Είναι γεγονός ότι το Zara έχει εξελιχθεί θεαματικά με την πάροδο των χρόνων- και η εξέλιξή του αφορά όλους τους τομείς. Φυσικά αυτό δεν είναι αναντίστοιχο της επιτυχίας του- τα brands του ομίλου Inditex ήρθαν για να μείνουν, εγκαθιδρύοντας μια νέα εποχή για τη μόδα και ρίχνοντας γέφυρες μεταξύ της high fashion και των προσιτών αγορών.
Τα σχέδια εξελίχθηκαν, τα υλικά βελτιώθηκαν και πλέον φαίνεται πως ήρθε η στιγμή το Zara να βελτιώσει την αισθητική στις καμπάνιες του, πατώντας στα βήματα των μεγάλων οίκων. Η τελευταία του καμπάνια είναι η απόδειξη αυτής της εξέλιξης- είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει και φυσικά τίποτα δεν ήταν τυχαίο.
Με τους κορυφαίους Fabien Baron (στην καλλιτεχνική διεύθυνση) και Steven Meisel (στη φωτογραφία) η καμπάνια του Zara για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018-2019 μοιάζει βγαλμένη από editorial περιοδικού.
Το ύφος των ρούχων είναι φόρος τιμής στα 70ς αλλά και τα 90ς, με μια πιο σύγχρονη προσέγγιση που κάνει χώρο στο μποέμ αλλά και το παραδοσιακό.. Κλασικά παλτό σε ανδρική γραμμή, μαντήλια στο κεφάλι, τζάκετ από μαλλί, μίνιμαλ φορέματα σε έντονα χρώματα, statement prints και θεατράλε μανίκια διακρίνονται σε μια πρώτη ματιά στη νέα συλλογή, που μας προϊδεάζει για μια ιδιαίτερα stylish σεζόν.
Τα 80s βρίσκουν το δικό τους χώρο στη συλλογή με το κλασικό «βρετανικό» καρό και τις τουίντ υφές, αλλά εκεί όπου εκπροσωπούνται περήφανα είναι η βραδινή, party συλλογή, που «κλείνει το μάτι» στο θρυλικό Studio 54 και τις αξέχαστες glamorous εμφανίσεις τους.
Εκτός από τα πληθωρικά ενδύματα, το σκηνικό της καμπάνιας είναι εξίσου πλούσιο και χορταστικό: βελούδινοι vintage καναπέδες σε ασυνήθιστες αποχρώσεις, ανάκλιντρα, μάρμαρο, παραδοσιακά χαλιά, ριχτάρια με λαχούρια, αγάλματα και φυτά υπογραμμίζουν το μαξιμαλιστικό στοιχείο της καμπάνιας και βάζουν μια ισχυρή αισθητική σφραγίδα.
Ο ορισμός του άρτιου αποτελέσματος.