0
SHARES

Εννοείται πως η γυμναστική και κάθε είδους σπορ έχουν πάρα πολλά οφέλη για την υγεία μας. Ωστόσο υπάρχει μία μερίδα γυναικών που δεν τρελαίνεται να λιώνει με τις ώρες στα γυμναστήρια συμμετέχοντας σε ομαδικά προγράμματα όπως pilates και trx ή περιμένοντας τη σειρά της προκειμένου να κάνει ασκήσεις με βάρη στα «ιδρωμένα» μηχανήματα.

Εάν λοιπόν ανήκεις κι εσύ σε αυτή την κατηγορία, μπορείς να εντάξεις στην καθημερινότητά σου μία άλλη δραστηριότητα, περισσότερο δημιουργική και εκτονωτική, που δεν είναι άλλη από το χορό. Ο χορός είναι η κατάλληλη επιλογή για να παραμένει το σώμα σου σε φόρμα εύκολα και διασκεδαστικά.

Τα οφέλη τόσο στη φυσική σου κατάσταση όσο και τη σιλουέτα σου είναι αναρίθμητα, καθώς κάνει καλό στην καρδιά και τους πνεύμονες, βελτιώνει την αντοχή, αυξάνει την μυϊκή δύναμη, χαρίζει ισορροπία και είναι ευεργετική για τα οστά.

Και η ψυχική υγεία όμως βελτιώνεται μέσα από την ενασχόληση με το χορό, αφού προκαλεί ευεξία, αυξάνει την αυτοπεποίθηση, σε βοηθάει να ξεχάσεις τα προβλήματά σου, να καταπολεμήσεις τα άγχη σου και σαφέστατα ενισχύει την κοινωνικοποίηση. Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε ότι σε κάποιες περιπτώσεις, ο χορός λειτουργεί και ως ψυχοθεραπεία.

Μάλιστα, σε αντίθεση με τα άλλα αθλήματα, ο χορός δεν επηρεάζεται από τις έντονες καιρικές συνθήκες, καθώς λαμβάνει χώρα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Οπότε μπορείς άφοβα να χορέψεις με κρύο, βροχή, χιόνι ή καύσωνα.

Αυτή η δραστηριότητα είναι τόσο διαδεδομένη, που δεν υπάρχει περίπτωση σε κάθε γειτονιά να μη βρεις μία σχολή χορού, όπου διδάσκονται διάφορα είδη. Οι επιλογές αμέτρητες, ανάλογα με τα γούστα σου... από παραδοσιακούς χορούς και τζαζ, μέχρι swing, αργεντίνικο tango και belly dance.

Ένα λοιπόν είναι σίγουρο: Ότι θα βρεις το είδος που σου ταιριάζει περισσότερο και μέσα από το οποίο θα μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα τα συναισθήματά σου.

Δες ένα βίντεο με τα οφέλη του χορού.

Photo: Anthony Ginsbrook / Unsplash

TAGS