Το ελληνικό star system του παρελθόντος σίγουρα διέφερε από το τωρινό. Οι ηθοποιοί ήταν πραγματικοί σταρ, ενώ μυστήριο περιέβαλε τις προσωπικές τους ζωές, ίσως ακόμη και την καθημερινή τους εικόνα σε μία βόλτα με την οικογένειά τους. Κανείς δεν γνώριζε πώς μπορεί να δείχνει η Βουγιουκλάκη την ώρα που παίζει με τον γιο της, ή πώς βγαίνει για ψώνια η Καρέζη.
Ο κόσμος τους λάτρευε και τους είχε πλάσει ιδανικούς στη συνείδησή του, αλλά κάποιες πληροφορίες που βλέπουν συχνά πυκνά το φως της δημοσιότητας, αποδεικνύουν ότι ακόμα και οι πολύ διάσημοι άνθρωποι, έχουν αδυναμίες, ελαττώματα και ανασφάλειες.
Μέσα από το βιβλίο «Ταινίες για Φίλημα» του Παύλου Τάσιου, ξετυλίγεται ο πραγματικός χαρακτήρας των θρυλικών σταρ της εποχής, αποδεικνύοντας ότι αυτό που βλέπαμε στη μεγάλη οθόνη απείχε σημαντικά από την πραγματικότητα.
Μέσα από το βιβλίο «Ταινίες για Φίλημα» του Παύλου Τάσιου, ξετυλίγεται ο πραγματικός χαρακτήρας των θρυλικών σταρ της εποχής, αποδεικνύοντας ότι αυτό που βλέπαμε στη μεγάλη οθόνη απείχε σημαντικά από την πραγματικότητα.
«Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν πολύ μακρινή για μας. Απλησίαστη. Κατ’ αρχάς, δεν ερχόταν ποτέ στου φουαγέ, όπου ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε μια επαφή μαζί της. Και όταν ερχόταν περνούσε σαν σφαίρα. Δεν τη θυμάμαι εκεί ποτέ. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν βεντέτα. Αυτό ίσχυε και στα γυρίσματα. Έπρεπε να προσέχεις πώς θα της μιλήσεις, πώς θα σταθείς απέναντί της. Οι σκηνοθέτες έτρεμαν. Μόνο ο Δαλιανίδης ήταν στο ίδιο επίπεδο με εκείνη και της φερόταν φυσιολογικά».
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν βεντέτα. Αυτό ίσχυε και στα γυρίσματα. Έπρεπε να προσέχεις πώς θα της μιλήσεις, πώς θα σταθείς απέναντί της. Οι σκηνοθέτες έτρεμαν. Μόνο ο Δαλιανίδης ήταν στο ίδιο επίπεδο με εκείνη και της φερόταν φυσιολογικά
«Η Τζένη Καρέζη δεν ήταν τόσο μεγάλη βεντέτα. Ήταν λίγο ψυχρή και λίγο απρόσιτη, αλλά δεν τρόμαζε τους συνεργάτες. Προσπαθούσε να είναι καλή. Μπροστά στην Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν δεύτερη. Τρίτη ήταν η Ρένα Βλαχοπούλου. Ήταν απρόσιτη. Μπορεί να έκανε και να έλεγε τα αστεία της, αλλά όταν της έλεγες κάτι χωρίς ευγένεια μπορεί να σε έστελνε στον διάολο. Η Ζωή Λάσκαρη δεν ήταν καθόλου βεντέτα. Ήταν εντελώς διαφορετική απ’ όλες τις άλλες».
«Ο Κώστας Βουτσάς ήταν εύκολος, λαϊκό παιδί. Το ίδιο και ο Κώστας Χατζηχρήστος. Δεν υπήρχε περίπτωση να μη μιλήσουν ακόμα και στον τελευταίο τεχνικό. Το ίδιο και η Μάρθα Καραγιάννη. Ο Νίκος Κούρκουλος δεν ήταν εύκολος. Ο Αλέκος Αλεξανδράκης ήταν ευγενικός και φίλος με όλους. Δεν μάλωσε ποτέ με άνθρωπο. Δεν δυσαρέστησε ποτέ κανέναν».
Το περιστατικό με τη Μαίρη Χρονοπούλου
«Όταν ο Φίνος είχε πάει στο Λονδίνο για την αρρώστια του, η Μαίρη Χρονοπούλου είχε διαδώσει σε όλους πως πεθαίνει. Όταν ο Φίνος σηκώθηκε από την πρώτη εγχείρηση, του τα είπε η Τζέλλα και από τότε η Μαίρη δεν ξαναέπαιξε ποτέ σε ταινίες του».
Από τη συνέντευξη του Παύλου Τάσιου στον Ιάσωνα Τριανταφυλλίδη.