαση δεν είναι τόσο επεμβατική, και σήμερα οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να υποβληθούν σε αφαίρεση όγκου και όχι σε πλήρη αφαίρεση του μαστού (μαστεκτομή).

Πως να μην αποτελέσουν όλα αυτά ευκαιρία για γιορτή; H Estee Lauder Hellas αποφάσισε να διoργανώσει ένα ευχαριστήριο γεύμα - Οκτώβριος γαρ έρχεται, ο μήνας αφιερωμένος στη ροζ κορδέλα - στη Μεγάλη Βρετανία για να τιμήσει όλους όσους συνέβαλαν στη διάδοση του μηνύματος της ροζ κορδέλας.

Μέσα από μια σύντομη παρουσίαση η διευθύντρια της Estee Lauder και Tom Ford Balkans, Κατερίνα Γκαμηλιάρη, μαζί με τη διευθύντρια PR και digital communication, Μάρσια Χατζηγεωργίου, έκαναν μια συγκινητική αναδριομή της καμπάνιας και των σχετικών δράσεων ευχαριστώντας όλες τις προσωπικότητες και τα media που συμμετείχαν στις εκστρατείες του ροζ βραχιολιού.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε το νέο βραχιόλι της εταιρείας, ενώ ακακοινώθηκε το σημείο - ορόσημο της Ελλάδας που θα συμμετέχει στην στην Παγκόσμια πρωτοβουλία Φωταγώγησης Σημείων - Οροσήμων ανά τον κόσμο που δεν είναι άλλο από το Παναθηναϊκό Στάδιο. Η φωταγώγηση θα γίνει την Τρίτη 17 Οκτωβρίου. Ας είμαστε όλοι εκεί.


Δείτε το νέο βίντεο της εκστρατείας με τη Λιζ Χάρλεϊ: