Και τελείως ξαφνικά, πριν από λίγη ώρα, η είδηση πως ότι η πιο διάσημη εταιρία ρούχων στον κόσμο μόλις άλλαξε το λογότυπο της έπεσε σαν κεραυνός στο σύμπαν της παγκόσμιας μόδας.
Σε όποια χώρα κι αν βρίσκεσαι το να εντοπίσεις ένα κατάστημα της αλυσίδας Zara είναι μία απλούστατη υπόθεση. Απλά περπατάς στην πιο κεντρική, εμπορική λεωφόρο της κάθε πόλης σηκώνεις το κεφάλι σου προς τα καταστήματα και προσπαθείς να βρεις το αναγνωρίσιμο logo στην τζαμαρία του μαγαζιού. Λίγα λογότυπα έχουν συνδέσει, είναι η αλήθεια, έχουν υπάρξει περισσότερο συνδεδεμένα με την έννοια της μόδας από αυτό των Ζara. Tέσσερα απλά, αυστηρά γράμματα και ευκρινές κενό ανάμεσα, κεφαλαία, μεγάλα, χαρακτηριστικά.
Τώρα, για δεύτερη φορά στην ιστορία της εταιρίας, μιας ιστορίας 45 χρόνων, τα Zara αλλάζουν το λογότυπο τους κάνοντας το πιο στρογγυλό, μπλέκοντας τα τελειώματα στα δύο σύμφωνα, το Z και το R, μέσα στα δύο Α.
Με την σχεδιαστική υπογραφή της μεγάλης γραφιστικής Baron & Baron το νέο λογότυπο των Zara έρχεται να αντικαταστήσει αυτό που όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά μέχρι σήμερα, ένα πασίγνωστο logo που δόθηκε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το 2010.
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε το νέο λογότυπο βρίσκεται ήδη στα ηλεκτρονικά καταστήματα των Zara σε όλο τον πλανήτη και μένει να δούμε πόσο γρήγορα θα μπει στη θέση του προηγούμενου στις βιτρίνες των φυσικών καταστημάτων.
Το νέο λογότυπο των Zara.
The new Zara logo is Fabien Baron being Fabien Baron, a typography he first used for Harper’s Bazaar in the early 1990s and seen consistently since https://t.co/xN9Bt0Cq91 pic.twitter.com/JfhzH69jz7
— Gareth Hague (@gareth_hague) January 27, 2019