Στον καιρό των κοινωνικών δικτύων, τα ακρωνύμια και η αργκό που χρησιμοποιούνται σε αυτά, έχουν καταφέρει να γίνουν κομμάτι της διαλέκτου που χρησιμοποιούμε καθημερινά στις συζητήσεις μας. Το Ad Week παρουσίασε σε ένα video τις τάσεις που θα μας απασχολήσουν το 2016.
Μετά τα LOL, Selfie και YOLO ήρθε και το FOLO (Fear Of Living Offline). Όλοι έχουμε δημιουργήσει ψηφιακές προσωπικότητες, γράφουμε ανεβάζουμε φωτογραφίες και γενικώς ζούμε online.
Το FOLO είναι το ακρωνύμιο που εκφράζει τον φόβο των ανθρώπων να μένουν χωρίς ίντερνετ και κατ' επέκταση χωρίς πρόσβαση στην πληροφορία για λίγες ώρες ή για λίγα λεπτά σε κάποιες περιπτώσεις. Υπάρχουν άλλωστε πολλές έρευνες που μιλάνε για τον εθισμό και την υπερέκθεση μας στο διαδίκτυο και τον πανικό που δημιουργεί στον σύγχρονο άνθρωπο η έλλειψη του.
Μένει λοιπόν να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η πρόβλεψη και αν όντως αυτή η τάση, το να έχεις άγχος δηλαδή όταν δεν έχεις πρόσβαση στο web, θα απασχολήσει τόσο πολύ τον άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο.