2
SHARES

Κάνεις διατροφή αλλά τα κιλά σου είτε παραμένουν, είτε αυξάνονται, παρά τις προσπάθειες σου στη προπόνηση. Πριν αρχίσεις να σκέφτεσαι περίεργα πράματα για τον μεταβολισμό σου, ψάξε την τεχνική σου στο μαγείρεμα, αφού εκεί «κρύβονται» κάποια λάθη που σε παχαίνουν.

Δες λοιπόν ποια είναι αυτά τα λάθη:

- Βάζεις πολύ λάδι

Το σύνδρομο της μαμάς σου και της γιαγιάς σου που πλημμύριζαν με λάδι τα φαγητά μάλλον έχει κολλήσει και σε σένα. Αν λοιπόν δεν μετράς το λάδι τότε φορτώνεσαι θερμίδες αφού σκέψου ότι μια κουταλιά της σούπας έχει 120. Το ελαιόλαδο ανήκει στα υγιή λάδια και γενικά είναι καλό να χρησιμοποιείς καλά λιπαρά στο μαγείρεμα αλλά απέφυγε να βάζεις πάνω από δύο κουταλάκια του γλυκού (το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 80 θερμίδες) για τα περισσότερα γεύματα.

- Παίρνεις συνταγές από την τηλεόραση

Αν είσαι από εκείνους που βλέπουν εκπομπές μαγειρικής και ακολουθούν τις συνταγές των τηλεοπτικών σεφ τότε πρέπει να μάθεις τι έπαθαν δεκάδες γυναίκες που έκαναν το ίδιο: Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Appetite διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που παρακολουθούν εκπομπές μαγειρικής και στη συνέχεια φτιάχνουν τα γεύματα μόνες τους με τις σημειώσεις που κράτησαν έχουν υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος σε σύγκριση με εκείνες που ακολουθούν συνταγές, τις οποίες βρήκαν στο διαδίκτυο. Επομένως σταμάτα να αντιγράφεις τις τηλεοπτικές συνταγές ή μείωσε τις αναλογίες σε διατροφικά όρια. Για παράδειγμα, εάν μια συνταγή απαιτεί κανονικά ζυμαρικά, εσείς αλλάξτε τα με ζυμαρικά ολικής άλεσης για περισσότερες ίνες και μείωσε κατά το ήμισυ ή και παρέλειψε εντελώς τη ζάχαρη σε ένα μαρινάρισμα, ή σε μια σάλτσα σαλάτας.

- Δεν χρησιμοποιείς αρκετά μπαχαρικά

Στις περισσότερες κουζίνες μπορεί να βρει κανείς ένα σωρό από αποξηραμένα βότανα και μπαχαρικά, αλλά συχνά ξεχνάμε να τα χρησιμοποιούμε. Αλλά τα μπαχαρικά προσθέτουν πολύ γεύση με μηδενικές θερμίδες, κάτι που μετατρέπει ένα “βαρετό” γεύμα διαίτης σε ένα πολύ νόστιμο πιάτο. Επιπροσθέτως, τα μπαχαρικά περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Επομένως άρχισε να πειραματίζεσαι με μπαχαρικά.

- Τσιμπολογάς όταν μαγειρεύεις

Η συνήθεια να δοκιμάζουμε και να τρώμε λίγο-λίγο από το φαγητό όσο μαγειρεύουμε προσθέτει θερμίδες στον τελικό λογαριασμό. Το τσιμπολόγημα συνήθως δεν το λαμβάνουμε υπόψιν όταν μετράμε θερμίδες και αυτό είναι λάθος.Εάν σου αρέσει να τσιμπολογάς ενώ μαγειρεύεις, τότε κόψτε μερικά λαχανικά σε ένα πιατάκι δίπλα και τρώγε από αυτά.

Δείτε ένα βίντεο με τα 7 κοινά λάθη που κάνουμε στο μαγείρεμα και βάζουμε κιλά:

Πηγή: activeman.gr

TAGS