Η μεγαλύτερη επιτυχία ενός προϊόντος ομορφιάς δεν είναι οι υψηλές πωλήσεις, αλλά να δημιουργήσει μια νέα τάση. Υπάρχει μια παλέτα σκιών που πέτυχε και τα δύο, η Naked Palette της εταιρείας Urban Decay. Από το 2010, που λανσαρίστηκε, έχει βάλει στη λίστα των επιθυμιών κάθε γυναίκας τις πολλαπλές σκιές, που στο παρελθόν εθεωρούντο εργαλείο κυρίως για τις makeup artists.
Σήμερα έχει εξελιχθεί σε τόσο δημοφιλές αντικείμενο, ώστε εκτιμάται ότι με το λανσάρισμα κάθε νέας παλέτας κάπου στον κόσμο πωλείται ένα κομμάτι κάθε 5 δευτερόλεπτα. Πού οφείλεται όμως το τεράστιο γκελ της; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
«Η ιδέα ξεκίνησε από ένα brainstorming που είχα με την ομάδα μου» εξηγεί η Wende Zomnir, ιδρυτικό μέλος της Urban Decay, και συνεχίζει: «Αναρωτιόμασταν, αν θα έπρεπε να πάρουμε μαζί μας τέσσερις σκιές ματιών σε ένα έρημο νησί, ποιες θα ήταν αυτές; Έτσι καταλήξαμε σε εκείνες που κάνουν μια όμορφη παλέτα».
Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε η πρώτη Naked Palette, προσέλκυσε διασημότητες όπως η Κέιτ Μίντλετον – η οποία λέγεται ότι τη σύστησε στη Μισέλ Ομπάμα. Δεν άργησαν, φυσικά, να κυκλοφορήσουν και νέες βερσιόν, όπως η Naked2 και η Naked3.
Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της; Ο συνδυασμός ματ και μεταλλιζέ σκιών μυούν ακόμα και την αρχάρια στην τέχνη του μακιγιάζ των ματιών, ενώ οι ουδέτερες αποχρώσεις κολακεύουν όλες τις γυναίκες. Σήμερα, φυσικά, στη σειρά αυτή έχουν προστεθεί πολλά ακόμα προϊόντα, όπως η Naked Flushed που συνδυάζει δύο πούδρες και ένα ρουζ, δηλαδή όλα τα απαραίτητα για τη βάση του μακιγιάζ.