O οίκος Saint Laurent, στη νέα διαφημιστική καμπάνια Άνοιξη 2016, μας δείχνει πώς μπορούμε να είμαστε βασίλισσες όχι για μία βραδιά, αλλά κάθε ώρα της ημέρας.
Ο πολυτάλαντος Hedi Slimane (φωτογράφος, σχεδιαστής μόδας και creative director του οίκου Saint Laurent) συνδύασε το πιο βασιλικό αξεσουάρ, την τιάρα, με τις πιο φρέσκες εκδοχές του street style: από το μεταξωτό φόρεμα-κομπινεζόν (slip dress) μέχρι την τζην φόρμα και το δερμάτινο biker μπουφάν.
Το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά ειρωνικό είναι.
Η τιάρα κόβει ξεκάθαρα το νήμα που τη συνδέει με παραμυθένιες πριγκίπισσες και βασιλικές δυναστείες και προσγειώνεται με πολύ στυλ στον κόσμο των κοινών θνητών. Θα είναι άραγε αυτή το πιο καυτό αξεσουάρ την άνοιξη και το καλοκαίρι ή θα γίνει ένα ακόμη hair accessory, που όπως δεκάδες άλλα, στολίζουν περισσότερο τα stands δίπλα στα ταμεία των μεγάλων αλυσίδων μόδας παρά τις γυναικείες κόμες; Το μέλλον θα δείξει.
Προς το παρόν, δείτε εδώ πώς η τιάρα μπορεί να γίνει καθημερινό φετίχ.