0
SHARES

Το αλεύρι αμυγδάλου περιέχει λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Με το αλεύρι αμυγδάλου, μπορείτε να προσθέσετε χρώμα, υφή και γεύση στα γλυκά και στα φαγητά της καθημερινής διατροφής σας. Είναι ιδιαίτερα θρεπτικό και εύκολο στη χρήση. Για όσους παρακολουθούν τον γλυκαιμικό δείκτη, το αλεύρι αμυγδάλου είναι υψηλό σε πρωτεΐνη, χαμηλό σε υδατάνθρακες και σάκχαρα. Δεν περιέχει γλουτένη, δεν είναι αποβουτυρωμένο, καθιστώντας το μια καλή πηγή απαραίτητων λιπαρών οξέων που βρίσκουμε στα ωμά αμύγδαλα.

Φτιάχνουμε ένα νόστιμο ισπανικό κέϊκ με αλεύρι αμυγδάλου.

ΥΛΙΚΑ: 

  • 8 αυγά bio 200 γρ.- 50 γρ. χρυσή bio ζάχαρη – 300 γρ. αλεύρι αμύγδαλου bio – ξύσμα από 1 μεγάλο λεμόνι bio λίγο βούτυρο αγελάδoς – ζάχαρη άχνη bio για πασπάλισμα.
  • Σε μπολ ανακατεύουμε τους κρόκους με τα 200 γρ. ζάχαρη άχνη.
  • Προσθέτουμε το αλεύρι και το ξύσμα λεμονιού και ανακατεύουμε ξανά.
  • Χτυπάμε στο μίξερ, σε μέτρια ταχύτητα, με το σύρμα τα ασπράδια με την  ζάχαρη μέχρι να γίνουν μια σφιχτή μαρέγκα.
  • Προσθέτουμε το ⅓ της μαρέγκας στη ζύμη ανακατεύοντας με μια μαρίζ. Έτσι, θα μαλακώσει η ζύμη.
  • Ενσωματώνουμε σταδιακά και την υπόλοιπη μαρέγκα, ανακατεύοντας πάντα με απαλές κινήσεις.
  • Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε ένα ταψί διαμέτρου 24 εκ. και αδειάζουμε εκεί το μείγμα.
  • Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160°C για μία ώρα.
  • Αφήνουμε να κρυώσει καλά και πασπαλίζουμε με άχνη. Tips: Η Αυθεντική ισπανική συνταγή εκτός από ξύσμα λεμονιού για άρωμα περιέχει και λίγο κανέλλα τριμμένη.

Δείτε μια παραλλαγή της συνταγής σε βίντεο:

 

Πηγή συνταγής: greenfamily.gr

Πηγή βίντεο: Nutrivas Diet

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS