
Όταν ο σχεδιαστής Riccardo Tisci εντάχθηκε στην Burberry, κάνοντας το ντεμπούτο του με την προηγούμενη συλλογή του, εισήγαγε μια νέα εποχή για τo brand, με ένα ολοκαίνουργιο λογότυπο και μια πιο σύγχρονη προοπτική. Διατηρώντας τις μουσικές επιλογές και τις πολύχρωμες, ευάερες δημιουργίες των χρόνων του Christopher Bailey, σαν κληρονομιά του οίκου, και προσθέτοντας κάτι πιο σκοτεινό και πιο μυστηριώδες, δημιούργησε το νέο Burberry look, που απευθύνεται σε μια σύγχρονη, γενναία γενιά.
Η συλλογή που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου ήταν η συλλογή φθινόπωρο / χειμώνας 2019 και ενώ ορισμένα βασικά αντικείμενα θα πωληθούν νωρίτερα (ειδικά η νέα it τσάντα, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω Instagram για 24 ώρες) για όλα τα υπόλοιπα, θα πρέπει να περιμένουμε.
Η δεκαετία του '90 ήταν η κεντρική και ξεκάθαρη αναφορά της συλλογής του Tisci, με υπερμεγέθη φούτερ, πόλο μπλουζάκια και bejeweled παπούτσια, που θυμίζουν rave party στα Οινόφυτα.
Από την άλλη, η κλασική γραμμή του οίκου ανανεώθηκε, διατηρώντας την κλασική κομψότητα βουτηγμένη σε θηλυκές γραμμές και πειραγμένα πατρόν, που κλείνουν το μάτι στην παράδοση, γράφοντας τη νέα ιστορία ενός τόσο θρυλικού οίκου.
Tip: Λατρέψαμε την καμπαρντίνα με τις γούνα στον γιακά και στα μανίκια.
Δείτε το βίντεο με ολόκληρο το σόου: