Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για το ζεύγος Μέγκαν Μαρκλ και Χάρι, καθώς η δούκισσα του Σάσεξ επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό για το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα.
Η Μέγκαν αποκάλυψε το νέο πολυτελές lifestyle brand της με το όνομα American Riviera Orchard.
Το brand της Δούκισσας του Σάσεξ "American Riviera Orchard" μέσα σε μία εβδομάδα από το λανσάρισμα, έφτασε τους 600 χιλιάδες Followers στο Instagram, χωρίς να έχει καν περιεχόμενο.
Την Τρίτη 16 Απριλίου, influencers σε όλο τον κόσμο ανέβασαν στους λογαριασμούς τους στα social media το πρώτο της προϊόν: μαρμελάδα φράουλα.
Ενδεικτικά, η σχεδιάστρια Τρέισι Ρόμπινς ανάρτησε story στο Instagram με μια φωτογραφία με την μαρμελάδα της Μέγκαν Μαρκλ μέσα σε ένα καλάθι με λεμόνια και έγραψε στη λεζάντα: "Το πρωινό, το μεσημεριανό και το δείπνο μόλις έγιναν λίγο πιο γλυκά".
Επίσης, η κοσμική Ντελφίνα Μπλακιέ - σύζυγος του Αργεντινού παίκτη του πόλο, Νάτσο Φιγκέρας - δημοσίευσε μια παρόμοια ιστορία στα stories της και έγραψε: "Η μαρμελάδα φράουλα με κάνει ευτυχισμένη. Και αγαπώ τη μαρμελάδα σας American Riviera Orchard".
Μάλιστα έκανε και δεύτερη ανάρτηση με μια φέτα ψωμί αλειμμένη με την μαρμελάδα της δούκισσας του Σάσεξ.