Η Μαρί Χελβίν, ένα από τα πρώτα "supermodels", πήρε θέση ενάντια στην ηλικιακή διάκριση στη βιομηχανία της μόδας σε μια νέα τολμηρή καμπάνια εσωρούχων. Το 71χρονο μοντέλο αποκαλύφθηκε ως το νέο πρόσωπο της καμπάνιας εσωρούχων Bluebella για το Valentine's 2024 και η φωτογράφηση καθήλωσε τους θαυμαστές της εταιρείας, και της Χελβίν.
Σύμφωνα με το πασίγνωστο μοντέλο, ο κόσμος της μόδας είναι "προσηλωμένος" σε γυναίκες ηλικίας κάτω των 30 ετών και ότι οι γυναίκες άνω των 60 αγνοούνται και είναι "αόρατες".
"Δεν είμαι έτοιμη να αποσυρθώ ακόμη, ποιος λέει ότι μια γυναίκα δεν μπορεί να γίνει μοντέλο εσωρούχων στα 70 της; Αρνούμαι να με ορίζουν και να με διακρίνουν λόγω της ηλικίας μου. Με εξοργίζει τόσο πολύ το γεγονός ότι οι γυναίκες αγνοούνται και γίνονται αόρατες μετά την ηλικία των 60 ετών. Τα στελέχη μάρκετινγκ και οι μάρκες είναι κολλημένες στις γυναίκες των 20 και 30 ετών και αγνοούν σταθερά τις γυναίκες που έχουν περάσει αυτήν την ηλικία, αυτό πρέπει να σταματήσει”, δήλωσε αρχικά η Μαρί Χελβίν.
Η καμπάνια είναι η πρώτη της Χελβίν από τότε που υποβλήθηκε σε μαστεκτομή το 2022 για τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού.
Η 71χρονη Μαρί Χελβίν, η οποία σταμάτησε να ασχολείται τακτικά με το μόντελινγκ στη μέση ηλικία, λέει ότι έχει βιώσει από πρώτο χέρι τις ηλικιακές διακρίσεις της μόδας παρά τη λαμπρή καριέρα της.
"Στην πραγματικότητα σταμάτησα το μόντελινγκ γύρω στα 40, γιατί δεν υπήρχε δουλειά και με θεωρούσαν πολύ μεγάλη. Και πραγματικά, μόνο όταν έκλεισα τα 50 άρχισα να δουλεύω ξανά. Λοιπόν, αυτή είναι η δεύτερη καριέρα μου με έναν περίεργο τρόπο. Δεν ξέρω πόσο ακόμα θα διαρκέσει, αλλά θα συνεχίσω για όσο καιρό είμαι εκεί γιατί το απολαμβάνω. Και επίσης, είναι η δουλειά μου. Είναι αυτό που έκανα όλη μου τη ζωή. Είναι αυτό που ξέρω, τι να κάνω καλύτερα από όλα. Και μου αρέσει."
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram