Burberry και Tom Ford επαναστατούν ενάντια στον παραδοσιακό τρόπο διανομής των προϊόντων και μετουσιώνονται στους πρωτοπόρους Flash Gordon της μόδας με τον οίκο Prada να ακολουθεί. Σύμφωνα με μία έρευνα οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν αφού το αγοραστικό κοινό φαίνεται να αδημονεί περισσότερο από ποτέ για οτιδήποτε καινούργιο παρουσιάζεται on catwalk. Το χρονικό περιθώριο μερικών μηνών που παρεμβάλλεται παραδοσιακά μεταξύ της παρουσίασης μίας συλλογής στη πασαρέλα και στην ημέρα που φτάνουν τα προϊόντα να είναι διαθέσιμα προς αγορά στα ράφια των καταστημάτων δεν ανταποκρίνεται στη fast fashion εποχή της οποίας ο instant χαρακτήρας αρχίζει να επεκτείνεται και να υιοθετείται πέρα από τα στενά όρια των social media και των live streaming shows. Ακολουθώντας τις ανακοινώσεις των οίκων Burberry και Tom Ford που πρωτοστάτησαν δηλώνοντας ότι οι δημιουργίες τους θα μπορούν να αποκτηθούν την επόμενη μέρα από το show ο οίκος Prada προχωράει ένα βήμα παρά πέρα λανσάροντας δύο νέα σχέδια από τσάντες μία ημέρα πριν τη παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016-17 στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου.
Οι δερμάτινες τσάντες Pionniere και Cahier σημαίνουν την επίσημη έναρξη του χορού του fast fashion και διατίθενται στις μπουτίκ του οίκου σε Παρίσι, Λονδίνο, Μιλάνο και Νέα Υόρκη πιο γρήγορα από ποτέ.