ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Συνέντευξη σε έναν άσημο (προς το παρόν) ηθοποιό: Πάνο πώς τα καταφέρνει ένας νέος ηθοποιός;

Είναι παντού γύρω μας. Νέοι ηθοποιοί με σπουδές και ταλέντο που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν το όνειρο τους ζωντανό.

Πάνος Αργυρόπουλος, νέος ηθοποιός

Πριν από κάποιους μήνες είχα βρεθεί στην παράσταση "Οδηγός επιβίωσης (για ένα πάρτυ)" σε σκηνοθεσία της Εύας Διαμαντή στο Bios. Πιο off Broadway και από το off Broadway. Το σκηνικό ήταν στοιχειώδες, όχι όμως και το ταλέντο των νέων ηθοποιών που σε πολύ κοντινή απόσταση από εμάς ζωντάνεψαν μια νεανική ιστορία έρωτα και πόνου. Ανάμεσά τους και ο εξαιρετικός Πάνος Αργυρόπουλος, τον οποίο αναζητήσαμε αργότερα για να μάθουμε πώς είναι η ζωή για έναν νέο ηθοποιό, που έχει μάλιστα αποφοιτήσει από το Ωδείο Αθηνών, που προσπαθεί να επιβιώσει από την τέχνη του.

Μιλήσαμε λοιπόν μαζί του λίγο πριν ξεκινήσει η νέα του παράσταση "Άτλας" (που θα παρουσιαστεί από τις 9 Μαρτίου κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 21:00 στο PalmTree Multinfuntional Center of Arts) για τη ζωή, τα εμπόδια και τα όνειρα ενός νεαρού ηθοποιού.

-Να ξεκινήσουμε από τα πιο απλά: πώς βρίσκει δουλειά ένας νέος ηθοποιός;

Το βασικό για έναν νέο ηθοποιό νομίζω πως είναι η επιμονή και η προσήλωση σε κοντινούς στόχους. Αφενός χρειάζεται να αναζητάς ακροάσεις και πρότζεκτ που θα σε ενδιέφεραν, φτιάχνοντας ένα σωστό βιογραφικό και κοινοποιώντας το, όπου εσύ κρίνεις χρήσιμο , όπως π.χ: σε casting directors, σκηνοθέτες, συναδέλφους σου που θες να τους ξανασυστηθείς ή να σε γνωρίσουν καλύτερα μέσω της δουλειάς και των δεξιοτήτων σου. Αφετέρου νιώθω πως χρειάζεται να θέτεις αρχικά κοντινούς στόχους που είναι εύκολα υλοποιήσιμοι και ρεαλιστικοί , και όχι να περιμένεις μελλοντικές συνεργασίας ή ‘’απαντήσεις’’ που μπορεί να ματαιώνονται ή να αναβάλλονται διαρκώς. Είναι αρκετά δύσκολο το κομμάτι της προετοιμασίας και της καθημερινής τριβής με την τέχνη της υποκριτικής , γι΄αυτό και πρόσφατα κατάλαβα πως χρειάζεται πολύς χρόνος και συνέπεια σε αυτό που επιλέγουμε να κάνουμε, ώστε σπάνια υπάρχει χρόνος για άλλη απασχόληση π.χ μια δεύτερη δουλειά που πολλές φορές βέβαια είναι απαραίτητη για τον βιοπορισμό μας.

Έτσι λοιπόν θα έλεγα πως το ξεκίνημα κάθε φορά σε κάθε επάγγελμα είναι δύσκολο, αλλά όσον αφορά την υποκριτική είναι ακόμη πιο σύνθετο και ζόρικο και θέλει αντοχή και χαμόγελο κάθε φορά που κάτι ματαιώνεται ή λαμβάνουμε αρνητική απάντηση για μια συνεργασία. Σαν να χρειάζεται επιτόπου να κάνεις επανεκκίνηση , όπως οι υπολογιστές καθαρίζοντας ό,τι υπήρξε πριν και κοιτώντας μόνο το επόμενο βήμα, το μετά.

-Στην παράσταση που σας είδαμε το κοινό ήταν πολύ κοντά στους ηθοποιούς. Πώς συμβάλλει αυτό στην ερμηνεία τους;

Στην παράσταση μας "Οδηγός επιβίωσης (για ένα πάρτυ)", όπου ο χώρος είναι ουσιαστικά ένα υπόγειο, όντως ήρθαμε σε κοντινή απόσταση με τους θεατές και αυτό προσωπικά μου έδωσε πολύ ενθάρρυνση και ενέργεια ως ηθοποιό. Η ενέργεια που αναπτύσσεται μεταξύ κοινού και ηθοποιών είναι τόσο μεγάλη που πολλές φορές ο ένας επηρεάζει τον άλλον έστω κι ασυναίσθητα. Νομίζω χρεάζεται μεγαλύτερο θάρρος από μεριάς του κοινού να βρεθεί σε μικρό θέατρο κοντά στην σκηνή, γιατί αμέσως μετατρέπεται ευκολότερα σε "συνένοχο" της σκηνικής δράσης και όχι απλώς σε έναν παρατηρητή που μπορεί να πάρει απόσταση από το έργο, το οποίο διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια του. Είναι πολύ ιδιαίτερη η σχέση αυτή που εξαιτίας του χώρου μπορεί να ενώσει κοινό και θίασο και την ίδια στιγμή να δημιουργήσει χάσμα, εάν αυτό που διακυβεύεται σκηνικά δεν βρίσκει σημεία ταύτισης με τους ανθρώπους που βρίσκονται τόσο κοντά του.

-Ποιούς ήρωες ονειρεύεστε να υποδυθείτε στη διαδρομή σας;

Είναι τόσοι πολλοί οι ήρωες από την ελληνική και την παγκόσμια δραματουργία που θα ήθελα να υποδυθώ που νομίζω δεν μπορώ να ανακαλέσω όλα τα ονόματα και τα θεατρικά έργα που εντοπίζονται! Σίγουρα πάντως, εάν μιλούσαμε για συγγραφείς φυσικά θα ήθελα να βρεθώ στους μαγικούς , ποιητικούς κόσμους του Σαίξπηρ, στην ατμόσφαιρα των έργων του Τεννεσί Ουίλιαμς, ή στην σκληρότητα / αθωώτητα των ηρώων κι αντιηρώων του Μάρτιν Μακ Ντόνα ως πιο σύγχρονου. Επίσης με συγκινεί η ευαισθησία και η απλότητα των διηγημάτων και των καθημερινών ηρώων του Νικολάι Γκόγκολ , όπως το "Παλτό" ή το "όνειρο ενός γελοίου", τον "Παλιάτσο" και την "Μύτη" που θέλω να τα διαβάζω ξανά και ξανά και ξανά!

-Τι χρειάζεται για να "μπει στο παιχνίδι" ένας νέος ηθοποιός;

Δεν ξέρω τι χρειάζεται για να είμαι ειλικρινής. Θα έλεγα αυτό το τετριμένο η σκληρή δουλειά και επιμονή και το όνειρο πως θα έρθει και η στιγμή σου, εάν το θες πραγματικά! Όπως μας έλεγε όμως ένας καθηγητής μας από το Ωδείο, δύο πράγματα χρειάζονται για να παραμείνεις στον χώρο του θεάματος: το ταλέντο σου και οι καλές επικοινωνιακές δεξιότητες με τους γύρω σου. Στην αρχή διαφωνούσα και με το δεύτερο, η πραγματικότητα όμως τείνει να με διαψεύσει και κατανοώ πλέον την ανάγκη διαρκούς υπενθύμισης της παρουσίας σου, ως ηθοποιού και των σχέσεων που χρειάζεται να χτίσεις προκειμένου να σε εμπιστευτούν και να σε γνωρίσουν ως καλλιτέχνη οι γύρω σου .

-Ποιος ρόλος που έχεις ερμηνεύσει μέχρι στιγμής νιώθεις ότι σε μάγεψε;

Μιας και δεν έχω μεγάλη επαγγελματική εμπειρία μέχρι τώρα, αυτό που σκέφτομαι μονομιάς είναι ένας ρόλος από τις εξετάσεις της δραματικής σχολής όταν σπούδαζα . Ήταν ο ρόλος του Ακάστ ενός Μαρκησίου από τον "Μισάνθρωπο" του Μολιέρου, που ήταν τόσο νάρκισσος και εγωπαθής. Ανυπομονώ λοιπόν σύντομα να υποδυθώ έναν τέτοιο ήρωα!

-Τελικά τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που σε έκανε να αγαπήσεις τόσο την υποκριτική;

Αγαπώ την ελευθερία έκφρασης που σου παρέχει το θέατρο. Αγαπώ την συγκέντρωση και το άγχος που μπορεί να σου γεννιούνται κάθε στιγμή που ετοιμάζεσαι να παίξεις. Αγαπώ τις πρόβες που σε γνωρίζουν με νέους ανθρώπους και με νέους τρόπους σκέψης. Αγαπώ την επικοινωνία με το κοινό. Χρειάζεται δηλαδή για μένα , να είσαι εκεί όταν έχεις κάτι να πεις ή όταν έχεις κάτι να ρωτήσεις ή να αμφισβητήσεις, αν δεν υπάρχει ισχυρό έρεισμα τότε καλύτερα κάνε κάτι άλλο. Τελικά αγαπώ την δουλειά μου, γιατί χωράει ολόκληρο αυτό που είμαι, και η αίσθηση του ολόκληρου με κάνει χαρούμενο και μπορώ να πω ολίγον ευτυχισμένο.

Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram

Read Next

01 Μαϊ 2024

O Κιάνου Ριβς φιλά (ξανά) την σύντροφό του με ανοιχτά μάτια - Μήπως είναι το νέο dating trend;

Για ακόμα μια φορά ο φωτογραφικός φακός αποθανάτισε το φιλί του ηθοποιού Keanu Reeves στη σύντροφό του Alexandra Grand.

01 Μαϊ 2024

"Αγκαλιά μου": Η Ελένη Ράντου σε σπάνια φωτογραφία με τη μητέρα της

Ένα σπάνιο στιγμιότυπο με τη μητέρα της μοιράστηκε η Ελένη Ράντου

Περισσότερα από

News

01 Μαϊ 2024

Η Τατιάνα Μπλάτνικ αποκαλύπτει το "κοινωνικό" της πρόσωπο

Η πρώτη ανάρτηση της Τατιάνα Μπλάτνικ μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου με τον Νικόλαο, αφορούσε την πλατφόρμα ψυχικής υγείας που έχει δημιουργήσει.

01 Μαϊ 2024

Sporty chic: Η total black εμφάνιση της Άντζελας Γκερέκου και τα sneakers που θα φορέσουμε φέτος την άνοιξη

Πρωινή βόλτα στη Γλυφάδα με μαύρο σύνολο και τα αθλητικά που θα είναι hot την φετινή άνοιξη.

01 Μαϊ 2024

"Becoming Karl Lagerfeld": Τον Ιούνιο η πρεμιέρα της βιογραφικής σειράς

Η σειρά εστιάζει σε έναν έρωτα του Καρλ που πυροδότησε και τη μεγάλη αντιπαλότητα με τον Ιβ Σεν Λοράν.

01 Μαϊ 2024

Γιατί η Τζένιφερ Άνιστον αναστάτωσε το διαδίκτυο με τη νέα αντάρτησή της στο Instagram;

Παρότι ήταν μια ανάρτηση για προϊόν η Τζένιφερ Άνιστον έβαλε φωτιές, αφού δεν φορούσε σουτιέν.

01 Μαϊ 2024

Τζούλι Άντριους: Η σπάνια εμφάνιση της 88χρονης σταρ στα Χάμπτονς

Η αξέχαστη Mary Poppins κομψή και στα 88 της χρόνια.

01 Μαϊ 2024

Πέθανε ο συγγραφέας Πολ Όστερ στα 77 του χρόνια από καρκίνο του πνεύμονα

Ο Πολ Όστερ είχε γράψει 34 βιβλία, μεταξύ των οποίων και η φημισμένη "Τριλογία της Νέας Υόρκης".

01 Μαϊ 2024

Ευγενία Σαμαρά - Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: Είναι μαζί και πολύ ερωτευμένοι - Η εμφάνιση στα Πετράλωνα

Αγκαλιά στα Πετράλωνα το νέο ζευγάρι της σόουμπιζ - Η γνωριμία των δύο ηθοποιών στο θέατρο και ο κεραυνοβόλος έρωτας.

01 Μαϊ 2024

Ζεράρ Ντεπαρντιέ: Η μυθιστορηματική ζωή του 75χρονου σταρ που δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τον βούρκο

Σε δίκη τον Οκτώβριο ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ για σεξουαλική επίθεση. Δύο γυναίκες κατήγγειλαν τον Γάλλο ηθοποιό για σεξουαλική επίθεση το 2021 στα γυρίσματα της ταινίας "Les Volets verts".

30 Απρ 2024

Δημήτρης Κόκοτας: Άνοιξε τα μάτια του, αντιδρά στα βαθιά ερεθίσματα και αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη

"Είναι Μεγάλη Τρίτη έγινε ένα θαύμα. Από την Κυριακή και μετά έγινε ένα θαύμα"

30 Απρ 2024