
Παρέλασε σχεδόν από κάθε επίδειξη της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Συνέχισε τη θριαμβευτική προέλασή της, κατακτώντας τη σκηνή της μόδας και για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21. Φόρεσε ρούχα των Michael Kors, Fendi, Jacquemus, συμμετείχε στο υπέροχο σόου Chanel στο Grand Palais την περασμένη άνοιξη, έγινε εξώφυλλο της γαλλικής και ολλανδικής Vogue.
Ίσως να περίμενε κανείς, με ένα τόσο εντυπωσιακό βιογραφικό, ότι πρόκειται για ένα ακόμα μοντέλο με σχεδόν εξωπραγματικές αναλογίες. Όμως λέει κάτι αισιόδοξο για την εξέλιξη των προτύπων ομορφιάς στη μόδα το γεγονός ότι η Τζιλ Κορτλέβ ή Jilla Tequila είναι μια γυναίκα της διπλανής πόρτας, με ύψος 1,75 και καμπύλες. Δεν είναι ούτε zero ούτε plus size, αλλά medium size και γι’ αυτό θα ήταν μάλλον ευκολότερο να ταυτιστούμε μαζί της.
Δεν είναι ούτε zero ούτε plus size, αλλά medium size και γι’ αυτό θα ήταν μάλλον ευκολότερο να ταυτιστούμε μαζί της.
Η 26χρονη Ολλανδή, με καταγωγή από το Σουρινάμ (χώρα της Νοτίου Αμερικής, για όσους δεν το γνωρίζουν), την Ινδονησία και την Ινδία, έχει επίσης μια μελαχρινή ομορφιά που απέχει από το σκανδιναβικό μοντέλο, θυμίζοντας περισσότερο Φρίντα Κάλο. Μια ομορφιά που αποπνέει δυναμισμό αλλά και οικειότητα στις περισσότερες γυναίκες του κόσμου, χάρη στο σπάνιο γονιδιακό χαρμάνι της.
Η διαδρομή της στο χώρο της μόδας ξεκίνησε όταν ένας από τους καλύτερούς της φίλους ίδρυσε το πρακτορείο μοντέλων The Movement Models αλλά η επιλογή της δεν υπαγορεύτηκε μόνο από τη στενή τους σχέση, καθώς η Τζιλ πληρούσε όλα τα κριτήρια που το πρακτορείο έθεσε ως αξίες: «Η υγεία πάνω από τη σιλουέτα, η προοπτική πάνω από το χρώμα της επιδερμίδας, η ταυτότητα πάνω από το φύλο, η μούσα πάνω από τις διαστάσεις, η ισότητα πάνω από την ποικιλία».
«Είναι άνετη, ανεξάρτητη, αυθεντική, γνωρίζει καλά ποια είναι. Και πάνω απ' όλα, έχει φωνή»
Δεν είναι όμως μόνο η «καθημερινή» εμφάνισή της αλλά και η προσωπικότητά της, που καταρρίπτει, για ακόμα μία φορά, τα στερεότυπα. Όπως την περιγράφει ο μάνατζέρ της: «Είναι άνετη, ανεξάρτητη, αυθεντική, γνωρίζει καλά ποια είναι. Και πάνω απ' όλα, έχει φωνή. Οι μεγάλοι οίκοι τέτοιες γυναίκες θέλουν».
Η παρουσία της δεν είναι δυνατή μόνο στις πασαρέλες, αλλά και στον ψηφιακό κόσμο, καθώς από τον λογαριασμό της στο Instagram, που μετρά 180 χιλιάδες followers, δεν παρελαύνουν μόνο λαμπερές εικόνες αλλά και λεζάντες-μικρά μανιφέστα. Όπως έγραψε η ίδια σε πρόσφατη ανάρτηση: «Είναι απίστευτο το γεγονός ότι εργάζομαι για brands για τα οποία ανέκαθεν ονειρευόμουν να δουλέψω. Ελπίζω να ανοίξουμε πόρτες για μια νέα γενιά με τα ίδια όνειρα, που δεν έχει δει ποτέ τον εαυτό της στα περιοδικά και στις διαφημίσεις».
Δείτε αναρτήσεις της Τζιλ Κορτλέβ:
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram
Κεντρική φωτό: