0
SHARES

Θέλετε να απολαύσετε μια λαχταριστή πίτσα αλλά σκέφτεστε τις θερμίδες και τα λιπαρά με τα οποία θα επιβαρύνετε τον οργανισμό σας; Μην ανησυχείτε γιατί το μενού έχει σήμερα μία vegan πίτσα που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από τις άλλες. Και όχι μόνο έχει εξαιρετική γεύση αλλά και τις μισές θερμίδες από μια αντίστοιχη κανονική.  Ακόμα και αν δεν είστε vegan, αυτή η συνταγή σίγουρα σας ενδιαφέρει γιατί είναι ελαφριά, υγιεινή και κυρίως πανεύκολη. Το μυστικό της όμως θα δείτε είναι ότι αντικαθιστούμε τη ζύμη για πίτσα με αραβική πίτα ή η πίτα για σουβλάκι φτιάχνοντας έτσι τη νοστιμότερη πίτσα σε δέκα μόλις λεπτά.

 

Υλικά για μία ατομική πίτσα

1 μεγάλη αραβική πίτα ή πίτα για σουβλάκι ολικής (ιδανικά)

2 κ. σούπας κόκκινη σάλτσα

3 κ. σούπας (50g) vegan cheese (φυσικά μπορείτε να βάλετε και κανονικό ελαφρύ τυρί όπως μοτσαρέλα)

1/3  κόκκινη πιπεριά

1/3 κίτρινη πιπεριά

1 κ. σούπας μανιτάρια

Προαιρετικά 1 κ. σούπας κολοκυθόσπορους για έξτρα πρωτεΐνη

αποξηραμένο ή φρέσκο βασιλικό και λίγο ωμό ελαιόλαδο

 

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180°C. Βάζετε την σάλτσα, τις πιπεριές, τα μανιτάρια, το τυρί και τα αρωματικά πάνω στην πίτα, ραντίζετε με λίγο ελαιόλαδο, αλατίζετε και τα ψήνετε για 5 λεπτά μόνο στο φούρνο για την αραβική, 10 λεπτά για πίτα για σουβλάκι.

Μια ολόκληρη ατομική πίτσα έχει 450 με 500 θερμίδες ανάλογα με τα ακριβή υλικά που χρησιμοποιήσατε.

Δείτε και το σχετικό βίντεο εδώ

Με πληροφορίες από το thissavoryvegan

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS