ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Το μεγαλύτερο ψηφιακό σεμινάριο κομμωτικής που μπήκε στο ρεκόρ Γκίνες

41 κομμωτές από 19 χώρες - δηλαδή από 13 διαφορετικές ζώνες ώρας - οι οποίοι παρουσίασαν μια ποικιλία από Look & Learn σεμινάρια, σε 9 διαφορετικές γλώσσες.

Το μεγαλύτερο ψηφιακό σεμινάριο κομμωτικής που μπήκε στο ρεκόρ Γκίνες

Στις 5 Μαΐου, τα επαγγελματικά brands της Henkel Beauty Care Professional (Schwarzkopf Professional, Authentic Beauty Concept, Joico, Indola, Kenra, Sexy Hair, #MyDentity, Pravana and Alterna) ενώθηκαν με αφορμή το #HairdressersUnited! Το πρώτο 24ωρο ψηφιακό φιλανθρωπικό φεστιβάλ σεμιναρίου κομμωτικής, που έσπασε ρεκόρ.

Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung, το #HairdressersUnited έφερε κάτω από μια ψηφιακή στέγη, κάποιους από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες κομμωτές και ειδικούς στον τομέα της ομορφιάς και περιποίησης, γιορτάζοντας την αλληλεγγύη στη βιομηχανία της κομμωτικής.

Με την υποστήριξη των social media, η 24ωρη live μετάδοση της εκδήλωσης που ήταν πρωτοπόρα στο είδος της, προέβαλε 41 διαφορετικούς κομμωτές από 19 χώρες - δηλαδή από 13 διαφορετικές ζώνες ώρας - οι οποίοι παρουσίασαν μια ποικιλία από Look & Learn σεμινάρια, σε 9 διαφορετικές γλώσσες.

Η live μετάδοση κάλυψε όλα τα θέματα της κομμωτικής, από τη βαφή μαλλιών, συμπεριλαμβανομένου του balayage, του blonding, και την τεχνική blur στο κούρεμα, το styling και την τέχνη του αντρικού, καθώς επίσης και δημιουργικά χτενίσματα up-do. Συνολικά έγιναν 41 διαφορετικά εκπαιδευτικά σεμινάρια.

Χάρη στον σχολαστικό σχεδιασμό και τη δέσμευση όλων των εμπλεκομένων, η εκδήλωση καταγράφηκε επίσης στα ρεκόρ Γκίνες, (GUINNESS WORLD RECORDS ™) για το «μεγαλύτερο ψηφιακό εκπαιδευτικό σεμινάριο κομμωτικής που έχει μεταδοθεί ποτέ στο διαδίκτυο» - επιτυγχάνοντας συνολικά 27 ώρες και 34 λεπτά συνεχόμενης live μετάδοσης. Το #HairdressersUnited αναμεταδόθηκε επίσης σε 4 ψηφιακά κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του behindthechair.com (@behindthechair_com) του πιο γνωστού μέσου ενημέρωσης της κομμωτικής βιομηχανίας, με περισσότερους από 1,6 εκατομμύρια οπαδούς.

Henkel Beauty Care Professional Brands and Hair Artists
Πραγματοποιήθηκε μια πραγματικά μοναδική εκδήλωση, η οποία ένωσε 9 μάρκες της Henkel Beauty Care Professional (Schwarzkopf Professional, AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT, JOICO, INDOLA, Kenra, Sexy Hair, #MyDentity, Pravana and Alterna) με 41 αντιπροσώπους κομμωτές, μαζί με το κοινό τους, το οποίο ήταν πάνω από 8.3 εκατομμύρια:

Συνολικά, το φεστιβάλ ήταν ένα πραγματικά απίστευτο κατόρθωμα. Το #HairdressersUnited διοργανώθηκε και εκτελέστηκε από το μηδέν, σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες, με οργανωτικές ομάδες από τρεις διαφορετικές ζώνες ώρας- ένα επίτευγμα που από μόνο του ένωσε το κόσμο της κομμωτικής κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης περιόδου παγκοσμίως.

Ύστερα από την εκδήλωση, η κοινότητα των κομμωτών έχει εκφράσει την έντονη εκτίμηση της, με κάποια σεβαστά ονόματα του χώρου να εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους… «ήταν τιμή μου να πάρω μέρος σε αυτή την απίστευτη εκδήλωση, σας ευχαριστώ που το διοργανώσατε, ειδικά για ένα τόσο σημαντικό σκοπό…», είπε η Schwarzkopf Professional Global Ambassador, Lesley Jennison. O Ambassador Tyler Johnston επίσης πρόσθεσε, «ήταν μεγάλη μου χαρά να είμαι μέρος σε αυτό το απίστευτο project…όλα για φιλανθρωπικό σκοπό και για την υποστήριξη όλων όσων έχουν επηρεαστεί από τον COVID-19, σε ευχαριστούμε Henkel.» – αυτό ήταν μόνο ένα μικρό δείγμα από τα σχόλια που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα.

Για περισσότερα #HairdressersUnited εκπαιδευτικά σεμινάρια Look & Learn, μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε μεμονωμένα τους κομμωτές στο Instagram.


Το Ψηφιακό Φεστιβάλ #HairdressersUnited σε συνεργασία με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung
Το #HairdressersUnited περήφανα δημιουργήθηκε ως μια φιλανθρωπική εκδήλωση, και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung για τη συγκέντρωση ενός ποσού, το οποίο δόθηκε για καλό σκοπό, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησε μία θετική κοινωνική δέσμευση σε αυτήν την παγκόσμια δύσκολη στιγμή.

Μαζί με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung, το #HAIRDRESSERSUNITED συνείσφερε με το ποσό των 100,000 ευρώ σε φιλανθρωπικό σκοπό, όπως, στον Ερυθρό Σταυρό και στο United Ways. Ενώ οι δωρεές που έγιναν από τους θεατές κατά τη διάρκεια της live μετάδοσης, θα ανακοινωθούν σύντομα, μιας και τα νούμερα συνεχίζουν να καταγράφονται.

Το #HAIRDRESSERSUNITED επιθυμεί να εκφράσει ειλικρινή ευγνωμοσύνη για όλη τη σκληρή δουλειά και αφοσίωση όλων όσων συμμετείχαν. Χάρη στις ατομικές προσπάθειες, το #HairdressersUnited μπόρεσε να μαζέψει ένα οικονομικό ποσό για όσους έχουν ανάγκη και να καταφέρει ένα νέο ρεκόρ Γκίνες, (GUINNESS WORLD RECORD™), για το «μεγαλύτερο ψηφιακό εκπαιδευτικό σεμινάριο κομμωτικής που έχει μεταδοθεί ποτέ στο διαδίκτυο» - Η εκδήλωση αυτή θα γραφτεί στην ιστορία, ως ένα απίστευτο κατόρθωμα, για το οποίο θα αξίζει να γιορτάζουμε για χρόνια.

Συνέχισε να υποστηρίζεις και να ακολουθείς τις αγαπημένες μάρκες προϊόντων της Henkel Beauty Care Professional στο Instagram και ανακάλυψε περιεχόμενο από την εκδήλωση μέσω των hashtags #HairdressersUnited #TogetherWeStand και #StrongBonds.

Όλα τα πλάνα από το #HAIRDRESSERSUNITED θα είναι διαθέσιμο σύντομα στο www.hairdressers-united.com.

Σχετικά με τη Henkel
Η Henkel δραστηριοποιείται παγκοσμίως με ένα καλά ισορροπημένο και διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο. Η εταιρεία κατέχει ηγετικές θέσεις με τους τρεις επιχειρηματικούς τομείς της τόσο στο βιομηχανικό όσο και στον καταναλωτικό κλάδο χάρη στις ισχυρές μάρκες, τις καινοτομίες και τις τεχνολογίες της. Ο επιχειρηματικός τομέας Adhesive Technologies της Henkel είναι ο ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς συγκολλητικών σε όλα τα τμήματα αγοράς του συγκεκριμένου κλάδου παγκοσμίως. Στους τομείς Beauty Care και Laundry & Home Care, η Henkel κατέχει ηγετικές θέσεις σε πολλές αγορές και κατηγορίες ανά την υφήλιο. Έχοντας ιδρυθεί το 1876, η Henkel έχει πίσω της πάνω από 140 χρόνια επιτυχίας. Η εταιρεία απασχολεί πάνω περίπου 52.000 άτομα παγκοσμίως, μια ομάδα γεμάτη πάθος και διαφορετικότητα που την ενώνει μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα, ο κοινός σκοπός για τη δημιουργία βιώσιμης αξίας και οι κοινές αξίες. Ως αναγνωρισμένος ηγέτης σε θέματα αειφορίας, η Henkel βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις πολλών διεθνών δεικτών και κατατάξεων. Οι προνομιούχες μετοχές της Henkel διαπραγματεύονται στο Γερμανικό Χρηματιστηριακό Δείκτη DAX. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε www.henkel.com.

Πληροφορίες για τη Henkel Hellas
Η Henkel Hellas με παρουσία στην Ελλάδα από το 1968, ανήκει σήμερα 100% στην Henkel AG & Co. H Henkel στην Ελλάδα έχει καταξιωθεί ως ένας από τους πλέον επιτυχημένους προμηθευτές επώνυμων προϊόντων, δραστηριοποιούμενη στους τρείς επιχειρηματικούς τομείς των Απορρυπαντικών και Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης, των Καλλυντικών/ Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας και των Συγκολλητικών Τεχνολογιών με καταναλωτικές Συγκολλητικές Ουσίες, και Βιομηχανικά Προϊόντα.
Για περισσότερες πληροφορίες: www.henkel.gr

Πληροφορίες για το Fritz Henkel Stiftung
Το Fritz Henkel Stiftung είναι η εθελοντική κοινωνική δέσμευση της Henkel, γνωστή και ως εταιρική υπευθυνότητα. Η φιλοσοφία αυτή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής κουλτούρας της Henkel από τότε που ιδρύθηκε από τον Fritz Henkel το 1876. Μέσω του Fritz Henkel Foundation, η εταιρεία δεσμεύεται πέραν των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων - μια προσπάθεια που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην εθελοντική συμμετοχή των υπαλλήλων της. Μόνο το 2019, η Henkel υποστήριξε περίπου 2.000 κοινωνικά προγράμματα παγκοσμίως.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

23 Απρ 2024
23 Απρ 2024

Γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς σωστά το concealer σου;

Η επιλογή της σωστής απόχρωσης είναι το Α και το Ω.

Περισσότερα από

Ομορφιά

23 Απρ 2024

Τα ανοιξιάτικα χρώματα κραγιόν που κολακεύουν τις γυναίκες άνω των 50

Οι αποχρώσεις και τα φινιρίσματα που κάνουν τα χείλη να δείχνουν σαρκώδη κι ελκυστικά χωρίς να τονίζουν τις λεπτές γραμμές.

22 Απρ 2024

Πριγκίπισσα Νταιάνα, Kέιτ Μίντλετον, Mέγκαν Μαρκλ: Τα αρώματα που επέλεξαν για την ημέρα του γάμου τους

Ποιο ήταν εκείνο το ξεχωριστό άρωμα που διάλεξαν οι royals για την πιο σημαντική ημέρα της ζωής τους;

22 Απρ 2024

5 πολυτελείς, αντιρυτιδικές κρέμες ματιών που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ καμίας γυναίκας άνω των 50

Οι αντιρυτιδικές κρέμες που θα βελτιώσουν τις γραμμές και ρυτίδες γύρω από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών.

21 Απρ 2024

Μαρία Ηλιάκη: Το συσφιγκτικό λάδι σώματος που χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια

+ Η κρέμα τόνωσης που ένταξε πρόσφατα στη ρουτίνα της.

19 Απρ 2024

H DIY μάσκα προσώπου που λατρεύουν οι Κορεάτισσες χαρίζει υπέροχη λάμψη στο δέρμα

Φτιάξε μόνη σου τη μάσκα που θα σου χαρίσει το περιβόητο "glass skin".

16 Απρ 2024

Η Τζένιφερ Λόπεζ με το χρώμα νυχιών που όλες οι fashionistas επιλέγουν φέτος την άνοιξη

Το χρώμα που πρωταγωνίστησε στο catwalk, αλλά και στο street style.

15 Απρ 2024

Τζένιφερ Άνιστον: Η χτένα που χρησιμοποιεί έχει "σπάσει" τα ταμεία

Η Τζένιφερ Άνιστον επιλέγει πάντα τα πιο ψαγμένα hair care items.

14 Απρ 2024

Αυτό είναι το ανατολίτικο άρωμα που λατρεύουν οι Ελληνίδες celebrities

Το φορούν πολλές Ελληνίδες celebrities, ανάμεσά τους η Ρούλα Ρέβη, η Έλενα Παπαρίζου και η Μπέττυ Μαγγίρα.