Δεν είναι λίγες οι φορές που το πρόγραμμα σου είναι ασφυχτικά γεμάτο και η ιδέα της μαγειρικής ή της προετοιμασίας ενός γεύματος για να έχεις μαζί σου πάει περίπατο. Το να μείνεις νηστική όλη την ημέρα μέχρι να επιστρέψεις σπίτι, φυσικά δεν είναι λύση, αφού ο οργανισμό σου θα εξαντληθεί και η πείνα που θα αισθάνεσαι δε θα σου επιτρέπει να είσαι αποδοτική. Το έτοιμο φαγητό μοιάζει μονόδρομος σε τέτοιες περιπτώσεις, όμως γνωρίζεις καλά πως μια τέτοια επιλογή θα σου προσθέσει έξτρα θερμίδες, λιπαρά και κορεσμένα λίπη, που μόνο καλό δεν κάνουν στη σιλουέτα σου. Παρόλα αυτά, αν είσαι λίγο πιο προσεκτική στο fast food που θα διαλέξεις για πρωινό και λάβεις υπόψη σου τα παρακάτω tips στην παραγγελία σου, τότε να είσαι σίγουρη πως η μικρή αυτή ατασθαλία δε θα βλάψει σοβαρά την ισορροπημένη διατροφή που ακολουθείς.

1.Παρήγγειλε φρέσκα φρούτα ή λαχανικά

Διαβάστε περισσότερα στο shape.gr

Kεντρική φωτογραφία : iStock

TAGS