Η νοσταλγία και η επιστροφή στα trends που μεσουράνησαν σε περασμένες δεκαετίες είναι ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά της μόδας. Από όλες τις τάσεις που εμφανίζονται κάθε σεζόν, πάντα θα υπάρχει κάποια που καταφέρνει να κερδίσει περισσότερο την καρδιά και την προσοχή των γυναικών. Έτσι, με την πάροδο του χρόνου, το εν λόγω trend παύει να έχει τον χαρακτήρα του εφήμερου και αποκτά διαχρονικότητα. Ακριβώς όπως και η Baguette τσάντα του οίκου Fendi που έκανε την εμφάνιση της στα τέλη της δεκαετίας του '90, γράφοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μόδας.
Η γέννηση της Baguette bag
Η πρώτη φορά που η Baguette bag κάνει την εμφάνιση της στον κόσμο της μόδας ήταν το 1997 όταν τη δημιούργησε η Silvia Venturini Fendi. Στόχος της σχεδιάστριας ήταν να φτιάξει μία τσάντα με χαρακτήρα, που δεν θα περνά απαρατήρητη, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τη λειτουργικότητα που ήταν ο βασικός γνώμονας των trends που επικρατούσαν εκείνη την εποχή.
Σε συνέντευξη της στην εφημερίδα The Financial Times, η σχεδιάστρια είχε αποκαλύψει πως ο οίκος Fendi έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο Baguette bags, η οποία μάλιστα ήταν και είναι διαθέσιμη σε αμέτρητες παραλλαγές.
Διαβάστε περισσότερα στο Harper's Bazaar
Kεντρική φωτογραφία: Splash News/Ideal Image