Η Μόνικα Λεβίνσκι πρωταγωνιστεί στη νέα εκστρατεία του Reformation "You've Got the Power" που συνδέεται με την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης σχετικά με την εγγραφή των ψηφοφόρων ενόψει των εκλογών του 2024.
Η Αμερικανίδα ακτιβίστρια και τηλεοπτική προσωπικότητα επιλέχθηκε ως το νέο πρόσωπο της καμπάνια workwear ρούχων που ταυτόχρονα προωθεί και το μήνυμα υπέρ της συμμετοχής στις επερχόμενες εκλογές.
Πριν μερικές δεκαετίες κατάφερε να διχάσει τον κόσμο με την ερωτική σχέση που ανέπτυξε με τον Μπιλ Κλίντον, ούσα εργαζόμενη στον Λευκό Οίκο, ενώ μετά το σκάνδαλο επέστρεψε ως κοινωνική ακτιβίστρια που μίλησε ενάντια στον ηλεκτρονικό αποκλεισμό , τον οποίο υπέστη προσωπικά όταν γελοιοποιήθηκε δημοσίως στο Διαδίκτυο σχετικά με το σκάνδαλο με τον Κλίντον.
Γιατί, όμως, είναι το νέο πρόσωπο του "You've Got the Power"; Γιατί το όνομα της προκαλεί μέχρι και σήμερα, ενώ έχει συνδεθεί, αδιαμφισβήτητα, με το πολιτικό σκηνικό της Αμερικής. Η σχέση της με τον Μπιλ Κλίντον το 1998 αποτέλεσε, άλλωστε, ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της πολιτικής των ΗΠΑ, και η Μόνικα όχι μόνο κατάφερε να επιζήσει της "ανθρωποφαγίας" του Τύπου, αλλά να μεταμορφωθεί σε μία σύγχρονη ακτιβίστρια.
Η καμπάνια Reformation περιλαμβάνει την Μόνικα Λεβίνσκι με μια δερμάτινη καμπαρντίνα, ένα έντονο κόκκινο σετ δύο τεμαχίων, πουλόβερ και άλλα στιλάτα office looks. "Είναι μια εξαιρετικά σημαντική εκλογική χρονιά και η πίστη στους μεγάλους θεσμούς είναι αρκετά χαμηλή", αναφέρει η Reformation στον ιστότοπό της.
"Η ψηφοφορία χρησιμοποιεί τη φωνή σας για να ακουστεί και είναι η πιο καθοριστική πτυχή της δημοκρατίας", φέρεται να είπε η 50χρονη ακτιβίστρια στον ιστότοπο της εταιρείας. "Αν θέλεις να παραπονιέσαι για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, πρέπει να βγεις να ψηφίσεις", δήλωσε η Μόνικα παροτρύνοντας το κοινό να επισκεφθεί τις κάλπες για το έτος 2024.
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram