Όλα ξεκίνησαν από τη στιγμή που ο αρωματοποιός, Constance Georges-Picot, δημιούργησε το "Μissing Person” για το brand PHLUR, μια μάρκα για την οποία έχουν "χαρίσει" μεθυστικές δημιουργίες τους και άλλοι κορυφαίοι αρωματοποιοί όπως ο Frank Voelkl (η μύτη πίσω από τα αρώματα των Le Labo και Dolce & Gabbana) και ο Jérome Epinette (των Byredo και Boy Smells).
Με 8,6 εκατομμύρια προβολές στο TikTok, το "Missing Person” έχει επανειλημμένα εξαντληθεί στις ΗΠΑ, ενώ για χάρη του έχει δημιουργηθεί μια εντυπωσιακή λίστα αναμονής 200.000 ατόμων που επιθυμούν να αποκτήσουν το viral άρωμα, το οποίο παντρεύει το φρέσκο περγαμόντο, το γιασεμί και τον άνθο από νερολί με μια ζεστή νότα βάσης σανταλόξυλου. Το ίδιο το brand χαρακτηρίζει το "Missing Person” ως ένα άρωμα που "ανακαλεί το άρωμα του δέρματος του πιο αγαπημένου σου προσώπου", δίνοντας μας έτσι την αίσθηση, πως πρόκειται για ένα οικείο και ζεστό άρωμα.
Διαβάστε περισσότερα στο elle.gr