Για να γιορτάσει τον μήνα του Pride, η Nike μίλησε στην καλλιτέχνιδα και χορεύτρια Leiomy Maldonado, για μία τηλεοπτική καμπάνια για τη συλλογή #BeTrue. Είναι το δεύτερο διαφημιστικό της Nike που χαρακτηρίζεται από έναν τρανσέξουαλ αθλητή, μετά τον Chris Mosier, τον πρώτο τρανσέξουαλ, που κέρδισε μια θέση στην εθνική ομάδα ανδρών των ΗΠΑ και πρωταγωνίστησε σε μια τηλεοπτική καμπάνια τον περασμένο Αύγουστο.
Είναι μια σημαντική κίνηση για τη Nike, αφού το brand έλαβε μεγάλη αποδοκιμασία για την υποστήριξη του Προέδρου, Donald Trump, κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του (περισσότεροι από 60.000 άνθρωποι υπέγραψαν την αναφορά #DumpTrump). Η απόφαση να συμπεριληφθεί μια μαύρη τρανσέξουαλ γυναίκα στο κλιπ, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας της Nike, να μείνει έξω από τους αποκλεισμούς και είναι συνέχεια της ευρύτερης καμπάνιας #Equality.
Το βίντεο γιορτάζει το voguing, μια κίνηση χορού που λατρεύεται, κατά κύριο λόγο, από τους queer και τους transgender ανθρώπους. Ξεκίνησε από τους μαύρους του Χάρλεμ της δεκαετίας του 1960 και εισήχθη στην mainstream σκηνή από τη Madonna το 1990).
Η Maldonado, έγινε γνωστή ως η πρώτη γυναίκα transgender που εμφανίστηκε στο America's Best Dance Crew, το 2009. Το βίντεο όχι μόνο προβάλλει την αθλητική ικανότητα της Maldonado, αλλά επίσης προωθεί ένα ισχυρό μήνυμα αυτο-αποδοχής στην κοινότητα LGBTQ.
Είναι μια πολύ δυνατή διαφήμιση: