Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης άφησε πίσω της πολλά, ωραία πατρόν και ιδέες για να δώσει τη θέη της στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου και στους σχεδιαστές που δείχνουν εκεί.
Το σόου της Βικτόρια Μπέκαμ, για την άνοιξη/καλοκαίρι 2020, που έγινε στο Γουεστμίνστερ, είδαμε τη γνωστή ταυτότητα της σχεδιάστριας, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μέσα από τα έντεκα χρόνια πορείας και παγκόσμιας επιτυχίας, εμβαπτισμένη στις τάσεις των καιρών.
«Το φόρεμα είναι το κομμάτι-κλειδί αυτή τη σεζόν» δήλωσε η Βικτόρια στα παρασκήνια του σόου, το οποίο παρακολούθησαν οι ηθοποιός Έλεν Μίρεν και ο σχεδιαστής του Dior Homme, Κιμ Τζόουνς. «Είναι το κέντρο της συλλογής μου, ξέρω καλά τι αρέσει στις πελάτισσές μου» συνέχισε.
«Είναι μια φρέσκια εκδοχή των φορεμάτων» συμπληρώνει. «Είναι σέξι αλλά με μια σεμνή προσέγγιση».
Ο οίκος μόδας της Βικτόρια Μπέκαμ έχει καταφέρει να σπάσει τα ηλικιακά καλούπια και να πουλήσει σε όλα τα κοινά, «μάλιστα κάποια κομμάτια έχουν ξεπουλήσει μέσα σε λίγες ώρες» θα δηλώσει η σχεδιάστρια.
Τα δύο χρώματα που ξεχώρισαν και έγιναν το σήμα-κατετεθέν του σόου είναι το πράσινο του άγουρου αμυγδάλου και το μοβ. Ο χρήση του εκάι επίσης, ειδικά σε συνδυασμό με τα άλλα δύο χρώματα. Μια ευφυής παλέτα. Ξεκάθαρα.