Δεν έχει περάσει ούτε μήνας από τότε που το αμερικανικό, ταξιδιωτικό περιοδικό Travel+Leisure διεξήγαγε ψηφοφορία για τους αναγνώστες του με σκοπό να αναδειχθεί το καλύτερο νησί σε ολόκληρο τον κόσμο. Τότε, η δικιά μας καταγάλανη Μήλος κατάφερε να «καθίσει» στην πρώτη θέση με βαθμολογία 95,5, ξεχωρίζοντας για τα ειδυλλιακά της τοπία αλλά, κυρίως, για τα πρασινογάλανα νερά της που λέγεται πως είναι από τα καλύτερα σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Αυτές τις αδιαπραγμάτευτες ομορφιές φαίνεται ότι είδε και ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton που έδωσε στην πανέμορφη Μήλο τον πιο τιμητικό ρόλο στη νέα του καμπάνια. Αυτόν του υπέροχου πρωταγωνιστή, αφού το γαλήνιο νησί του Αιγαίου είναι το φόντο της φωτογραάφισης για τη νέα σειρά πολυτελών ειδών ταξιδίου με την υπογραφή του μεγάλου οίκου.
Και κάπως έτσι ολόκληρο το προφίλ της Louis Vuitton στο ίνσταγκραμ πλημμύρισε με μαγικές εικόνες ενός ατελείωτου καλοκαιριού. Σε αυτές μικρά παιδιά τρέχουν ξένοιαστα στις παραλίες του νησιού, κάθονται πάνω σε λευκούς βράχους τόσο περίτεχνους που θυμίζουν γλυπτό σκαλισμένο στο χέρι.
Η μαγική αίσθηση ελευθερίας που κατάφερε να αποτυπώσει στον φακό της η φωτογράφος Viviane Sassen είναι άλλωστε και το κρυμμένο μυστικό του απέραντου, ελληνικού καλοκαιριού. Το οποίο είναι, τελικά, τόσο πολύτιμο και ακριβό που αποτελεί το τέλειο σκηνικό για μερικά από τα πιο περιζήτητα αντικείμενα μόδας στον πλανήτη.
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram