Στα βραβεία Grammy του 2000 η Τζένιφερ Λόπεζ σόκαρε λόγω προκλητικής εμφάνισης. Εντάξει αυτό δεν είναι κάτι νέο. Το πράσινο όμως φόρεμα του οίκου Versace που επέλεξε για τη συγκεκριμένη βραδιά αποτέλεσε τη δημοφιλέστερη αναζήτηση της Google με αποτέλεσμα ο διαδικτυακό κολοσσός να κλιθεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το ρεύμα με μία νέα υπηρεσία: το Google Image Search. Η ακατάπαυστη ανάγκη οπτικοποίησης της σοκαριστικής εμφάνισης της Τζένιφερ οδήγησε την Google από την εποχή του απλού κειμένου στη νέα εποχή της εικόνας.
Το πρόβλημα ήταν όμως ότι οι χρήστες δεν έπαιρναν σαν αποτέλεσμα αυτό που έψαχναν απευθείας: μία εικόνα με το φόρεμα. Έτσι δημιουργήθηκε το Google Image Search
Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της Google στο Project Syndicate, ο Έρικ Σμιτ, Πρόεδρος της εταιρείας αναφέρει: «Εκείνη την περίοδο η αναζήτηση για την εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ είχε χτυπήσει κόκκινο. Το πρόβλημα ήταν όμως ότι οι χρήστες δεν έπαιρναν σαν αποτέλεσμα αυτό που έψαχναν απευθείας: μία εικόνα με το φόρεμα. Έτσι δημιουργήθηκε το Google Image Search».
Για ένα φόρεμα προκλητικό, για μία Λόπεζ!
Και κάπως έτσι σήμερα καταμεσής των καθημερινών και πλέον καθιερωμένων περιηγήσεών μας στο διαδίκτυο νοιώθουμε σίγουροι ότι ακόμα και αν δεν το ξέρουμε ή δεν το έχουμε δει πουθενά, μπορούμε πλέον να το αναγνωρίσουμε ή ακόμα και το αντίστροφο. Κάνουμε drag and drop τη φωτογραφία της Τζένιφερ και ανακαλύπτουμε ότι δεν ήταν η μόνη που φόρεσε το επίμαχο φόρεμα, αλλά και το Spice Girl, Τζέρι Χάλιγουελ.
Όταν η Λόπεζ ερωτήθηκε πρόσφατα πως νοιώθει για αυτή της τη συμβολή στο κόσμο της καθημερινής τεχνολογίας απάντησε αστειευόμενη «Ποιος θα το φανταζόταν; Σίγουρα πάντως και ο οίκος Versace φέρει μερίδιο ευθύνης». Η επόμενη σχετική ερώτηση αφορά στα κέρδη της Google λόγω της καινοτόμας υπηρεσίας και εκεί η Λόπεζ απαντά με ειρωνική χροιά: «Ναι έχω μερίδιο και εκεί! Ένα τεράστιο φορτηγό με χρήματα».