Η ερώτηση της αναγνώστριας

"Γεια σας. Είναι 21 ετών. Εδώ και 4 μήνες γυμνάζομαι συστηματικά και συγκεκριμένα κολυμπάω σε ανοιχτό κολυμβητήριο 3 φορές την εβδομάδα. Έχω δει αλλαγές στο σώμα μου, δηλαδή τα πόδια, οι ώμοι και το στήθος μου έχουν σφίξει και μάλιστα φαίνεται και γράμμωση ειδικά στους ώμους. Είμαι 1.62 στο ύψος και περίπου 58 κιλά. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να κάνω εύκολα γράμμωση στους κοιλιακούς μύες ενώ κάνω τουλάχιστον 100 κοιλιακούς στον βατήρα κάθε φορά που πηγαίνω για κολύμπι. Γνωρίζω ότι για τον σχηματισμό κοιλιακών απαιτείται και κατάλληλη διατροφή γι' αυτό θα ήθελα να μου στείλετε ένα οργανωμένο εβδομαδιαίο πλάνο με την κατάλληλη διατροφή για γράμμωση των κοιλιακών".

Η απάντηση της διατροφολόγου:

Όντως η γράμμωση των κοιλιακών μυών απαιτεί ένα καλό συνδυασμό άσκησης, υποθερμιδικής αλλά ισορροπημένης διατροφής και επιμονής. Δοκίμασε να τρως κάθε 3 με 4 ώρες, μοιράζοντας μέσα στη μέρα τις παρακάτω τροφές. 

Δείτε περισσότερα στο shape.gr

Κεντρική φωτογραφία : iStock

TAGS