Στις 6 Μαρτίου η Intimissimi ανακοίνωσε ένα νέο που θα χαροποιήσει, αναμφίβολα, αρκετές γυναίκες. Η νέα παγκόσμια πρέσβειρα του brand είναι η Τζένιφερ Λόπεζ. Η συνεργασία αυτή, μεταξύ της Λατίνας σταρ και του ιταλικού brand εσωρούχων επιβεβαιώθηκε, μάλιστα, με το λανσάρισμα της καμπάνιας για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023.
Η εν λόγω καμπάνια αποτελεί μία γιορτή της θηλυκότητας, η οποία ενσαρκώνεται απόλυτα στο πρόσωπο της Λόπεζ. Τιμά τις γυναίκες και τους δίνει τη δυνατότητα να αισθάνονται αυτοπεποίθηση και αξία σε όλους τους ρόλους που παίζουν. Οι σημερινές γυναίκες, άλλωστε, είναι έξυπνες και επιτυχημένες, είναι role models και μας εμπνέουν, συνεχώς, να δουλέψουμε σκληρά και να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας.
Η ισχυρή και σύγχρονη σεξουαλικότητα της Λόπεζ ευθυγραμμίζεται με τις αξίες του brand, κάτι που την καθιστά την ιδανική πρέσβειρα για την Intimissimi. "Όταν αναζητούσαμε μία διάσημη προσωπικότητα που ενσαρκώνει το πνεύμα όλων των εμβληματικών πελατών μας, είδαμε αμέσως τη Τζένιφερ Λόπεζ. Θέλουμε οι γυναίκες να ζουν τη ζωή τους όσο πιο εκπληρωμένα γίνεται και να αισθάνονται δυνατές κάθε μέρα", δήλωσε ο Matteo Veronesi, Διευθύνων Σύμβουλος της Intimissimi.
Πέρυσι, ενώ ταξίδευε στην Ιταλία, η Τζένιφερ ανακάλυψε την Intimissimi. "Λατρεύω την Ιταλία - τους ανθρώπους, τη μόδα, τον πολιτισμό, το φαγητό και την ιστορία της. Όταν ανακάλυψα την Intimissimi, με τράβηξαν αμέσως τα πολύτιμα μεταξωτά τους, οι ρομαντικές δαντέλες, τα όμορφα κοψίματα, οι κολακευτικές εφαρμογές και τα σύνθετα σχέδια", είπε η Τζένιφερ Λόπεζ, "Είμαι περήφανη που είμαι Intimissimi woman και με τιμά που με βλέπουν ως κάποια που αντιπροσωπεύει τις δικές τους ιδιότητες αυτοπεποίθησης, ζωηρότητας και δύναμης".
Ο Riccardo Ruini, Creative Director, αποτυπώνει την ουσία ενός ονειρικού και ζωντανού ιταλικού καλοκαιριού χρησιμοποιώντας κινηματογραφικές εικόνες για να μεταμορφώσει τα χρώματα του Positano στη νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023. Αποχρώσεις φούξια που αντιπροσωπεύουν τη μπουκαμβίλια, πορτοκαλί για τον λαμπερό ήλιο και τιρκουάζ που συμβολίζει τη Μεσόγειο Θάλασσα, πλέκονται σε όλη τη νέα σειρά. Ο Ruini μαζί με τον σκηνοθέτη Gia Coppola και τον φωτογράφο, Chris Colls, αναπαριστούν πραγματικά έναν ζωντανό παράκτιο ιταλικό παράδεισο. Η καμπάνια αποκαλύπτει μια μέρα στη ζωή της Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία είναι χαλαρή, παιχνιδιάρικη, πίνει καφέ και τραγουδά στον εαυτό της το τραγούδι,"II Cielo in una stanza". Ένα πορτρέτο μιας γυναίκας με το οποίο όλοι μπορούν να συσχετιστούν, με νότες θαυμασμού και μαγείας.
Διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα Intimissimi και στο www.intimissimi.com