Με αφορμή την επικείμενη παράσταση του Διονύση Σαββόπουλου στον Κήπο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με τίτλο «Στο Woodstock εγώ – Ήμουν εδώ», ο τραγουδοποιός έδωσε μια συνέντευξη στο Oneman.gr, όπου μοιράστηκε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες αλλά και διασκεδαστικές ιστορίες μιας πλούσιας διαδρομής ζωής.
Ο Σαββόπουλος θεωρήθηκε από τους πρώτους που ενσωμάτωσαν ελληνική «ραπ απαγγελία» σε δίσκο, στο «Μας βαράνε ντέφια» και στο «Τσάμικο», γεγονός που ο ίδιος σχολίασε ως εξής: «Χωρίς να το καταλάβω είχα κάνει κάτι σαν ραπ πίσω από το ραπ. Έχω μια σκέψη, ότι ίσως η λέξη “ραπ” να είναι σύντμηση της παλιάς ελληνικής λέξης “ραψωδία”, δηλαδή από το “rhapsody” να έχουν πάρει το “ραπ”». Αν πέφτω μέσα, τότε τα πρώτα μεγάλα διεθνή σουξέ πρέπει να είναι η Ιλιάδα και η Οδύσσεια».
Στην ίδια συνέντευξη μίλησε, μεταξύ άλλων, για την ιστορία πίσω από το τραγούδι «Αύγουστος» του Νίκου Παπάζογλου, ή τουλάχιστον για τη δική του εκδοχή των γεγονότων: «Ο Νίκος [Παπάζογλου] κοιμόταν σπίτι μας. Είχε έρθει για τα γενέθλια της Άσπας [συζύγου του Σαββόπουλου], που είναι 8 Αυγούστου. Ήρθαν να μας επισκεφτούνε η Μελίνα Τανάγρη, συνάδελφός μας, μαζί με μια φίλη της, Πολωνή. Καλλονή η Πολωνή. Δεν ξέρω τι έγινε μετά. Ύστερα από πολύ καιρό άκουσα από κουτσομπολιά ότι “το και το”. Το τραγούδι βέβαια είναι υπέροχο». Ο Σαββόπουλος, όταν ζητήθηκε να σχολιάσει τη φήμη ότι η μούσα του τραγουδιού ήταν Ελληνίδα, απάντησε πως «δεν έχω ακούσει αυτή τη βερσιόν».
Ιδιαίτερα σύντομη αλλά αρκετά σουρεαλιστική υπήρξε η γνωριμία του με τον Τζον Λένον και τη Γιόκο Όνο. Τους γνώρισε στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου, από τον Magic Alex, «τον Μάρδα». Η μοναδική ατάκα που του απηύθυνε το «σκαθάρι» ήταν σουρεαλιστική, σύμφωνα με την περιγραφή του Σαββόπουλου: «Ο Λένον με ρώτησε: Μήπως ξέρετε πού μπορώ να βρω μη αποφλοιωμένο ρύζι; Αυτό ήταν όλο».
Δείτε αποσπάσματα της συνέντευξης όπως τα αναπαρήγαγε το Open: