Δημιουργίες υψηλής ραπτικής, περίτεχνοι γιακάδες, η φιλοσοφία ενός ολόκληρου Γαλλικου οίκου αλλά και η παγκόσμια επιτυχία ενός νεοσύστατου swimwear brand βασίζεται πάνω στο πιο δημοφιλές μοτίβο των τελευταίων σεζόν που αντιγράφει κομψά το σχήμα του κέλυφους των χτενιών. Το τελείωμα με μία σειρά από επαναλαμβανόμενα ημικύκλια φαίνεται να κατακτά τον χόρο της μόδας παγκοσμίως και να αποτελεί μία σίγουρη επένδυση τόσο από την πλευρά των δημιουργών όσο και από αυτή των καταναλωτών. Ο οίκος Chloe συνδέεται όσο κανένας άλλος με το κομψό αυτό φινίρισμα αφού το εφαρμόζει παραδοσιακά σχεδόν σε όλες τις συλλογές του τα τελευταία χρόνια καθώς και στα βασικά κομμάτια του που είναι πλέον συνυφασμένα με αυτό.
Το scalloped μοτίβο βρίσκεται ακόμα και πίσω από ένα πρόσφατο success story που ακούει στο όνομα Marysia και αποτελεί το swimwear brand μίας Πολωνής μπαλαρίνας που όταν έβγαλε τις πουέντ αποφάσισε να σχεδιάσει μαγιό αποκλειστικά με την επίμαχη απόληξη καταφέρνοντας να προκαλέσει social media φρενίτιδα στο Instagram αλλά και το ενδιαφέρον των buyers των μεγαλύτερων διαδικτυακών καταστημάτων όπου και πωλούνται σήμερα τα προϊόντα της. Σε αυτή τη λογική οι μεγαλύτερες αλυσίδες ενδυμάτων δεν άργησαν να το υιοθετήσουν με τη σειρά τους φέρνοντάς μας πιο κοντά στα αγαπημένο και πλέον θηλυκό μοτίβο.