ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η γυναίκα για την οποία γράφτηκε το τραγούδι που έγινε viral πριν καν γεννηθεί το viral

«Είμαστε γεννημένοι ο ένας για τον άλλο, τέλος».

Η γυναίκα για την οποία γράφτηκε το τραγούδι που έγινε viral πριν καν γεννηθεί το viral

Παρόλο που έχουν περάσει μόνο δέκα χρόνια από το 2008 νομίζω πως το νιώθουμε όλοι για τα καλά το πετσί μας. Πλέον οι δεκαετίες μοιάζουν να κυλούν πολύ πιο γρήγορα απ' ότι κυλούσαν παλαιότερα, τότε που δέκα χρόνια φάνταζαν απλά ως το φυσικό πέρασμα από τη μία δεκαετία στην άλλη, την γλυκιά εξέλιξη των πραγμάτων που φέρνουν μαζί τους τα χρόνια που περνάνε.

Εν έτη 2018, τα δέκα χρόνια που έχουν κυλήσει από το 2008 μέχρι σήμερα μοιάζουν με έναν μικρό αιώνα, το Μy Space είναι πλέον παρελθόν, τα c.d. επίσης, στο Κολωνάκι βρίσκεις να παραρκάρεις με ευκολία Παρασκευή βράδυ, χορεύουμε με μουσικές που το επόμενο πρωί δεν θυμόμαστε, χαζεύουμε viral βιντεάκια, γελάμε, τα στέλνουμε από εδώ και από εκεί, σε φίλους και γνωστούς, και μετά τα ξεχνάμε, δεν γίνεται λόγος ποτέ ξανά γι' αυτά.

Δέκα χρόνια πριν όμως το ίντερνετ δεν είχε στις ζωές μας την θέση που έχει τώρα, λίγο πριν τις αρχές των 20's, και το να φτάσει ένα αστείο, ένα hit ή μία φωτογραφία παντού, αργά-αργά από στόμα σε στόμα, έμοιαζε - και ήταν δηλαδή εδώ που τα λέμε - μεγάλη υπόθεση.

Και έτσι, σε ένα σύμπαν που φαίνεται μακρινό και παράλληλο, στο φωτεινό και ζεστό καλοκαίρι του 2008 έκανε την εμφάνιση του ένα ελληνικό τραγούδι για να γίνει το πρώτο ελληνικό viral, πριν γεννηθεί καν η έννοια του viral. Οι - χωρίς κανέναν νόημα - στίχοι του έγιναν σύνθημα, βρήκαν την θέση τους σε τοίχους και στις καθημερινές μας συζητήσεις, η καλτ τρασίλα που έσερνε μαζί του, από μπιτσόμπαρο σε μπιτσόμπαρο, μετουσιώθηκε σε guilty pleasure , αλλά κυρίως και πάνω απ' όλα το θυμόμαστε ακόμα ως μία μουσική υπόκρουση των πιο λούμπεν, φωτεινών, διακοπών μας. Από εκείνες τις παλιές διακοπές, τις ξένοιαστες, με τα λεφτά, όταν τρώγαμε κρέπα σοκολάτα μπανάνα στην ξαπλώστρα με παγωμένη μπύρα με λεμόνι.

Πίσω από την ιστορία του «Τέλος», η γυναικεία φωνή που το ερμηνεύει. Όλοι την ακούσαμε, όμως ελάχιστοι ξέρουν ποια ήταν τελικά η γυναίκα για την οποία γράφτηκε το πιο viral ίσως μουσικό κομμάτι που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα στην Ελλάδα, βασισμένο φυσικά στην απίθανη ραδιοφωνική φάρσα με την ίδια ακριβώς ατάκα.

Το στόρι είναι σύντομο και βέβαια περιέχει την δική του ιστορία καψούρας, γιατί πώς αλλιώς και για ποιον άλλο λόγο θα μπορούσε ποτέ άνθρωπος να καθήσει κάτω και να γράψει στα σοβαρά, με χαρτί και με μολύβι την φράση «Είμαστε γεννημένοι ο ένας για τον άλλον, τέλος». Ο στιχουργός και συνθέτης του καλτ τραγουδιού, Κώστας Μηλιωτάκης, ήταν και ο άνθρωπος που είδε, ερωτεύτηκε και ανακάλυψε μουσικά την Χριστίνα Παπαδάκη, ένα ξανθό κορίτσι με καστανή ρίζα που προσπάθησε να γίνει Άννα Βίσση ή έστω Δέσποινα Βανδή, εκεί στα τέλη των 00's, αλλά τελικά έμεινε γνωστή απλά ως η φωνή πίσω από το πιο καλτ ποπ, μπουζουκοτράγουδο που όλοι αναγνωρίζουν αλλά κανείς δεν ξέρει να σου πει ποιος το τραγουδάει.

Βέβαια το κομμάτι δεν εμφανίστηκε μόνο του αλλά στα πλαίσια ενός c.d. single με τον τίτλο «Έτσι Είμαι» το οποίο χάθηκε στους αχανείς λαβύρινθους της δισκογραφίας και ουδείς πλέον το θυμάται, αν υποθέσουμε πως υπήρξε έστω και ένας άνθρωπος που το άκουσε ποτέ ολόκληρο.

Ο Κώστας Μηλιωτάκης ήταν και ο παραγωγός της συγκεκριμένης δουλειάς, προφανώς βαριά ερωτευμένος με την 19χρονη τότε Χριστίνα με την οποία η ιστορία απέδειξε ότι τελικά δεν ήταν «γεννημένοι ο ένας για τον άλλον». Η νεαρή αηδός ίσως εγκλωβισμένη στη λούμπεν καριέρα και στις εμφανίσεις στην επαρχία που ο παραγωγός και μνηστήρας της (για τον οποίο έκανε μελιστάλακτες, ερωτικές δηλώσεις σε συνεντεύξεις της) σχεδίασε για την ίδια, ίσως κουρασμένη από την ίδια την σχέση τους, του ζήτησε να χωρίσουν εκεί γύρω στο 2012 και αποφάσισε να αλλάξει τα πάντα. Όνομα, ρεπερτόριο, μαλλιά, ζωή. Έτσι κι αλλιώς δεν την θυμόταν κανείς.

Read Next

29 Απρ 2024

"Μόνο γιατί μ' αγάπησες": Ένα από τα πιο σημαντικά ερωτικά ποιήματα της Μαρίας Πολυδούρη

H ποιήτρια που πέθανε σαν σήμερα απο φυματίωση ήταν πολύ νέα, αλλά πρόλαβε να αφήσει ένα αξιόλογο ποιητικό έργο και ύμνησε τον εξαγνισμό μέσω του έρωτα.

Περισσότερα από

Stories

29 Απρ 2024

Τάκης Μόσχος, ο "Αργύρης της "Γλυκιάς Συμμορίας": Σύμβολο του ασυμβίβαστου κινηματογραφικού ήρωα

Μια ματιά στη διαδρομή του "Αργύρη" της "Γλυκιάς Συμμορίας" που δεν δίστασε να μιλήσει ανοιχτά για τη σχέση του με τις ουσίες.

28 Απρ 2024

Πενέλοπε Κρουζ- Χαβιέ Μπαρδέμ: υπάρχει λόγος που κράτησαν τον δεσμό τους κρυφό

Ο Χαβιέ Μπαρδέμ και η Πενέλοπε Κρουζ που γεννήθηκε σαν σήμερα γνωρίστηκαν πολύ πριν κάνουν δεσμό.

28 Απρ 2024

Νοσοκόμα αποκαλύπτει τι συνέβη στο πρόσωπο της όταν σταμάτησε μετά από 20 χρόνια να κάνει μπότοξ

Κατάφερε να "παγώσει" τον χρόνο, ώσπου ήρθε η στιγμή να κάνει αποχή.

28 Απρ 2024

Ναταλία Γερμανού-19 χρόνια πριν: H αδημοσίευτη φωτογραφία από τη νίκη της Ελλάδας στη Eurovision το 2005

Η Ναταλία Γερμανού με την Έλενα Παπαρίζου και τον Χρήστο Δάντη.

28 Απρ 2024

Άλφρεντ Χίτσκοκ: Τι φοβόταν πολύ, ο μετρ του φόβου;

Και ο μέτρ του σασπένς είχε τις δικές του στιγμές αγωνίας

28 Απρ 2024

Όσκαρ Σίντλερ: Η αληθινή ιστορία του Γερμανού επιχειρηματία, που έσωσε τις ζωές 1.200 Εβραίων

Η ιστορία έγινε γνωστή από την ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ "Η λίστα του Σίντλερ".

27 Απρ 2024

"Και λάτρεψα τον πατέρα μου σαν κάτι ανώτερο. Δεν τον πλησίαζα όμως"

Στις 27 Απριλίου 1941 η Πηνελόπη Δέλτα.πήρε δηλητήριο, που κρατούσε πάντα κοντά της και πέντε μέρες αργότερα, στις 2 Μαΐου, άφησε την τελευταία της πνοή, σε ηλικία 67 ετών.

27 Απρ 2024

Μπετόβεν- Für Elise: Ποια ήταν η Λίζα που απέρριψε ερωτικά τον Μπετόβεν;

Η πρεμιέρα της πιο δημοφιλούς σύνθεσης του Μπετόβεν, Für Elise, δόθηκε στις 27 Απριλίου 1810. Και σχετίζεται με την ανύπαρκτη ερωτική ζωή του σπουδαιότερου συνθέτη όλων των εποχών.

26 Απρ 2024

Η Βασίλισσα με τα Ανδρικά Πόδια

Η Φάνι Μπλάνκερς - Κουν, η θρυλική μορφή του στίβου που κουβαλούσε τα μωρά της στο στάδιο σ’ ένα καλάθι και τα τάιζε στα διαλείμματα, γεννήθηκε σαν σήμερα.

26 Απρ 2024

Ρετρό κλικ: Όταν ο Ηλίας Ψινάκης διαφήμιζε τσίχλες 40 χρόνια πριν

Ο πρώην δήμαρχος Μαραθώνα και μάνατζερ στο χώρο του θεάματος ως μανεκέν την δεκαετία του 1980.