Λάτρης του προβοκατόρικου στυλ, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balenciaga, Demna Gvasalia, δεν μπορεί να κάνει ποτέ μια συμβατική διαφημιστική καμπάνια. Οι μέχρι τώρα επιλογές του επιβεβαιώνουν πως αγκαλιάζει καθετί περίεργο και ιδιαίτερο και που αναπόφευκτα είναι «καταδικασμένο» να γίνει viral! Έτσι ακριβώς λειτούργησε και με την καινούργια διαφημιστική καμπάνια του οίκου για το καλοκαίρι του 2020 όπου ένα δυστοπικό και ταυτόχρονα αλλόκοτο δελτίο ειδήσεων παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια μας.
Εμπνευσμένο από τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, την κλιματική αλλαγή, την υπερπροσφορά περιεχομένου στα social media και τα πιο δυσάρεστα γεγονότα της εποχής μας, αυτό το μεταποκαλυπτικό δελτίο μας φέρνει ακόμη πιο κοντά σε μια «Black Mirror» πραγματικότητα. Υπό το ατμοσφαιρικό industrial soundtrack, βλέπουμε τα μοντέλα ως παρουσιαστές ντυμένοι με ρούχα από την καινούρια συλλογή του Balenciaga να εκφωνούν τις ειδήσεις – χωρίς ποτέ να ακούγονται- με τα στόματα τους ψηφιακά επεξεργασμένα. Μερικοί από τους πολύ περίεργους και ελαφρώς ενοχλητικούς τίτλους που παρελαύνουν είναι «ο επαναπροσδιορισμός των πλανητών», «το τέλος της κυκλοφοριακής συμφόρησης», «που ακριβώς πηγαίνει το νερό» και η έναρξη μιας φανταστικής πολιτικής εκστρατείας. Αξίζει να παρατηρήσετε και το σουρεαλιστικό crawl κάτω από τους τίτλους ειδήσεων που ρωτάει τους «τηλεθατές»: «Το ήξερες ότι τα άλμπατρος μπορούν να κοιμηθούν ενώ βρίσκονται στον αέρα;».
Η σκηνοθεσία έγινε από τον Will Benedict, ενώ το μουσικό background που θυμίζει ήχο από συντριβή αεροπλάνου είναι σύνθεση του μουσικού Wolf Eyes. Η δυστοπική αισθητική του βίντεο ακολουθεί την ίδια με αυτή της έντυπης καμπάνιας, όπου παρουσιάζονται μοντέλα φωτογραφημένα ως πολιτικοί, καθιστώντας την ως την τέλεια διαφήμιση για τους ταραγμένους και τρομακτικούς καιρούς που - ίσως – διανύουμε...
Δείτε ένα βίντεο σχετικά με το θέμα: