Ο Kiyotaka Mizukoshi δημιουργεί μικρό- σύμπαντα, που μοιάζουν πιο αληθινά και από τα αληθινά. Ο ίδιος επιδίδεται σε αυτού του είδους τις κατασκευές ήδη από όταν ήταν 11 ετών.
Ο Mizukoshi έγινε ευρέως γνωστός όταν κατόρθωσε να αναπαραστήσει επακριβώς το δωμάτιο του, με κάθε λεπτομέρεια, σε αναλογία 1:6. Σήμερα συνεργάζεται με διαφημιστικές και εταιρίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα λιλιπούτεια σκηνικά ως οφθαλμαπάτη και να τα παρουσιάσουν για κανονικά. Τη δουλειά του λάτρεψε και ο σκηνοθέτης Wes Anderson που ζήτησε στον νεαρό σχεδιαστή να συνεργαστούν στην ταινία του «Το Νησί των Σκύλων».
Τώρα, εντυπωσίασε και πάλι το κοινό του με το «Book CAN», το τελευταίο του πρότζεκτ. Ένα χουχουλιάρικο, μυστικό ερημητήριο γεμάτο βιβλία και φωτισμένο από μια λάμπα γραφείου με ζεστό φως, η μικροσκοπική προσωπική γωνιά έχει προσαρμοστεί στο εσωτερικό μιας άδειας κονσέρβας. Οι λεπτομέρειες όμως είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά: από το παρκέ στο πάτωμα και το κιλίμι μέχρι τα φυτά εσωτερικού χώρου και ένα σωρό δεμένα βιβλία στα ράφια βιβλιοθήκης.
Στο προηγούμενο δημιούργημά του, το εσωτερικό μιας πρίζας είχε μεταμορφωθεί σε υπερρεαλιστικές σκάλες και δωμάτια που οδηγούσαν σε έναν παραδοσιακό ιαπωνικό χώρο, όπως διαπιστώνει ο επισκέπτης στον λογαριασμό του στο Instagram. Εξάλλου, ως γνωστόν, ο κόσμος είναι μικρός.
Κεντρική εικόνα: ΑΠΕ
Ακολουθήστε το Woman Toc στο Instagram